MeTwicetoo koskettimet

Hippinä olen ollut ja edel-leenkin olen kosketus-haluinen.
On aivan-kun sairastaisin hali-pulaa.
Puutos-tautia silleesti.
Outoa ettei tuo tauti laimene iänkään karttuessa.
-
Mutta tässä on nyt kyseessä naiset.
Minä en suin-surminkaan osallistuisi tällaiseen ennen-kuin hartaasti pyydetään.
-
Jokainen terve Hetero-nainenhan tietää olevansa terveesti haluttu ja miksi.
Voisikohan kukaan palstamme nais-Heteroista ajatella tekevänsä aloitukseni otsikon mukaisen aloituksen/liikkeen.
Kansain-välisestikin?
-
Peri-aatteena siis:
"Minua saa kosketella mielelläänkin.
Mutta ei liian pitkälle.
Koska minäkin saan"
-
Minusta tuollainen aloitus olisi erityisen naisellinen.

H.

39

777

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kivelä-kymppi-M1-M3

Alkaako sinullakin kevät keittää yli. Kuten on tapahtunut tuossa yhdessä vakoilu-avauksessa.
      Aja sähkö-pyörälläsi Kello-koskelle ja pyydä täysi tarkastus. Itsellesi.

• "Kivelä-kymppi-M1-M3"

Katsotaan, katsotaan...
        Mutta naiset ensin.

H.

• e.lä.mä

Nuori terve mies kuvassa. Kyllä terveet naiset pitävät koskettelusta, tänään on monia sairaita tavallaan. Kyllä naiset ovat kosketelleet vain selkään mutta kumminkin....on ollut kun ajattelen suoraan keskijalan kokeilua, kerran ravintolassa kuumassa tanssissa, sanoi että on tehnyt kuusi lasta maailmaan, vastasin olet hyvä nainen vein takaisin.

Kun oli toinen nuoruus kaksi vuotta vaimon kuoleman jälkeen, olin liian sinisilmäinen siinä mikä on nainen (eeva), kokemukset Suomi, Norja, Ruotsi. Koska asun Ruotsissa tänään on ruotsalainen ja pidän hänestä huolen niin kauan kuin elän.

Tänään oli lapsen lapseni rippitoimitus kirkossa ylin tunnin kesti, oli 8 kahdeksan ripillä.

Lännestä itään asiat.....

• e.lä.mä

Korjaus: Eilen.

• virtuaalinainen

Mene luontoon etsimään oikeita ihmisiä ja naisia.

• "virtuaalinainen"

Minulla on sähkö-polku-pyörä.
        Tarkoitettu ulko-käyttöön.
        Haluaisin törmäillä sillä.
        Vaan pienikin kosketus vie minut oikeuteen.
        -
        Otahan nyt kantaa aloitukseenkin.
        Ala arvailla kuka saa törmäillä ilman haasteita.
        Tiedä vaikka innostuisit kansain-välisestikin.

H.

• e.lä.mä

Onko sinun ystävät vain apinoita ja niitä on vain Suomessa maan tasolla?

• e.lä.mä

Apina hakee apinaa ei veikeaa Suomessa.

• aapina
        e.lä.mä kirjoitti:

Apina hakee apinaa ei veikeaa Suomessa.

Jos ei ole muuta sanavarastoa kuin apina ja nolla , niin antaisit olla.

• e.lä.mä
        aapina kirjoitti:

Jos ei ole muuta sanavarastoa kuin apina ja nolla , niin antaisit olla.

Finni on apina sen tietää koko maailma!

• ole.maton
        e.lä.mä kirjoitti:

Finni on apina sen tietää koko maailma!

Aivan. Olet pahimmasta päästä. Vähän omituista "mainosta" meistä kotimaahan jääneistä.
        Luulen kuitenkin että omat pinnasi tuossa vaan menee, tai on siis menneet jo.

