Hienot kisat oli kangasalla. Mutta joku älykäs käski aika-ajokierrokella ajaa pois ajolinjalta, jos ei aja täydellä teholla, hieno neuvo, mutta renkaat kerää kaikki paskat sieltä, niin on kahdella seuraavalla kierroksella on heikko aika. Onkohan oikeasti neuvonut myös omaa poikaansa noin.
Luin myös säännöt kotiin tultuani. Ei missään lue, että saa ajattaa kolmea luokkaa samassa ryhmässä. Eikä myöskään kahta luokkaa, jos menee radan kapasiteettin ylitse. Mielestäni nuorille pitäisi olla sellainen ohjaaja joka tietää säännöt, edes tärkeimmät
HHK HU HUIJAA
8
729
Vastaukset
- Vääryysontapahtunut
Nyt heti tekemään valitus AKKlle, FIAlle, eduskunnan oikeusasiamiehelle, EUn ihmisoikeustuomioistuimelle. Vääryys on tapahtunut!
- Menikötunteisiiin
Meilläkin neuvottu poikia että kun saa itselle hyvän ajan aikasessa vaiheessa kovalla rengaspaineella, kannattaa ajaa matelemalla ajolinjalla rataa ympäri että muilla menee ajot pilalle.
- Mattipuhakka
Mistähän näitä vilppimiehiä aina syntyy, jos pikkuluokissa edetään isän näppäryydellä niin ajot loppuu raket luokassa tai heti seuraavassa luokassa. No näitä syntyy joka vuosi johonkin päin suomea yleensä ala suomeen.
Vilpillä pärjää johonkin asti mutta loppuu miten selität lapselle miksi se on viimeisenä isommissaluokissa kun pikkuluokissa mentiin kärjessä. Olen näitä 30v aikana nähnyt useita. - putin
Mattipuhakka kirjoitti:
Mistähän näitä vilppimiehiä aina syntyy, jos pikkuluokissa edetään isän näppäryydellä niin ajot loppuu raket luokassa tai heti seuraavassa luokassa. No näitä syntyy joka vuosi johonkin päin suomea yleensä ala suomeen.
Vilpillä pärjää johonkin asti mutta loppuu miten selität lapselle miksi se on viimeisenä isommissaluokissa kun pikkuluokissa mentiin kärjessä. Olen näitä 30v aikana nähnyt useita.Isommissa luokissa edetään tiimin näppäryydellä. Olen näitä 10v aikana nähnyt useita joilla suoritustaso muuttuu tiimiä vaihtamalla. Mitä pienet edellä sitä isot perässä. Sellaista tämä vain on. Pökäleestä tehdään kimpale ja päinvastoin. Joskus jopa etukäteen.
- Hienotapahtuma
Itse poikani kanssa samassa kisassa olleena missä kohtaa on tuollain neuvottu itse en kyllä kuullut. Hieno tapahtuma ja kait jotain on tehty oikein kun Raketjr luokassakin oli 32 kuskia? Mitä sä täällä vinkut onhan siellä toimihenkilöt paikalla jolle voit pahanolosi purkaa jos on jotain asiaa eikä täällä ns. anonyymisti. Tämän lajin pahin ongelma on vanhemmat jotka eivät uskalla paikanpäällä sanoa/kysyä mikäli ongelmia tulee vaan katsellaan kengänkärkiä ja jupistaan mielessään että v.ttu kun pääsen tietokoneen ääreen niin kyllä Suoli24 palstalla huudetaan naamapunaisena kohdattua vääryyttä, saisit hävetä.
- Kuunnellut
Kannattaisi kuunnella ohjaajakokouksessa, eikä touhuilla omiaan
- 987856687
Kyllä nyt kaverilla on mennyt ilmaruuvi liian kireälle. Hiukan kun mennään asiassa eteenpäin , niin alkaa "väärät tuomiot " , "laittomat koneet " tms vaivaamaan . Ole tyytyväinen että joku talkoilla järjestää näitä tapahtumia lapsellesi
- paljonkerralla
jep hienot olivat kilpailut. säännöt vain tarvisi olla koko suomessa paikkakunnasta riippumatta samat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065467Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453653Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503235Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512544Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611600- 881335
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321253- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1471180