Jostain ihme syystä tyhjennettyäni Mac ´ ín roskakorin, huomasin että sinne meni tärkeitäkin dokmentteja. Miten kummassa ne voisi saada takaisin?
tärkeät tiedot menivät vahingossa roskakoriin
2
1265
Vastaukset
- apinaetgorilla
Varmuuskopioissa tärkeät tiedostot lymyävät.
- exBersel
Ohjelmalla joka osaa palauttaa poistetut tiedostot. Eihän niitä oikeasti poisteta, vaan poistetaan vain tiedostojärjestelmän varaustaulukosta linkki tiedostoon, jolloin järjestelmä pitää tiedoston tallennuspaikkaa "tyhjänä", vaikka bitit on edelleen tallessa.
Paras tapa olisi sammuttaa kone, irroittaa kiintolevy, kytkeä kiintolevy toiseen koneeseen esimerkiksi USB-kelkalla ja käyttää tuollaista palautusohjelmaa, joka voi luoda tarkan kopion koko levyn sisällöstä (myös niistä kadotetuista tiedostoista) toiselle levylle. MItä enemmän konetta käyttää, sitä varmemmin jotain tallennetaan poistettujen tiedostojen päälle ja palautusmahdollisuus heikkenee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079123
- 936910
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666655Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345671Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665413- 553591
- 503405
- 513202
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko563110- 562972