Kyllästyisitkö jos

Kakskytneljäseiska

Näkisit joka päivä kaivattusi?

38

1036

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ori

En kyllästysi.
      Vastapuolesta en tiedä.

• Shhhh

Tuntomerkki vastapuolesta?

• näinajattelen

En, koska haluan elää arkea hänen kanssaan, jos se on mahdollista.

• kyllästyisien

En kyllästyisi.

• Elänkuinviimp

Miten sitten, kun ei enää nähdäkään

• noeiei

En kyllästyisi. En turhaan ketään ikävöi!!!

• kaiffwer

Kyllä kyllästyisin. Tai oikeampi termi olisi lienee se, että menisin jotenkin lukkoon ja tukkoon, alkaa ahdistaa sellainen jatkuva yhdessäolo.

• Intro.vertti

Sama. En kyllästy mutta tarvitsen todella paljon yksinoloa. Jos toinenkin on sellainen yksin viihtyvä, voidaan olla hyvillä mielin "yhdessä yksin". Vaatii tosin toimivaa yhteyttä. En kestä sellaista että koko ajan pitää yhdessä puuhastella arjen pikku askareita ja kököttää. Tai että mun pitää tarkkaan informoida lähtiessäni, mihin menen ja milloin tulen. Vapaus, vastuu ja luottamus.

• dini

Joo.
      Onneksi ei nähdä enää.
      Niinku ikinä.

• 24_7

Ei-ei mitään 24/7, aamusta-iltaan yhdessä, ei onnistuis.. 😫
      N -> M

• hänhoitaaomialapsiaan

Näin hän arvelikin, mutta eläkää sen mukaan sitten. Hänellä alkaa lähimmäisen kuntouttava toiminta.

• 24_7
        hänhoitaaomialapsiaan kirjoitti:

Näin hän arvelikin, mutta eläkää sen mukaan sitten. Hänellä alkaa lähimmäisen kuntouttava toiminta.

Tuskin se oli minulle, mutta yleensä heikompia mukaansa mennään/eletään, missä hätä suurempa.
        Omat mukavuudet laitetaan syrjään ja keskitytään siihen, mikä vaatii keskittymistä!

• Mielipiteeni

En mä avoliitossakaan nähny ex-avomiestäni 24/7

Se kävi töissä tai opiskeli, kävi harrastuksissa ja hengas kavereillaan. Välillä se oli sitä että aamulla huomenta ja illalla Morjes Morjes ja hyvää yötä samantein.

Joskus se nauroi mulle kun molemmat oli lomalla ja oltiin muutama viikkon 24/7 yhdessä ja mä aloin tiedustelee että eikö se haluis mennä kavereilleen kylään.
      Se kyseli että häädänkö hänet pois kotoa?

Mut totuushan on se että normaali suhteessa vaikka toista rakastaa ei sen kanssa jaksa alkuhuuman jälkeen olla iho ihoa vasten 24/7

Välillä kaipaa omaakin aikaa. Itsekin kaipasin aikaa itselleni ja välillä häädin entistä kavereilleen jotta saan vähän tilaa ja omaa rauhaa.

Mut ei se sitä tarkoittanut että nyt olen kyllästynyt siihen ja haluan erota.

Ehkä joku 50 vuotinen symbioottinen suhde olisi jopa hiukan sairas

Normaali suhteessa halutaan olla yhdessä ja välillä kaivataan aikaa erillään

Itse olin avoliitossa välillä aika tyly kun alkoi nukkuessa ärsyttää kuumuuden takia toinen kiinni ihossani. Unissani työnsin käsilläni toista kauemmaksi ja kerran tein Peitosta keskelle rajan et mun puoli tässä, sun puoli siellä. Tänne puolen et tuu tai paistun.

Meillä oli makuuhuoneessa kesällä 35-40 astetta lämmintä ja ilmanvaihtoa ei ollut. Ikkunoita piti auki yötkin mutta ei se makuuhuonetta viilentänyt kun ulkona kuuma ja tuuli ei käynyt!

• Eihäneenkyllästy

Ei ketään voi nähdä 24/7, mahdotonta. Aikuisilla ihmisillä on jo oma elämä, ei mikään symbioosisuhde toimisi. En usko, että kyllästyisin, jos vaikka asuttaisiin joskus yhdessä. Ensi alkuun ei tietenkään, vaan suhteen pitää antaa rauhassa kehittyä. Se kehittyy sitten varmasti johonkin suuntaan ajan kanssa.

• Ei ja kyllä

• LisääVaanHaluan

Tuskin kyllästyisin, en pysty kuvittelemaan kyseistä tilannetta. Tokihan emme ole nähneet kun max joitain tunteja kerrallaan, mutta aina hänen kanssaan on niin mukavaa ja juttua riittää. Ja olen todella, todella ihastunut häneen.

• Rakastansilti

Muutama kerta viikossa riittää.

• En tiedä. Tavallaan olen kyllä yksinäinen sielu.

• kaveriksesi

Toivotaan sulle pariutuvaa sielua.

• Onko sellaista edes. Joskus luulin..

• menitajuntaan

En kyllästyisi. Enkä kyllä näe ongelmana sitäkään vaikkei nähtäisikään koko ajan. Kaipaamastani naisesta tiedän, että hän kyllästyisi jos näkisimme liikaa. Menneestä opittua.

• M--

Minä en kyllästyisi, mutta en usko olevan mahdollista(kaan) nähdä häntä 24/7 vaikka asuisimme yhdessä.

• Ikuinen.ikävä

En kyllästyisi. Joka päivä kertoisin, kuinka rakastan ja olen onnellinen siitä, että juuri hän on siinä.

• KulkuriMatkaa

Eihän se olisi kaivattu, jos siihen kyllästyisi? Mielelläni näkisin.

• painekyllästettysuhde

Jos on paineessa kyllästettyä jo suhde, kuten suolahappohöyryllä painekyllästettyä puutavaraa, sellainen paineessa kyllästetty voi kestää jopa ikuisuuden. Mutta tuollaisen puutavaran käyttö on nykyään kiellettyä.

• Riippuu

Paljolti sitten ketä kaipaa..

• Täysinkahjoa

Jos haluaa nähdä toisen 24/7 on todellakin sairaalloisen läheisriippuvainen tai kokematon suhteista jos kuvittelee edes niin. Meetkö silloin vessaankin pyyhkimään toisen persauksen, että voitte olla yhdessä koko ajan. 💩😀

• KulkuriMatkaa

24/7- tavoitettavissa todentuntuisempi. Halua oltava yhdessäololle tai sitten on väärin valinnat tehty, eikä kestä niinkuin joutsenilla.

• Joutsenet
        KulkuriMatkaa kirjoitti:

24/7- tavoitettavissa todentuntuisempi. Halua oltava yhdessäololle tai sitten on väärin valinnat tehty, eikä kestä niinkuin joutsenilla.

Juuri noin.

• kciped
    • Naiselta

Hassu kysymys. Jos lähdetään siitä, että rakastan häntä. En tietenkään kyllästyisi.

• Naiselta

24/7 ja joka päivä ovat eri asioita.

Näin aluksi se 24/7 kuulostaa pelkästää suloiselta.

• Hei_

En, meillä ei olisi tylsää ;)

• eioikeastiihana

Jos oikeasti näkisin kaivattuni joku päivä kllästyisin samana päivänä. Tiedostan romantisoiduksi harhakuvaksi josta en vaan pääse irti.

• Tahtoisintietääkenelle

Meneekö tämä miehelle vai naiselle?

• noen

En varmastikaan kyllästyisi. Mut entäs yöt?

• kaksiyhdessä

En, mutta en tiedä mitä mieltä kaipaamani ihminen on tästä asiasta. Minä haluan elää arkea yhdessä ja nukkua yhdessä.

• miettimisenaihetta

Jos hän olisi vieressä joka yö, niin niitä sanoja, joita olen tänne purkanut, ei olisi olemassa tällä palstalla. Monellekin ihmiselle tulee ero just sen vuoksi, kun toisesta osapuolesta on tullut itsestäänselvyys. Ei osata enää arvostaa yhteistä arkea ja kunnioittaa toinen toistaan, ei löydetä arjesta onnea ja elämystä, vaan kaivataan salaa jotain toista ja se on sitä jännää elämystä, kun saa valehdella puolisolleen, Onko se hyvä asia ollenkaan, että nähdään joka päivä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3025
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2113
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1699
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1560
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1301
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1297
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1206
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1170
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1127
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1011
    Aihe