Ongelmia ei olisi

enjaksaymmärtää

jos nämä pottunenäiset naiset, nämä yksinäiset yrvelöt, epätoivoiset esterit jättäisivät perhet rauhaan, eikä rikoisi niitä. Etsikööt onnensa ja vihan kohteensa ihan muualta kuin lapsiperheistä.
Yksikään lapsi ei ole ansainnut olla ilman isää, ja kestää haukkuvia naikkoisia, eikä exäkään. Mikä kumma siinä on että toisten omaa pitää mennä sorkkimaan ja rikkomaan? Jos on oman perheensä rikkonut niin ei pidä toisten rikkoa. Ja jos ei ole ollut mitään elämässään niin antakaa muille joilla on onnea, heille rauha olla.
Ongelmat johtuu siitä kateudesta ja katkeruudesta, ei mistään muusta. Lapsia on helppo satuttaa ja haukkua heitä, ja syyllistää. On kumma että se ei mene jakeluun, vaikka siitä on puhuttu ja paljon.
Onglemat syntyy aina siitä kolmannesta katkerasta osapuolesta. Asiat saa kuntoon, kunhan naikkoet pysyvät kaukana silloin, kun perhe on vielä koossa.

25

591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisslassonhullutransu

      Sinulla on ongelma ja se on hulluus, hakeudu mielenterveyslääkäriin ,AA kerhoon ja vihanhallinta kurssille.

      • dkkslsdkdkdkdk

        Oletpa katkera! Mistä olet? Kannataisi ensin oppi tuntemaan itsesi jotta voit slevitä itse. Taidat olla niitä perheenrikkojia, hehän eivät koskaan syyllistä muita kuin muita. Olet myös narsisti. Mene hoitoon.


      • Olethullu
        dkkslsdkdkdkdk kirjoitti:

        Oletpa katkera! Mistä olet? Kannataisi ensin oppi tuntemaan itsesi jotta voit slevitä itse. Taidat olla niitä perheenrikkojia, hehän eivät koskaan syyllistä muita kuin muita. Olet myös narsisti. Mene hoitoon.

        BLAAAA lässy


    • kloiu

      Tuolla katkeruudella teet paljon haittaa lapsillesi ja itsellesi.
      Kun asioille tuossa vaiheessa ei mitään enää voi, silloin pitää antaa menneiden olla ja katse tiukasti eteenpäin ja toimia oikein , jotta lapsilla on koti ja rakkautta.
      Jos tuntuu että on liian raskasta, silloin on syytä hakea apua, jotta pääse ulos tuosta ympyrästä.
      Sen verran tiedän itsekin, että se todella ottaa koville ja tunteet heittävät yhtä härän pyllyä ja kauan, joten on tärkeää, että näkee nyt oman tiensä eteenpäin.
      Kovaa se elo eron jälkeen taatusti on äidille ja lapsille, jos se isä maksaa vain pientä elatusmaksua ja näkee lapsiaan vain pari kertaa kuukaudessa.
      Moni eronnut äiti tekee kahta työtä, saadakseen jollakin tapaa varat elämiseen riittämään, kyllä se aika hänelläkin jää lapsille vähäiseksi ja usein on väsynytkin.
      Sitä vastoin mies saattaa elää hyvinkin menevää elämää kiivaasti kaveripiisissään tai uuden kanssa.
      Kyllä se vie yöunet ja saa sanomaan asioita, joita myöhemmin katuu. Koeta selvitä ja selvittää omat ajatuksesi ja paljon tsemppiä tulevaisuuteen sinulle. Näe lapset sinun onnenasi, silloin lapsesi varmasti saavat turvallisuutta.