• Eipä juuri innosta tuntemattomien koskettelut.
      Seisoin siellä pääkaupungissa täydessä linja-autossa. Joku mies tunki itsensä minuun kiinni takanani ja yritti kopeloida, oli täyttä joten en oikein päässyt pakoonkaan.
      Puistatus oli reaktio, onneksi tuli pysäkki ja pääsin ulos. Ensin en meinannut uskoa todeksi, mutta pakkohan se oli kun kävi niin tunkeilevaksi.

• kylmätotuus

Meillä on suu sitä varten, että sitä käytetään, kun tarvis vaatii.

Olisit huutanut kopeloijalle." Hyppyset irti, jos mielit pysyä hengissä!"
        Ei tuollaisessa tilanteessa saa jäädä mietiskelemään pakoon pääsyä, vaan on toimittava.
        Ei mikään bussi niin täynnä ole, että väkijoukko peittäisi suunkin.

On perin outoa, että naiset kiljuvat kurkku suorana, jos näkevät pienen ötökän metrin päässä, mutta puhekyky häviää täysin, jos joku kaksilahkeinen niljake käy iholle.

Minun ei olisi pitänyt kirjoittaa mitään, mutta minua todella pännii, kun naiset eivät saa suutaan auki silloin kun sen aika on, vaan "ruikuttavat" kohtelustaan vasta vuosienkin kuluttua.
        He antavat pitää itseään kynnysmattoina työpaikoilla ja parisuhteissa.

"Ei käy, muuten kävis!":sanon minä.

Sanoitus tässä kappaleessa on äärirajat ylittävä, mutta se linee tarkoituskin.

https://www.youtube.com/watch?v=60xNFxjZrmI

• kylmätotuus
        kylmätotuus kirjoitti:

Ei tuollaisessa tilanteessa saa jäädä mietiskelemään pakoon pääsyä, vaan on toimittava.

On perin outoa, että naiset kiljuvat kurkku suorana, jos näkevät pienen ötökän metrin päässä, mutta puhekyky häviää täysin, jos joku kaksilahkeinen niljake käy iholle.

Minun ei olisi pitänyt kirjoittaa mitään, mutta minua todella pännii, kun naiset eivät saa suutaan auki silloin kun sen aika on, vaan "ruikuttavat" kohtelustaan vasta vuosienkin kuluttua.

..lienee tarkoituskin.

• noohjooh

Kylmätotuus on tietenkin oikeassa. Noin pitäisi toimia, teoriassa, käytäntö on eri juttu.

Epäuskoisuus, häpeä, nolostuminen, ihmisen luontainen tarve olla tekemättä asioista numeroa. Nuo pitäisi ensin ylittää, ja voin hyvin ymmärtää että yksi bussireissu ei ainakaan riitä ajallisesti. Hyvin moni hautaa asiat mieleensä, mutta kuten sanonta kuuluu, minkä takanaan jättää sen edestään löytää. Ei niiden yli pääse päästämättä ne päivänvaloon. Joillekin kestää vuosia todeta tätä, toiset löytää äänensä heti.

• kylmätotuus kirjoitti:

"""On perin outoa, että naiset kiljuvat kurkku suorana, jos näkevät pienen ötökän metrin päässä, mutta puhekyky häviää täysin, jos joku kaksilahkeinen niljake käy iholle."""

Naiset sitä naiset tätä ... Määrätyssä muodossa aivankuin olisi kysymys kaikista naisista.
        Itsestäänkö kylmätotuus kirjoittaa vai onko hän taas vaihteeksi olevinaan mies?

• kylmätotuus kirjoitti:

Menin ihan lukkoon, kun en ensin uskonut todeksi, ainoa ajatus oli päästä pois. En tiedä alkaisinko vieläkään huutaa, saattaisin lyödä vaikka käsilaukulla.

• kylmätotuus
        mielikki.mummo kirjoitti:

Menin ihan lukkoon, kun en ensin uskonut todeksi, ainoa ajatus oli päästä pois. En tiedä alkaisinko vieläkään huutaa, saattaisin lyödä vaikka käsilaukulla.

