Lukemiskielloista 10 vuotta

kysymystäkin

Miten pitkiä tuomioita tulee, jos kotona ei saa lukea?

2

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpsistä.vaan

      Lukea voi perinteisesti vaikka paskalla. Ei meillä kukaan ketään kiellä ainakaan. Missä liiraa, kun tällaista päähän pälähtöö.

    • 167-176

      Jos olisi olemassa sellainen laki jossa kiellettäisi kotona lukeminen niin siinä olisi säädetty myös rangaistuksesta, mutta kun tuollaista lakia ei ole.
      On kyllä niin hölmöjä lakiesityksiä tämän hallituksen hornantuutista tullut etten yhtään ihmettelisi että tuollainenkin vielä tulee. Jos eivät älyä kieltää kun omassa kodissa lukemisen niin lehdet voi sitten lukea naapurissa ja jos haluaa lukea paskalla niin sillöin on käytävä paskallakin naapurissa josta naapuri varmaan tykkää. Mutta jos kieltävät toisenkin (naapurin, sukulaisen, tuttavan tai jopa ihan ventovieraan) kodissakin lukemisen niin sama on sitten kieltää myös em. kodeissa paskalla käyminenkin kun ei siellä saa kerran lukea. Ja jos muidenkin kotona lukeminen ja paskalla käyminen on lailla kielletty niin sitten pitää käydä ulkona lukemassa ja paskallakin, varsinkin talvella ja kesälläkin vesisateella tuo on hankalaa. Mutta mitäpä ei nykyinen hallitus olisi valmis tekemään kansalaisten elämän hankaloittamiseksi, paljon on jo tehnyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3179
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2801
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2618
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2588
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2305
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1559
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe