Onko kellään vielä kokemusta uudesta Bonnevillesta

60vlahjaksi

1

1447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeiltu.on

Wanhahko aihe, mutta vastaanpa silti :)
      Minulla oli Bonneville T120 yhden viikonlopun käytössä, sillä tuli ajeltua n. 900 km.

Miellyttävä ja helppo pyörä ajaa. Kytkin on todella kevyt käyttää, ja vaihteet toimii kun ajatus.
      Pyörä on iso ja painava, mutta silti helppo käsitellä. Istuinkorkeus on yllättävän matala, jopa tällainen 180 senttinen olisi toivonut vähän korkeampaa. Jaloille ei meinannut löytyä rentoa asentoa matka-ajossa.
      Vääntöä koneessa on kuin pienessä kylässä, ei kyllä huomannut eroa ajoinko yksin vai kyytiläisen kanssa. Väännön ansiosta vaihteita ei kauheasti tarvitse vatkaka eestaas, ei ohittaessakaan.

Ride-by-wire antaa kaksi "ajoasetusta", normaali ja sadekeli. Minusta tuo sadekelin asetus oli lopulta mukavampi, sillä kaasun vaste oli rauhallisempi ja se auttoi etenkin kaasua höllätessä. Normaaliasetuksella kaasun vähennys tahtoi katkaista syötön kerralla, ja tuli aika nykäisevä moottorijarrutus. Sadekelin asetuksella se toimi enemmän kuten perinteinen vaijerikaasu, kierrokset tippui pehmeämmin. Sama asetus vaikuttaa myös luistoneston käytökseen, mutta sille ei rauhallisessa maalaisajelussa ollut käyttöä onneksi lainkaan.

Nakupyörähän tuo on, joten yli 80 kmh vauhdeissa ilmanvastuksen kyllä tuntee turhankin hyvin. Hitaammassa ajossa oikein mukava nautiskelupyörä. Jos tuohon saa jonkun pienen asiallisen katteen, niin varmaan nopeampikin ajo tuntuisi paremmalta. Satula on suora, joten kyytiläinen on paremmin tuulelta suojassa kuskin leveiden hartioiden takana :)
      Melko pitkä runko ja etupyörä tekevät ajosta vakaata, mutkiin taittuu nätisti kun uskaltaa kallistaa koko isoa massaa rohkeasti.

Äänet on pyörässä mukavat, tasainen miehekäs papatus hitaassa ajossa, ja kiihdyttäessä murisee ja ärjyy näyttävästi.
      Ja ulkonäköhän on todella tyylikään retroa, nykytekniikka on onnistuttu piilottamaan vanhan ajan muotoilun sekaan.

Kulutus oli kohtuullista, ajotietokoneen mukaan 3-4 litraa satasella, pääosin 60 ja 80 kmh vauhdissa ajetun matkan aikana.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1329
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      65
      1115
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1108
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1033
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      121
      813
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      744
    Aihe