Pyydän anteeksi, jos kirjoitukseni loukkasi sinua. Se ei suinkaan ollut tarkoitukseni.

• kylmätotuus
        Tellukka kirjoitti:

"""On perin outoa, että naiset kiljuvat kurkku suorana, jos näkevät pienen ötökän metrin päässä, mutta puhekyky häviää täysin, jos joku kaksilahkeinen niljake käy iholle."""

Naiset sitä naiset tätä ... Määrätyssä muodossa aivankuin olisi kysymys kaikista naisista.
        Itsestäänkö kylmätotuus kirjoittaa vai onko hän taas vaihteeksi olevinaan mies?

Kappas vaan. lännestä päin kuuluu jotain epämääräistä ininää.

Mitäpä, jos keksisit jotain omaperäistä kirjoitettavaa, etkä lainaisi koti-kiusatun ikivanhoja luulotteluja!
        Sun töks töks -juttuja en viitsi yleensä edes noteerata, mutta tämä poikkeus vahvistakoon säännön.

• kylmätotuus
        noohjooh kirjoitti:

Kylmätotuus on tietenkin oikeassa. Noin pitäisi toimia, teoriassa, käytäntö on eri juttu.

Epäuskoisuus, häpeä, nolostuminen, ihmisen luontainen tarve olla tekemättä asioista numeroa. Nuo pitäisi ensin ylittää, ja voin hyvin ymmärtää että yksi bussireissu ei ainakaan riitä ajallisesti. Hyvin moni hautaa asiat mieleensä, mutta kuten sanonta kuuluu, minkä takanaan jättää sen edestään löytää. Ei niiden yli pääse päästämättä ne päivänvaloon. Joillekin kestää vuosia todeta tätä, toiset löytää äänensä heti.

Olen ylittänyt mainitsemasi rajat tai oikeastaan minulla ei ole niitä koskaan ollutkaan.

Isäni opetuksiin kuului ehdoton fyysinen koskemattomuus sillä "vaativalla kädellä". Hän takoi myös takaraivoomme sen, että kaikki ovat yhdenvertaisia, eikä kenenkään pidä alistua kynnysmatoksi, eikä kenelläkään ole myöskään oikeutta käyttää toista kynnysmattonaan.

Koska olen tuollaisen kasvatuksen saanut, niin ei liene ihmekään, että minun on vaikea ymmärtää, miksi omaa koskemattomuutta ei puolusteta keinolla millä hyvänsä. Väkivaltaisia keinoja en pääsääntöisesti hyväksy.

Metoo kampanja on saanut mielestäni sellaisiakin piirteitä, jotka menevät jo yli äyräiden.
        Jos katsekin tulkitaan seksuaaliseksi häirinnäksi, niin ollaan pahasti metsikössä.

• noohjooh
        kylmätotuus kirjoitti:

Olen ylittänyt mainitsemasi rajat tai oikeastaan minulla ei ole niitä koskaan ollutkaan.

Isäni opetuksiin kuului ehdoton fyysinen koskemattomuus sillä "vaativalla kädellä". Hän takoi myös takaraivoomme sen, että kaikki ovat yhdenvertaisia, eikä kenenkään pidä alistua kynnysmatoksi, eikä kenelläkään ole myöskään oikeutta käyttää toista kynnysmattonaan.

Koska olen tuollaisen kasvatuksen saanut, niin ei liene ihmekään, että minun on vaikea ymmärtää, miksi omaa koskemattomuutta ei puolusteta keinolla millä hyvänsä. Väkivaltaisia keinoja en pääsääntöisesti hyväksy.

Metoo kampanja on saanut mielestäni sellaisiakin piirteitä, jotka menevät jo yli äyräiden.
        Jos katsekin tulkitaan seksuaaliseksi häirinnäksi, niin ollaan pahasti metsikössä.

Niin on, samaa mieltä, metoo on mennyt paikkapaikoin yli. Näinhän se aina menee, kaikkien ilmiöiden kanssa. Mutta tuntuisi tyhmältä heittää koko omenakori roskiin vain muutaman mädän takia. Miksi tuijottaa niitä...

