Mites se parisuhde pelaa? Onko, että on todellista harmoniaa. Ottaa toisen kaikessa huomioon, eikä lämpene vastoinkäymisissä?
Vai onko alistettu Eetu aina samaa mieltä, kyllä, kyllä vaimokulta!
parisuhde
14
962
Vastaukset
- kyllä
Ei se kyllä noin mee,,, vinkkejä ois kiva saada siihenkin!!!
- vaille 54
Pelaa, pelaa. Aatua ei alisteta joskaan ei ylennetäkään, tasa-arvoa ei oo. Se tekee kenen kunto on paras ja kykenevin.( minä) Parisänkyä käytetään toiseltalaidalta eli minunpuoli lähes käyttämätön?? No joo EI siksi kun on seksi vaan ihan muista syistä. Tv:n katselusta ei kinata, koska kuuntelen mieluummin musiikkia, ah sitä tunteellista ja kaiken voittavan Rakkauden yltäkyllää. Oi mikä parisuhde, jatkunut 26v. "meitä ei kukaan saa koskaan erottaa?!?!!"
- sikuriina
sanoit tosi hyvin mutta ei aina voi olla yhtä juhlaa.onnea olet ollut niin kauan yhes.
- Pirre*
minulle sopivin malli tuo "kyllä rakkaani"..:))
- kyllä
Rakkaushan se se on A ja O...)
- ohjekirja
tää parisuhde.Toisena päivänä lähettäis toisen hevon kuuseen ja taas toisena,voi että on kiva kun olet olemassa.
Ajatelkaapa jos olis kuin keittokirja,mistä löytää ohjeet.
Itse olin 10 pvää erossa puolisosta joka lähti muualle miettimään parisuhdetta.
Kuinka mukavaa olikaan kun hän odotti mua lentokentällä,kun tulin itse toiselta suunnalta takaisin.
Ja taas-tiettävästi-jatkamme siitä mihin jäimme,mutta molemmat tuulettuivat.
Vain aika näyttää-mihin päädymme.Kevättä kaikille!- pelissä
Vaikka vain toinen on suhteessa kypsymätön. Tulee lataus, kuin sähkövaraus. Purkautuu, kun pakataan laukkuja , tai ollaan vähän aikaa erossa!
Mielestäni on parempi (ainakin yrittää) paikata parisuhdetta kuin käynnistää pari suhdetta!
- vaille 54
optimisti-orvokki kirjoitti:
Mielestäni on parempi (ainakin yrittää) paikata parisuhdetta kuin käynnistää pari suhdetta!
halua olla kovinkaan varma. Joskus itsestäni tuntuu paikkaukset ylivoimaisilta ja pysyykö se paikka jos yrittää korjata.Ei ainakaan kaikkien hampaissa sillä kiristely vie hampilääkärin tuoliin puoliskoni vähintään jokatoinen kuukausi, sillee jos käy muidenkin paikkojen sanoisin, turhaa.(kalliks tulee) Olenkohan liian kovaa laskenut "päin puuta" ja siin rytäkässä aivosolut suloisesti sekottuneet,tai sitten myöhään huomannut toisen olevan kukko ja toisen kana.
- niistä
vaille 54 kirjoitti:
halua olla kovinkaan varma. Joskus itsestäni tuntuu paikkaukset ylivoimaisilta ja pysyykö se paikka jos yrittää korjata.Ei ainakaan kaikkien hampaissa sillä kiristely vie hampilääkärin tuoliin puoliskoni vähintään jokatoinen kuukausi, sillee jos käy muidenkin paikkojen sanoisin, turhaa.(kalliks tulee) Olenkohan liian kovaa laskenut "päin puuta" ja siin rytäkässä aivosolut suloisesti sekottuneet,tai sitten myöhään huomannut toisen olevan kukko ja toisen kana.
Selevän ottaa,, ne ihmis-suhde kiemurat joskus niin mutkikkaita,,,kunhan säilyttäs tasapainon itsensä kanssa se olisi jo paljon saavutettu,,,
Iloa elämään ja sopusointua...)
ps. Tunteetkin vielä...))) - vaille 54
niistä kirjoitti:
Selevän ottaa,, ne ihmis-suhde kiemurat joskus niin mutkikkaita,,,kunhan säilyttäs tasapainon itsensä kanssa se olisi jo paljon saavutettu,,,
Iloa elämään ja sopusointua...)
ps. Tunteetkin vielä...)))ikä kaikki, viimeiset viisivuotta olen vasta itseni kanssa ollut sinut, joten aika lapsenaskeleita, eikö vaan, mutta täytyy tunnustaa hyvälle tuntuu.
- sikuriina
optimisti-orvokki kirjoitti:
Mielestäni on parempi (ainakin yrittää) paikata parisuhdetta kuin käynnistää pari suhdetta!
niin sitä sanotaa kaukana kaipaa ja lähellä potkii.rakastaa kun on kaukana ja tuhisee kun on lähellä,se on oikeata rakkautta
- kyllä
vaille 54 kirjoitti:
ikä kaikki, viimeiset viisivuotta olen vasta itseni kanssa ollut sinut, joten aika lapsenaskeleita, eikö vaan, mutta täytyy tunnustaa hyvälle tuntuu.
On se vaan metkaa huomata, kuinka sitä takinkaavatkin muuttuu ajan oloon...)
Kaikenkaikkiaan mielenkiintoista...))) - Roope63
sikuriina kirjoitti:
niin sitä sanotaa kaukana kaipaa ja lähellä potkii.rakastaa kun on kaukana ja tuhisee kun on lähellä,se on oikeata rakkautta
tai kun sanotaan että kun lähellä on niin puskee ja kun kaukana on niin ammuuu ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624