Hei expertit, tuli ongelmia kannettavaan Aceriini. En saa kuvia auki millään. Kuvat on ja voi liittää sähköpostiin ja Facebookiin ja joka paikkaan ,niistä näkyy vain se postimerkin kokoinen ikoni.
Jos yrittää klikata kuvan auki tulee textiruutu "pakettia ei voitu avata" Kuvat on tavallisia jpg kuvia ja avattu ennen TWINUI ohjelmalla . En tiedä mitä tapahtui mutta kuten sanottu,,,,kuvat on ei vain aukea.
Mitähän pitäis tehdä,,?
Valokuvat ei aukea
Tigman55
1
255
Vastaukset
- Robotti
Hei. Google käännöksenä löysin tämän, en tiedä auttaako mutta kannattaa kokeilla:
Ratkaisu, jonka löysin, meni Windowsin hakupalkkiin ja kirjoita "valokuvat", mikä tuo esiin mahdollisuuden avata Microsoft Photo -sovellus. Saatat joutua napsauttamaan sitä useammin kuin kerran, ja lataaminen kestää jonkin aikaa. Kun napsautin muutama kuva ja suljin ohjelma. Kun yritin sitten avata kuvatiedoston kansiosta, se toimi täydellisesti! Sen on palautettava tiedostoyhdistykset tai jotain.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904