Sulla on ollut hieno isä, ja ennakoiva sellainen. Ei meillä kaikilla ollut sellaisia, vaikkakin muuten hyviä :)

• Vanhuksetkin viimeisinä vuosinaan ja hetkinään toivovat kosketuksen tuomaa lohtua. Jopa kansainvälistä väriä ovat koskettelijat.
      Se kosketus on vailla kaikkea meetoo-meininkiä, enemmän mietuun ja olen luonasi viimeiseen hengenvetoon asti.

Jatka etsintää, puutostautisi paranee, muista myös C-vitamiini, se pitää virkeänä.

• "Ancie"

Oikeastaan...
        Mitä jos sie tekisit sen?
        Eihän tästä kauaa enää mene, kun pääsemme historian-kirjoihin.
        -
        Ajatteles...
        Kaikkialla maailmassa oikeat miehet ja oikeat naiset tekisivät kaiken-laista HUNKSZ-ANCIE-juttua, askaretta ja käsi-työtä.
        Nimmarimme olisi Muraaleissa, lipuissa, laivojen-keulissa...

H.

• hunksz kirjoitti:

"Ancie"

Oikeastaan...
        Mitä jos sie tekisit sen?
        Eihän tästä kauaa enää mene, kun pääsemme historian-kirjoihin.
        -
        Ajatteles...
        Kaikkialla maailmassa oikeat miehet ja oikeat naiset tekisivät kaiken-laista HUNKSZ-ANCIE-juttua, askaretta ja käsi-työtä.
        Nimmarimme olisi Muraaleissa, lipuissa, laivojen-keulissa...

H.

Kiitos kunniasta, mutta miul ei ole aikaa tehä alotuksis ja pelehtiä siun kanssais, eti joku joutavampi.
        Tämmönen vaatimaton mummo ei halua nähä nimimerkkiään missään muraaleissa sun muissa vempaimissa.

• noohjooh

Mutta jos joku nainen tekisi tällaisen aloituksen, niin sehän olisi vain sinun aloituksen kopiointia? Jälleen kerran.

On ollut yksinäisiä vaiheita elämässä, jolloin on itku päässyt kun olen käynyt päähieronnassa. Kyllä toisen lämmin käsi iholla voi tuntua taivaalliselta, joskus ihan sama kenen. Kunhan ei ole vaativa käsi.

Vieraantuminen hellyydestä ei ole kestänyt kuin 6 vuotta. Ei voi kaivata asioita joita ei ajattele.

• hunksz

"noohjooh"

Ei se olisi.
        Koska en minä aloitusta halunut palstalle.
        Koska olen sen tänne jo tehnyt.
        Minä haluan sen koko maailmalle.
        Ja silloin naisen tekemänä.
        Mukana saa tietysti käyttää nimi-merkkiäni.
        "HUNKSZ MeTwicetoo :)
        -
        Tarkoituksena on myös yhdistää ne naiset jotka pitävät miehistä.
        Muutenkin kuin ratsastamalla maineeseen ja mammonaan ensin miehen harteilla.

H.

• kylmätotuus

Tietysti kaikki ihmiset, vauvasta vaariin, kaipaavat ja tarvitsevat hellän ja lämpimän käden kosketusta. Kukaan ei saisi koskaan joutua sen vaativan käden hipaisemaksikaan. (Tosi hieno oivallus sinulta tuo "vaativa käsi.)

• mimmimum-..mi

Minkäs ikäinen nuorimies sieltä katselee kuvasta....
      Jokaisella on varmaan halibulaa joskus ...naisilla....karskimmallakin miehellä on...Jotkut ovat kovin helposti halivia....tuossa pihassa on pikkupoika joka usein juoksee kädet levällään joittenkin luokse ja halii... se on jotenkin hellyyttävää katsella....
      Aikuisena on tunteet erilaiset...tulee naisen ja miehen väliset jännitteet...halu koskettaa ...halu tuntea ....olla rakastettu.