      • jatiedänsen

        Aha, no milloin se näkyy??? Mun lapset ovat jo perheellisiä kukin, eikä mitään hallaa ole näkynyt missään vaiheessa. Ovat itsekin sitä mieltä että olen tehnyt aivan oikein kieltämästä heitä näkemästä perheenrikkojia. He ovt todella onnellisia että olin heidän puolellaan ja ajattelin vain heitä.
        Eivät ole vieläkään halunneet nähdä isänsä sutturoita, eikä olla missään tekemisissä.
        Kun kertoo lapsille toduuden asioista jo lapsena, ei tarvi aikuisenakana selitellä eikä myöntää olevansa valehtelija.
        Asia oli niin kauhea lapsille kyn isä hylkäsi ja vaihtoi sutturoihin, että traumat olisi tulleet, jos olisin valehdellut heille ja kehunut kuinka ihana isä teillä on, joka hylkää ja vaihtaa teidät lapsettomaan sutturaan, eikä maksa teille elareita eikä muutenkaan enää välitä kun suttura niin pakotti. Silloin luulisin etten olisi lasten silmissä mitään muuta kuin valehtelija. Nyt olen heille rakas äiti ja lapsilleen mummi, ja elämä on maailan parhantta, kun ei tarvi pelätä sutturoita ja haukkuja ja häiriköintiä. Olen lapsien mielestä paras äiti.


      • Oletäärettömänsairas
        jatiedänsen kirjoitti:

        Aha, no milloin se näkyy??? Mun lapset ovat jo perheellisiä kukin, eikä mitään hallaa ole näkynyt missään vaiheessa. Ovat itsekin sitä mieltä että olen tehnyt aivan oikein kieltämästä heitä näkemästä perheenrikkojia. He ovt todella onnellisia että olin heidän puolellaan ja ajattelin vain heitä.
        Eivät ole vieläkään halunneet nähdä isänsä sutturoita, eikä olla missään tekemisissä.
        Kun kertoo lapsille toduuden asioista jo lapsena, ei tarvi aikuisenakana selitellä eikä myöntää olevansa valehtelija.
        Asia oli niin kauhea lapsille kyn isä hylkäsi ja vaihtoi sutturoihin, että traumat olisi tulleet, jos olisin valehdellut heille ja kehunut kuinka ihana isä teillä on, joka hylkää ja vaihtaa teidät lapsettomaan sutturaan, eikä maksa teille elareita eikä muutenkaan enää välitä kun suttura niin pakotti. Silloin luulisin etten olisi lasten silmissä mitään muuta kuin valehtelija. Nyt olen heille rakas äiti ja lapsilleen mummi, ja elämä on maailan parhantta, kun ei tarvi pelätä sutturoita ja haukkuja ja häiriköintiä. Olen lapsien mielestä paras äiti.

        Sinä Lässy on sairaan katkera ihminen, sääli sun lapsia ja lastenlapsia ,ei ole isää lapsilla ja pappaa lastenlapsille ,sinä olet sen heiltä riistänyt, kun et voi hyväksyä sitä ,että exälläsi on eron jälkeistä elämää.


      • rturturtui
        jatiedänsen kirjoitti:

        Aha, no milloin se näkyy??? Mun lapset ovat jo perheellisiä kukin, eikä mitään hallaa ole näkynyt missään vaiheessa. Ovat itsekin sitä mieltä että olen tehnyt aivan oikein kieltämästä heitä näkemästä perheenrikkojia. He ovt todella onnellisia että olin heidän puolellaan ja ajattelin vain heitä.
        Eivät ole vieläkään halunneet nähdä isänsä sutturoita, eikä olla missään tekemisissä.
        Kun kertoo lapsille toduuden asioista jo lapsena, ei tarvi aikuisenakana selitellä eikä myöntää olevansa valehtelija.
        Asia oli niin kauhea lapsille kyn isä hylkäsi ja vaihtoi sutturoihin, että traumat olisi tulleet, jos olisin valehdellut heille ja kehunut kuinka ihana isä teillä on, joka hylkää ja vaihtaa teidät lapsettomaan sutturaan, eikä maksa teille elareita eikä muutenkaan enää välitä kun suttura niin pakotti. Silloin luulisin etten olisi lasten silmissä mitään muuta kuin valehtelija. Nyt olen heille rakas äiti ja lapsilleen mummi, ja elämä on maailan parhantta, kun ei tarvi pelätä sutturoita ja haukkuja ja häiriköintiä. Olen lapsien mielestä paras äiti.

