Vastaan kysymyksiinne

Ruuneman

Vastaan jos esitätte asiallisia kysymyksiä!

20

475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuli.mieleen.tarkentaa

      Politiikkaa, uskontoa, palstan tilanteesta, maailmanpolitiikasta ja EU;sta, rahasta, eläkkeistä, puutteesta, köyhyydestä, sairauksista, avustajista, suomen teiden kunnosta, SOTE;n tulevaisuudesta, tai mikä on se sinun paras asiasuus alueesi?
      ( Keskustellahan täällä ei voi, politikot ovat heti välihuuteluineen mukana. Tiedät kai siitäkin jotain? )
      Mistä voi kysäistä?

      • Kysykää mistä lystäätte. Kaikkeamahdollista ei voi yhdessä kysymyksessä kysyä.

        Yritetään olla asiallisia,


      • asia-kerrallaan
        Ruuneman kirjoitti:

        Kysykää mistä lystäätte. Kaikkeamahdollista ei voi yhdessä kysymyksessä kysyä.

        Yritetään olla asiallisia,

        "Kaikkeamahdollista ei voi yhdessä kysymyksessä kysyä. "

        Miksi ei voi? Vastaisit edes joihinkin kysymyksiin, mutta ei se sinulta näköjään onnistu?!

        Onhan täällä jo useitkin kysymyksiä, mutta ei näytä sinulta tulevan mitään kommenttia edes siitä, että olisi liianmonta aihetta , joten ala vastailemaan.

        Nythän vain todistat miehien yksiaivoisuuden, että sinne mahtuu vain yksi asia kerrallaan, kun naiset voi käsitellä useitakin asioita sammlla kertaa sanomalla vain, että olet vanha fosiili, joka ei ymmärrä yhtään mitään!DD


      • hiirenkorvat
        asia-kerrallaan kirjoitti:

        "Kaikkeamahdollista ei voi yhdessä kysymyksessä kysyä. "

        Miksi ei voi? Vastaisit edes joihinkin kysymyksiin, mutta ei se sinulta näköjään onnistu?!

        Onhan täällä jo useitkin kysymyksiä, mutta ei näytä sinulta tulevan mitään kommenttia edes siitä, että olisi liianmonta aihetta , joten ala vastailemaan.

        Nythän vain todistat miehien yksiaivoisuuden, että sinne mahtuu vain yksi asia kerrallaan, kun naiset voi käsitellä useitakin asioita sammlla kertaa sanomalla vain, että olet vanha fosiili, joka ei ymmärrä yhtään mitään!DD

        Ai jaa, onks sellasiakin siilejä olemassa kuin fo siili ? Kyllä se luonto on todella ihmeellinen ! Tuo 'fo' saattaa viitata lajiin ' forgotton only' ?


      • Anonyymi
        hiirenkorvat kirjoitti:

        Ai jaa, onks sellasiakin siilejä olemassa kuin fo siili ? Kyllä se luonto on todella ihmeellinen ! Tuo 'fo' saattaa viitata lajiin ' forgotton only' ?

        Englantia ei pidä käyttää.


    • kevätriemua-viidakko

      No nythän ratkesin riemukkaaseen nauruun --- Mistä vois kysäistä? kysyy ensimmäinen neuvoa tarvitseva varovainen --- apua!

      • Kysyvä

        Joko olet lakannut hakkaamasta vaimoasi?


    • palstalta

      Kysyisin oletteko Ruuneman herännyt hyvillä mielin alkukesän aamuun, ja onko vointinne ollut hyvä? Asutteko vielä kotonanne vai palvelutalossa?

      • vihaan-ja-rakastan

        Voiko rakastua vain kerran? Entä, jos rakastuu montakertaa, onko yksi rakkaus ylitse muiden?


      • taisi-ukko-nukahtaa

        Voisitko ilmoittaa, koska vastaat? Eikö tullut asiallisia kysymyksiä? Etkö tiennyt vastausta? Oletko kuin yleensä firmojen puhelimet, jos yrittää soittaa johonkin, niin sieltä tulee musiikkia ja hetkenpäästä, että vastaamme pian!

        Olisi todellakin kohtelias vastata huutoihinsa, että vastaan, tai sitten lajitella, kenelle vastaat?


      • se.entinen
        vihaan-ja-rakastan kirjoitti:

        Voiko rakastua vain kerran? Entä, jos rakastuu montakertaa, onko yksi rakkaus ylitse muiden?

        Kysymys Ruunelle: rakastatko minua vielä.


      • se.entinen kirjoitti:

        Kysymys Ruunelle: rakastatko minua vielä.

        Entiedäkun en tunnista kuka olet!


      • sille.entiselle

        Rakkaus sana, sehän herättää muumionkin, saati Ruunemannin.
        Kerro nyt kuka olet, hän miettii sitä ja unohtaa muille vastata!!!!!!!!!!


      • psta-sihteerikkö
        vihaan-ja-rakastan kirjoitti:

        Voiko rakastua vain kerran? Entä, jos rakastuu montakertaa, onko yksi rakkaus ylitse muiden?

        Juu, viimeisin on aina ylitse muiden !


      • Anonyymi
        psta-sihteerikkö kirjoitti:

        Juu, viimeisin on aina ylitse muiden !

        Niitä oikeitahan on enemmän kuin yksi.


    • Anonyymi

      Up

    • Anonyymi

      Kysy kääpä nyt siten

      • Anonyymi

        Metsäkin vastaa sinne huudettaessa...


    • Anonyymi

      Minulla ei - vielä - ole ollut OSTia johtuen sen tietyistä rajoituksista

      Mutta, ole pitkällä tähtäimellä - esim. tänä vuonna - ajatellut avata
      ryhmässä jokaiselle tilille OSTit

      Minkälaisia kannattaisi ostaa sinne kun ei tietenkään halua käydä
      lyhytkauppaa - rasittavaa - mutta ottaa dipeistä kovia osingonmakasajia
      jotka jauhavat tasaisempaa tuotta

      Esim. Nordea on menestyjä

      Kuppalehti: "Oikein ajoitetut takaisinostot voivat kasvattaa omistaja-arvoa, mutta väärin ajoitetut tuhoavat sitä"

      • Anonyymi

        Jos lapset sotkee ruokapöydässä, heitä ei pidä syyllistää siitä.
        (kasvatustiedeprofessori)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe