Tääläinen tapaus; ilmastointi "korjataan"marraskuussa, hetken kuluttua alkaa kylpyhuoneessa haisemaan, eikä ne ole pyykit, kattoon alkaa ilmaantua mustia läiskiä koko kylpyhuoneen alueelle. Soitetaan huoltoon...vastaus ei siellä mitään hometta/kosteutta ole..siivoa useammin kuin kerran vuodessa!!!! Läikät katossa lisääntyy..soitetaan uudestaan huoltoon,kas ilmastointi on suljettu silloin marraskuussa. No tehdään työmääräys että ilmastointi korjataan ja katto maalataan. Viikon kuluttua soitetaan, tultaisiin mittaamaan sitä kosteutta. Tervetuloa..soitetaan huoltoon ja kysytään vastausta siihen että löytyikö asunnosta mitään..ei meille ole mitään työmääräystä annettukkaan että siellä olisi pitännyt käydä vastaa esimies. Sitten menee viikko kun huoltomies soittaa ja kertoo että kävin siellä teillä eikä sieltä mitään kosteutta löytynyt. Läikät on kuulemma liian vaaleita ollakseen hometta?????Mustat...liian vaaleita???Ok..espoonkruunun mielestä. Ei työmääräystä ja silti asunnossa on käyty?????
Tämä tapahtui meille. Mutta kaiken huippu on se että naapurille sanottiin ihan samalla lailla, ja viikkoa myöhemmin oli kylpyhuone revitty auki ja homekorjaukset aloitettu.Ilman kosteus asunnossa 140. Näin espoon kruunu toimii..
EspoonKruunu
13
4796
Vastaukset
- vuokralainen
Tämä on ollut linja kruunulla kauttaaltaan.Kaikki tuntuu mättävän ja mihinkään ei oteta kantaa.
- Viikko käyttämättä
Jotta saataisiin oikeat tulokset koko tila pitää olla pitkään käyttämättä. Muistelen että noin viikon päivät.Silloin nähdään onko kosteus päässyt rakenteisiin.
Asukas on velvollinen ilmoittamaan epäilyistään,ettei tilanne pahene. Muuten pääsee itse maksumieheksi. - epätietoinen espoost
Viikko käyttämättä kirjoitti:
Jotta saataisiin oikeat tulokset koko tila pitää olla pitkään käyttämättä. Muistelen että noin viikon päivät.Silloin nähdään onko kosteus päässyt rakenteisiin.
Asukas on velvollinen ilmoittamaan epäilyistään,ettei tilanne pahene. Muuten pääsee itse maksumieheksi.Onko näin???
- IHMETTELEE
Itse ole taistellut espoonkruunun/skipan kanssa ilmanvaihto ongelmista nyt 2003 joulusta saakka,ja ongelmat jatkuu edelleen,ongelmana on 2003 jouluna tehty ilmanvaihtokoneen vaihto/alapohjan tuuletus"radon imuri"silloin alkoi kuulua semmoinen tosi häiritsevä moottorin vaihteleva ääni sisälle,ja arvaa saiko siinä sitten nukuttua,ongelmaa on yritetty korjata,tosin huonoin tuloksin,paskalla firmalla teetetty työ,ties vaikka uusi moottori olisi jo rikki,koska se oli vuoden päivät ilman hattua,kaikki lumi ja vesi meni suoraan sinne,ainakin äänet kuulostaa nyt siltä,ja onko monta kertaa tämänkin asian takia soitettu kruunuun/skipaan,pitänee alkaa vaatimaan vuokran alennusta,sillä univelkaa on yli vuoden aikana kertynyt aika runsaasti.Vittu koko tapauksesta voisi kirjoittaa kirjan,on se niin naurettavaa touhua
- huonoa palvelua..
Mikä on tuo SKIPA???
- KATKEROITUNUT
ESPOON KRUUNU loistaa jälleen finnoontie 12. Pari kuukautta sitten ilmoitimme kruunulle kylpyhuoneen home/kosteusvauriosta. Tulivat tarkistamaan=vaati useita yhteydenottoja! Sanoivat että lähiaikoina ryhdytään toimiin. Ei kuulunut mitään, joten soitimme uudestaan ja sieltä ilmoitettiin että kaikkialla maailmassa on hometta luonnostaan. Pitää paikkaansa, mutta ei niitä tarvitse kotona alkaa viljelemään. Taisi henkilöllä olla hometta ylä sekä ala-kerrassa. Sanoivat että homeet pitää pestä säännöllisin väliajoin pois. Sanoin että vika pitää korjata ei pelkästään sen seurauksia. Espoon kruunun edustajalta lipsahti että heille on luvattu määrärahat kylpyhuoneremonttiin vuonna 2007???? Eivät voi tehdä mitään ennen sitä! Kyseessä on akuutti tilanne ja toimiin olisi ryhdyttävä heti! Mikä tässä oikeen mättää, mätää? mätääkö? Olemme kyllästyneitä ESPOON KRUUNUN "toimintaan" toimimattomuuteen. Joten ainoaksi keinoksiko vuokran irtisanominen? Kruunun mielestä meidän tulee maksaa takuuvuokra 1 kuukausi, jota emme ole valmiit maksamaan. Miten pääsemme eroon takuuvuokran maksamisesta?