        "Mun lapset" just joo


      • Oletkauheaihminen
        jatiedänsen kirjoitti:

        Aha, no milloin se näkyy??? Mun lapset ovat jo perheellisiä kukin, eikä mitään hallaa ole näkynyt missään vaiheessa. Ovat itsekin sitä mieltä että olen tehnyt aivan oikein kieltämästä heitä näkemästä perheenrikkojia. He ovt todella onnellisia että olin heidän puolellaan ja ajattelin vain heitä.
        Eivät ole vieläkään halunneet nähdä isänsä sutturoita, eikä olla missään tekemisissä.
        Kun kertoo lapsille toduuden asioista jo lapsena, ei tarvi aikuisenakana selitellä eikä myöntää olevansa valehtelija.
        Asia oli niin kauhea lapsille kyn isä hylkäsi ja vaihtoi sutturoihin, että traumat olisi tulleet, jos olisin valehdellut heille ja kehunut kuinka ihana isä teillä on, joka hylkää ja vaihtaa teidät lapsettomaan sutturaan, eikä maksa teille elareita eikä muutenkaan enää välitä kun suttura niin pakotti. Silloin luulisin etten olisi lasten silmissä mitään muuta kuin valehtelija. Nyt olen heille rakas äiti ja lapsilleen mummi, ja elämä on maailan parhantta, kun ei tarvi pelätä sutturoita ja haukkuja ja häiriköintiä. Olen lapsien mielestä paras äiti.

        Sinut vaihdettiin ”sutturaan” ,sinä vaihdoit lapset itsellesi ja riistit niiltä iskän.
        Miehesi erosi sinusta ,ei lapsista ,sinä erotit lapset isästään.


    • rwewyru

      Huomenta Lissu!

    • kolahtikokolahtiko

      Oli lissu tai mikä lie mutta asiaa hän puhuu. Katkerat ihmiset kieltävät tosiasiat, kun ovat osallisena perheiden rikkomisiin.

      • Oletäärettömänsairas

        Niinhän sinä olet kieltänyt lapsiltasi isän ja lapsenlapsiltasi isoisän, sairaan vihaisen katkeruutesi takia ja oman itsekkyytesi takia ,pidät lapsiasi kostonvälikappaleina exääsi vastaan ja sinusta on sairaan ihanaa näin kostaa exällesi ,mutta lapsesi kärsivät.
        Jos exäsi kuolee ennen sinua niin se on onnenpäiväsi näin vihainen kostosi saa huipentuman .


      • oletvitsiniekka
        Oletäärettömänsairas kirjoitti:

        Niinhän sinä olet kieltänyt lapsiltasi isän ja lapsenlapsiltasi isoisän, sairaan vihaisen katkeruutesi takia ja oman itsekkyytesi takia ,pidät lapsiasi kostonvälikappaleina exääsi vastaan ja sinusta on sairaan ihanaa näin kostaa exällesi ,mutta lapsesi kärsivät.
        Jos exäsi kuolee ennen sinua niin se on onnenpäiväsi näin vihainen kostosi saa huipentuman .

        Et voi tietää meidän asioita, kirjoittelet olettamuksia ja omasta päästä satuilet. En toivo kenenkään kuolemaa, en edes lasteni siän sillä se satuttaa heitä, ja sitä en halua, on kuitenkin kyse heidän isästä.
        Olen kieltänyt perheenrikkoja sutturan meille tulon ja olemalla missään tekemisissä minun perheeni ja lasten ja lastenlasten kanssa. Se ei ole liikaa vaadittu, koska suttura ei ole meille mitään sukua eikä tarpeellinen kenellekkään. Kun rikkoi perheemme, luulisi sen riittävän, eikä puskevan itkseään meidän elämään väkisin.

