Me mummon mussukat....

11

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hän ainakin oli aluksi pukeutunut ikäisekseen oikein (PorvoonParonin) mielestä.
      Mutta entäs sitten? Meniköhän paronilta halut ...

      • Enpä ole sitä pitkää ketjua avannut ja lukenut, varmaan monenlaisia näkemyksiä. Itse pysyttelen klassisella linjalla, mutta antaa kaikkien kukkien kukkia.

        Oheinen video tullut muutamaan kertaan katsottua, siitä tulee niin hauska fiilis. Yleisön reaktiot ovat niin hauskoja. Ja rouva itse, aivan ihana, tietää miten yleisö otetaan.


    • tavanmukaan

      Ja heti aloitettiin naljailemalla.

    • hehehehee

      Nainen 60 olet ihana 💓
      Ryppysi ovat siliteltävän ja suukotettavan suloisia 👌
      Aamujumppa peilin edessä tehty. Ihana nähdä, kun lihakset ovat vahvistuneet siitä, kun aloitin. Olen kuvia ottanut tasaisin väliajoin, jotta näen säännöllisen harjoittelun tulokset. 🏋‍♀
      Nyt just taivaallisen positiivinen ja energinen olo 💪👊
      🌞aurinko paistaa.
      Minihame ja menox 🤸‍♀
      Peippo laulaa https://www.youtube.com/watch?v=Vwzoey1SMAY

    • Tuo-mummo-noin

      Uuden ajan Tiina Tönö.

      • Mahtaax edes olla mummo. Me ei tiedetä.
        Itse en ole mummo, vielä


      • Nocomment2 kirjoitti:

        Mahtaax edes olla mummo. Me ei tiedetä.
        Itse en ole mummo, vielä

        Täällähän on leimattu kaikki yli 60-vuotiaat naiset, aika monenlaisilla ilmauksilla, ämmänläyskä särähtää korvaani aika pahasti. Minä olen isoäiti kolmelle ihanalle lapselle, mutten millään muulla tavoin alkanut vielä keinutuoli-mummoksi. "Vierivät kivet eivät sammaloidu."

        Tuossa laulajassa on kyllä virtaa, ja hänhän on jo 68 v, kyllä minä hänelle hattua nostan, ihan jo uskaltamisesta. Ei pidä aina ottaa kaikkea niin kirjaimellisesti ja tosissaan. Relax, baby!


      • Nyt löytyi taas kerran sivistyksestäni aukko. Kuka on Tiina Tönö? Suomalainen versio Tina Turnerista?


      • Lapsenlapsia odotellessa olen muuttunut mummoksi, enkä kyllä tykkää kyttyrää jos sellaiseksi kutsutaan. Sen kun leimaavat, niinhän se meni, ettei haukku haavaa tee. Minulla kun koskaan ei ole ollut julkisuudessa ensimmäistäkään esikuvaa ja nyt on myöhäistä alkaa rokkimimmiksi, tanssinkoulunomistajaksi tms julkkikseksi.
        Hienoa et virtaa riittää - kuntoa pitää olla kun leipänsä äänihuulilla tienaa


    • Wauh

      Fantastinen. Ihana. Juuri tuollaisia kaivataan esimerkeiksi.

    • Tulin mummoksi 37-vuotiana, joten mummopa hyvinkin. Mukava katsoa kuinka vetreänä on mummolla nivelet säilyneet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tuomas Sakari Matias Salminen. S.2005

      Nimi on ihan julkista tietoa. Ei tarvitse poistaa. Julkaistu monilla sivuilla.
      Valkeakoski
      58
      4274
    2. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      92
      1705
    3. Mikko Leppilampi ahdistellut useita!?

      Jotenkin on aina jäänyt lipevän oloinen fiilis kun hänen esiintymisiä on katsellut. Nyt rikosepäily seksuaalisesta ahd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1269
    4. Farmasia valintakoe 2024

      Miten meni farmasia valintakoe teillä? Minun mielstä se oli ihan oko en voi sano, että se oli tosi vaikea.
      Pääsykokeet
      48
      1119
    5. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      64
      1046
    6. Kaksisataa kilometriä on pitkät niin..

      Vai onko se sinusta niin, mies?
      Ikävä
      92
      707
    7. Ajattelen minä sua vieläkin mies

      Ja välillä tulee kyyneleet silmiin kun tajuan että näin tämä sitten menikin. Ikävä on, koska olet rakkauteni. En ole nyt
      Ikävä
      40
      689
    8. Vielä yksi juttu

      Kaipaan sinua enemmän kuin omaa sieluani. Olet rakas minulle.
      Ikävä
      73
      688
    9. En tiedä huomasitko edes minua

      mutta minä huomasin sinut ja näytitpä taas hyvältä!
      Ikävä
      32
      685
    10. On muuten meidän kylän poikia.

      Surullinen uutinen. Toivotaan, että uhri saa tarvitsemansa avun. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b497ba33-7a82-415d
      Tornio ja Haaparanta
      6
      664
    Aihe