• Muistaakseni 12V.
        Koulussa ylenpi-luokkalaisetkin tytöt köh... vähintäänkin viheltelivät.

Jos ruokalan-jonossa erehdyin väärään väliin.
        Sain outoja tuntemuksia. :)

H.

• mimmimum-..mi
        hunksz kirjoitti:

Muistaakseni 12V.
        Koulussa ylenpi-luokkalaisetkin tytöt köh... vähintäänkin viheltelivät.

Jos ruokalan-jonossa erehdyin väärään väliin.
        Sain outoja tuntemuksia. :)

H.

Pojat on poikia sanotaan...on ne kyllä 12veekin vähän erilaisia kun tytöt...muista kun yksi poika laittoi usein pienen peilin kenkänsä päälle....yritti katsella hameen alle...voi että olipas jännää...heh...

• Näyttäisi siltä että kaikki sata naista ovat saaneet SOME:lta kostonsa.
      Ulko-maillakin.
      -
      Eli siis maailma on saanut 130 uutta työtöntä.
      Etenkin näyttelijöiden piireissä.
      Ohjaajat kyllä löytävät paikkansa.
      -
      Toivokaamme siis että palstamme tarinat topeista ja mini-hameista hiipuvat.
      Niillä ei enää tienaa mitään.
      -
      Kummallista.
      Laitoin mukavan kuvan alkavasta vatsasta.
      Olin toiveikas että minua oli alettu enemmän virtuaalisesti kosketella.
      -
      Eikö palstalaisia todellakaan kiinnosta fiksut aloitukset?

H.

• ...olisi

H.

• hymmm

"Laitoin mukavan kuvan alkavasta vatsasta."
        Oletkos raskaana?

• Aloitan tässä lukijoitani innostaen tekemään kansalais-aloituksen.
      -
      Koska uskonnolliset asut sallitaan vero-television ohjelmissa.
      Pitää velvoittaa ohjelmiin myös mikro-Shortsit ja muut länsi-maisen vapauden merkit.
      Ei kuitenkaan Tom Of Finlandin keino-tekoisuuksilla.
      -
      Lupaan tulla tukemaan aloitusta aidon, miehisen sovinistisesti.
      Minä kun olen oikeasti mies.

H.

• oot.hyvä.nelonen

Ja kademieli iski taas.

• oot.hyvä.nelonen kirjoitti:

Ja kademieli iski taas.

Anteeksi?

H.

• Eikö sinun pitänyt "Tiinushkan" kanssa tehdä yhteinen aloitus, menkää ja toimikaa, mitä täällä enää kyselet.
        Luuletko että kukaan haluaa mitään aloitusta tehdä, kun olet jo määräyksilläsi ohjeistanut mitää sen pitää sisältää.
        Ellei nyt joku alamaisesi innostu nuoleskelemaan.
        Tuskin kelpaa kuitenkaan, muut kuin itse tekemäsi.

• tieräks
        Ancie kirjoitti:

Eikö sinun pitänyt "Tiinushkan" kanssa tehdä yhteinen aloitus, menkää ja toimikaa, mitä täällä enää kyselet.
        Luuletko että kukaan haluaa mitään aloitusta tehdä, kun olet jo määräyksilläsi ohjeistanut mitää sen pitää sisältää.
        Ellei nyt joku alamaisesi innostu nuoleskelemaan.
        Tuskin kelpaa kuitenkaan, muut kuin itse tekemäsi.

Täällä pärjää hyvin,
        pitää vain olla notkea selkä ja pitkä, ruskea kieli.

• tieräks kirjoitti:

Täällä pärjää hyvin,
        pitää vain olla notkea selkä ja pitkä, ruskea kieli.

Minä en ainakaan mikään pitkäkielinen vinttikoira ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      40
      3834
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      100
      1809
    3. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1716
    4. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      136
      1645
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      97
      1391
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      32
      1308
    7. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      304
      1194
    8. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      57
      1155
    9. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      130
      1072
    10. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      271
      1021
    Aihe