        Onneksi ymmärsi olla pois ja mies esti tulemasta meille, se on parasta.
        Me emme tarvinneet elämään ketään ulkopuolista näätää sotkemaan enempää elämäämme.

        Jos mies halusi lapsettoman näädän niin sitten hän sai ja hylkäsi lapsetnsa, nyt lapset ovat hylänneet isän, Se on tasapuolista.

        Mies on sankari kun hylkää ja jättää lapset. Äiti on paha ihminen joka huoitaa heitä aikusikään asti ja vielä siitäkin huolehtii.


      • Oletitekertonut
        oletvitsiniekka kirjoitti:

        Et voi tietää meidän asioita, kirjoittelet olettamuksia ja omasta päästä satuilet. En toivo kenenkään kuolemaa, en edes lasteni siän sillä se satuttaa heitä, ja sitä en halua, on kuitenkin kyse heidän isästä.
        Olen kieltänyt perheenrikkoja sutturan meille tulon ja olemalla missään tekemisissä minun perheeni ja lasten ja lastenlasten kanssa. Se ei ole liikaa vaadittu, koska suttura ei ole meille mitään sukua eikä tarpeellinen kenellekkään. Kun rikkoi perheemme, luulisi sen riittävän, eikä puskevan itkseään meidän elämään väkisin.

        Onneksi ymmärsi olla pois ja mies esti tulemasta meille, se on parasta.
        Me emme tarvinneet elämään ketään ulkopuolista näätää sotkemaan enempää elämäämme.

        Jos mies halusi lapsettoman näädän niin sitten hän sai ja hylkäsi lapsetnsa, nyt lapset ovat hylänneet isän, Se on tasapuolista.

        Mies on sankari kun hylkää ja jättää lapset. Äiti on paha ihminen joka huoitaa heitä aikusikään asti ja vielä siitäkin huolehtii.

        Itse sinä olet tänne tilittänyt elämääsi, juttujesi mukaan vihaat exääsi ylikaiken niin et päästänyt edes lapsia katsomaan isäänsä ,koska sillä oli uus rakas, et ole koskaan hyväksynyt että sinä et enää olekkaan se ykkönen exäsi elämässä ,niin sitte erotit lapsetkin exäsi elämästä .
        Et kai sää nyt satuja tänne kirjoita?


      • Jopavastaatitellesi

        Sinä lissu puhut täyttä sontaa.


    • totuusontämä

      Tämä aloitus on erittäin totta. Urputtajia riittää vastaan, mutta totuushan sattuu ja kolahtaa.
      Kukaan ei voi tietää miltä tuntuu ennenkuin sattuu omalle kohdalle. Joten urputtajat siirtykää sivuun jos ei ole muuta kuin haukkua ja mollata lapsia joilta isä on viety.

      • Lissuonääliö

        Jos joku urputtaa niin sinä ,olet vuostoululla urputtanut huonoa elämääsi ,useimmiten vielä kännissä.


    • AnnaMennäAvaaja

      Jos avaajalla on niin kauhea ukko, että sille kelpaa nämä "pottunenäiset naiset, nämä yksinäiset yrvelöt, epätoivoiset esterit", niin olisi onnellinen, kun pääsee mokomasta rähjäkkeestä eroon.

      • Lissuonalkoholisti

        Avaaja ”Lissuksi” nimitetty oli aviossa sukulaisensa kanssa olisko ollut serkku ja tää serkku sitte petti ja jätti lissun ,se oli Lissulle kauhea paikka niin hän kostoksi riisti lapsilta isän, koska ei hyväksynyt exänsä uutta naista.
        Tätä valitusta ja exänsä naisen haukkumista on sitte jatkunut vuositolkulla ja hän ei pääse eronsa yli millään. Hän on myös pahasti alkoholisoitunut.