- Hämmästynyt
Muutettiin pois 23.2.2005 tosta homekämpästä josta kirjoitinkin aikaisemmin. Käytiin asunnolla eillen katsomassa että kaikki on ok ennenkuin palautettiin avaimet. Ja p....at, katto oli vielä pahemmassa kunnossa kuin ennen muuttoa, ja varmastikkaan kylpyhuonetta ei ole käytetty tuona aikana. Kaiken lisäksi, espoonkruunu laittoi kirjeen meille, oleme vastaanottaneet irtisanomisenne (tehty 7.2)kirje kirjattu 7.3. Mukana oli hinnasto, minkä mukaan espoonkruunu veloittaa asukkaalta omaisuuksia jos asuntoon täytyy tehdä korjauksia. Jos katosta puuttuu sokeripala se maksaa 100€ asukkaalle.
Että tälläistä. Onneksi päästiin pois kruunulta, eikä sinne palata. - vaihtamassa
Hämmästynyt kirjoitti:
Muutettiin pois 23.2.2005 tosta homekämpästä josta kirjoitinkin aikaisemmin. Käytiin asunnolla eillen katsomassa että kaikki on ok ennenkuin palautettiin avaimet. Ja p....at, katto oli vielä pahemmassa kunnossa kuin ennen muuttoa, ja varmastikkaan kylpyhuonetta ei ole käytetty tuona aikana. Kaiken lisäksi, espoonkruunu laittoi kirjeen meille, oleme vastaanottaneet irtisanomisenne (tehty 7.2)kirje kirjattu 7.3. Mukana oli hinnasto, minkä mukaan espoonkruunu veloittaa asukkaalta omaisuuksia jos asuntoon täytyy tehdä korjauksia. Jos katosta puuttuu sokeripala se maksaa 100€ asukkaalle.
Että tälläistä. Onneksi päästiin pois kruunulta, eikä sinne palata.Kiitos tiedosta. Ollaan muuttamassa homekruunusta pois. Pitääkin todella tarkkaan käydä läpi, ettei veloiteta puuttuneista sokeripaloista suolaisia hintoja. Sääliksi käy uusia asukkaita jotka siihen rotanloukkuun joutuvat. Kruunulla saattaa olla hieman edullisemmat vuokrat, mutta sen kyllä huomaa selkeästi huoltojen laiminlyömisenä jne...Totta kai säästöjä syntyy jos asioita jätetään tekemättä.
- 12+10 = 22
Hämmästynyt kirjoitti:
Että tälläistä. Onneksi päästiin pois kruunulta, eikä sinne palata.Kaippa sekin maksaa jotakin, kun asentaja ja muut käy ensin katsomassa asuntoa, toteaa sokeripalan puuttumisen, hakee sokeripalan jostakin ja tulee taas takaisin asentamaan sen paikoilleen ja sitten taas menee pois. Tunteja kertyy helpolla 4 - 4 ja niistä pitää maksaa, joten 100 € on aika kohtullinen hinta toisen huolimattomuuden korjaamisesta.
Kannatta lähtiessä katsoa, että kaikki on sopimuksen mukaisessa kunnossa, niin tulee halvammaksi eikä tarvi täällä ihmetellä sokeripalan hintaa.
- säästöä jep juu
Rahat omaan taskuun??
- katsellu
onse kiva muuttaa uuteen taloon johon piti muuttaa helmikuun alussa nyt on lokakuun loppu eikä ole vielä valmis remonttimiehet kulkee ja yrittää saada paikat kuntoon näin matinniitynkujalla(kyllä vuokrat peritään) se pelaa ainakin kruunussa
- näin on
espoonkruunulle olen valittanut vuodesta 2008 asunnon huonosta kunnosta ,kylpyhuoneen kaakelit repsottaa ja vessanpöntön reunat mustuu silikonit järkyttävän näköiset,tia talja yrittää painostaa että mun pitää kirjoittaa alle kirjallisena että maksan muka remontin.en todellakaan tee sitä.varokaa asukkaat ettette joudu maksumieheksi ja syytösten uhriksi jota itse olen osakseni saanut.
pyysin espoonkruunusta porukoita katsomaan asuntoa,ketään ei tullut oli päivämäärät ja kellonajat ym.ei vaivauduttu edes ilmoittamaan etteivät tule.että tällästa harrastaa espoonkruunu. - kaikki pielessä
Muuttopäivänä menin tulevaan asuntooni siellä olikin remonttimies ja seinä auki
kosteusvaurion takia!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513