Seurustelu sokeen kanssa

SokeenTyttöYstävä

Oon kohta 6kk seurustelku sokeen kanssa. En oikein tiijä mite saisin yllätettyy hänet. Kaikkihan keksii herkullisen näköstä ja makusta ruokaa. Mutten osaa kokata miehelleni koska hän on kasvissyöjä. Ja toiseksee mitä kivaa keksin hänelle ku ei se nää mtn. Onks ehotuksia? Ehotakkee hrlppoja kasvisruokii ja ehotuksii mite yllätän sokeen poikaystävän ???!😍💕💖

11

788

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eNH

Tämä onkin vähän vaikeempi. Kokeile joku herkku joka maistus hyvälle

• SokeenTyttöYstävä

Joo on tosiaan haastava tilanne. Ei oo kokemusta kasvissyöjän herkuista.. ehk keksin jonku herkku brunssin tai jtn :D

• Josset osaa kokata, niin aina voi opetella. Vaikka yhdessä.

Yhteinen konsertti/keikkamatka?

• SokeenTyttöYstävä

Totta! Yhes kokkauskin saatts sujua😍 kiitos ihanast ideasta😍 ehk myö voitas keikalle lähttee...?😊 ehottakkee vuan lissee jos mielleen tulloo😊

• Tuli myös mieleen, että eikös sokeat korvaa näkökykyä tuntoaistillaan. Miten siis olisi joku lahjakortti johonkin jalkahierontaan tms. hemmotteluhetkeen. Voihan sellaisen hemmotteluhetken järjestää tietysti itsekin.

Ja jos se kokkaaminen tuntuu vielä ylivoimaiselta, niin ainahan sitä voi viedä toisen ravintolaan syömään.

• SokeenTyttöYstävä

Toi on kyl totta et ne korvaa muilla aisteilla sen näln ehk jpku hieronta tms vois olla kiva idea😊

• vakosamettitakkinen

Onko täysin pimee vai ns. varttipimee tapaus kyseessä?
      Varttipimee erottaa jotain hahmoja läheltä.
      Sokee on kyllä lähtökohtaisesti helppo yllättää.

• SokeenTyttöYstävä

Näkee siis aivan hitusen mut senki epäselvisti. Jos sokee on helppo yllättää voisinks jakaa vinkkei miulekki.

• 16vuotiastyttö

( Itselläkin todella huono näkö (13 ja 14 silmissä) sekä 95% puuttuu näkökentästä. ) Hieronta olisi aika hyvä idea. Erityislaatuisempaa siitä tekisi jos itse hieroisit. Lahjakortit kutn kylpyläviikonloppu voisi olla myös mielenkiintoinen. Taikka jonkinlainen harrastus jota voisitte yhdessä käydä kokeilemassa. Esimerkiksi ratsastus ja keilaaminen onnistuvat myös näkökyvytömiltä. Nyt kun on kevät niin myös esimerkiksi veneretki saareen, tai luonnonhelmaan (telttailu) miellyttävät niin haju, kuulo ja muitakin tuntoaisteja

• toivottavastitulevakokki

jos englannin kieliset reseptit ei ole ongelma niin google on ystäväsi esim "easy vegeterian recipes" Gordon Ramsaylta löytyy muutama hyvä ja yksinkertainen

• SokeenTyttöYstävä

Kiitos vinkistä😊

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      123
      5173
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3688
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1564
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1451
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1312
    9. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      30
      1299
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      28
      1251
    Aihe