      • Voiherrttileijaa
        Lissuonalkoholisti kirjoitti:

        Avaaja ”Lissuksi” nimitetty oli aviossa sukulaisensa kanssa olisko ollut serkku ja tää serkku sitte petti ja jätti lissun ,se oli Lissulle kauhea paikka niin hän kostoksi riisti lapsilta isän, koska ei hyväksynyt exänsä uutta naista.
        Tätä valitusta ja exänsä naisen haukkumista on sitte jatkunut vuositolkulla ja hän ei pääse eronsa yli millään. Hän on myös pahasti alkoholisoitunut.

        Oletko sukulaisesi kanssa naimisissa? Oho. Etkö tiennyt ettei saa?


    • Ongelmapoistuis

      Ongelmia ei olis jos nää punanenäiset ja eronneet, ja vanhatpojat jättäisi perheenemännät rauhaan eikä rikkois heidän perheitä. Etsikööt vihan ja katkeruuden kohteita muualta, kun pienten lasten äideistä.
      Yksikään lapsi ei ole ansainnut elää ilman äitiä. Ja kestää miekkosten kännäämistä ja haukkumista.He ovat tosi mulkkuja äijiä.
      Mikä kumma kun pitää mennä sorkkimaan ja rikkomaan hyvän äidin perheitä tuollaisilta miekkosilta sais leikata munat pois.

    • Miemie

      Moni asia olisi ollut parempi jollei lasteni äiti olisi ollu huorahtava ja minun lapseni ei ole elänyt ilman isää ! Ja nykyinen vaimoni on lapsilleni hyvin läheinen vaikkakin ei äiti

      • juuujujujujuj

        Siksi varmaan että saa pitää miehen jota ei koskaan ole ollut ja saa ilmaisen kodin, jamaata sohvalla ja elää sun palkalla. yrittävät mieleistellä.Laiskotella. Silloinhan ne


      • Miemie
        juuujujujujuj kirjoitti:

        Siksi varmaan että saa pitää miehen jota ei koskaan ole ollut ja saa ilmaisen kodin, jamaata sohvalla ja elää sun palkalla. yrittävät mieleistellä.Laiskotella. Silloinhan ne

        No yhtä tuntematon oli lastenikin äiti ennen seurustelua ... ...ja onneksi oli avioehto ette erotessa saanut minulta mitään ! Ja mitä nykyiseen omaisuteen tulee niin nykyinen vaimoni saa oman osuutensa minkä yhdessä olemme hankkineet ei minun aikaisempaan omaisuuteen !


      • mmvmvmvmvm
        Miemie kirjoitti:

        No yhtä tuntematon oli lastenikin äiti ennen seurustelua ... ...ja onneksi oli avioehto ette erotessa saanut minulta mitään ! Ja mitä nykyiseen omaisuteen tulee niin nykyinen vaimoni saa oman osuutensa minkä yhdessä olemme hankkineet ei minun aikaisempaan omaisuuteen !

        Minäkään en anna entiselle miehelle mitään, häntä suututtaa kun olen niin rikas, vain minä tuhlaan omat rahani, lapsille ostan jotain pientä, muuten tuhlaan kaikki. Mulla on uusi auto, uusi asunto-osake 4 h keittiö ja sauna, ei tarvi tehdä töitä kun elän osingoilla ja koroilla. Kyllä miestä keljuttaa kun ei saa multa yhtään rahaa, mutta mitäs on tymä.


      • Sontaaaa
        mmvmvmvmvm kirjoitti:

        Minäkään en anna entiselle miehelle mitään, häntä suututtaa kun olen niin rikas, vain minä tuhlaan omat rahani, lapsille ostan jotain pientä, muuten tuhlaan kaikki. Mulla on uusi auto, uusi asunto-osake 4 h keittiö ja sauna, ei tarvi tehdä töitä kun elän osingoilla ja koroilla. Kyllä miestä keljuttaa kun ei saa multa yhtään rahaa, mutta mitäs on tymä.

        Juopuneen horinaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2052
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      46
      1591
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe