...ja suvituuli soi...

inssi

Sade piiskasi auton tuulilasia ajellessamme naisystäväni kanssa ystäviemme mökille keskisuomeen päin. Olin tutustunut Katjaan n. puoli vuotta sitten. Katja nukkui viereisellä penkillä pois viikon rasituksia. Tunsin olevani onnen pekka saadessani olla hänenlaisensa naisen ystävä.Matkaa oli vielä jäljellä runsaasti ja aloin muistelemaan edellistä vierailuani Kirstin ja Eskon mökillä. Olin silloin liikkeellä sattumalta heidän mökin suunnalla ja ajattelin pistäytyä. Ex vaimoni kanssa olimme vierailleet heillä usein mutta eron jälkeen en ollut käynyt kertaakaan. Oli kesän lämpimämpiä päiviä kun saavuin mökkitien päähän josta oli vielä 50m kävelymatkaa. Huhuilin hyvissäajoin mökkiä etten yllättäisi isäntiä kovin pahasti. Kirsti tuli mökin nurkalle katsomaan kuka siellä pitää ääntä.
Hän halasi minua ja oli iloinen kun tulin sillä Esko oli joutunut työmatkalle koko viikonlopuksi ja hän oli aivan yksin. Olimme aina tulleet hyvin juttuun Kirstin kanssa ja nytki alkoi heti juttu luistamaan ihan luontevasti.
Päivä kului leppoisasti. Kävin vähän soutelemassa söimme jotain kevyttä. Kirsti ehdotti, että voisin lämmittää saunan jos haluaisin olihan paikat minulle tuttuja. Saunoin ja kävin uimassa samalla nautin muutaman viileän oluen ja olo alkoi tuntua mukavan rennolta. Kirsti meni myös saunaan ja sieltäpäin uimaan. Olin aina ihaillut hänen hyvinmuodostunutta vartaloaan ja niin tein nytkin aurinkolasieni takaa. Hänellä oli melko isot mutta kiinteän näköiset rinnat ja vartalo oli hyvässä trimmissä. Minusta tuntui kuin hän olisi arvannut että katselin häntä keinutellessaan peppuaan vetteen mennessään. Takaisin saunaan mennessä hänen nänninsä erottui selvästi uimapuvun läpi ja tunsin kuinka shortseissani oli ahtautta. Makoilin siinä baadenilla ja maistelin vielä olutta odottellessani häntä saunasta. Palattuaan hänellä oli yllään toppi ja aika tikat shortsit. Huomasi hänenkin nauttineen jotain sillä puhe vähän sammalsi.
Juttelimme kaikenlista . Hän kyseli miten mulla eron jälkeen oli mennyt. Myös intiimimmästä puolesta melko estottomasti. Minä vähän vaivauduin sillä olin ollut eron jälkeen kokonaan ilman naista. Nousin hakeaan pöydältä lisää juotavaa jonka viressä Kirsti istui.
-Ei sitä avioliitossakaan aina seksielämä niin vilkasta ole, hän sanoi koskettaen samalla kädellään reittäni.
-Minäkin olen ollut ilman jo puoli vuotta, hän jatkoi.
Viivyttelin siinä pöydän luona ja tunsin miten Kirsti siveli reittäni ainavaan ylempää shortsín lahkeen sisältä.Käsi oli jo tavoittanut bokserin lahkeen reunan ja nousi vain ylemmäksi. Minua oli aina kiihottanut kun housuihini tultiin lahkeen kautta joten ei ollut ihme, että elimeni alkoi jäykistyä. Hänen kätensä alkoi huiromaan pussejani.
-Sullahan on kassit ihan täynnä, siihen täytyy saada helpotusta, Hän kihersi.
Hän käänsi minut itseensä päin ja alkoi avaamaan shortsin nappeja. Ne tipahtivat terassille. Hän hyväili patukkaani housujen läpi.
-Ooh, ompa se iso kyllähän minä olen siitä juttuja kuullut mutta että näin valtava.
Bokserit olivat tippuneen jalkoihin ja kieli haelsi terskan ympärillä samalla käsi puristeli palleja aika rajusti.
Tiesin etten kestä pitkään kun lasti lähtee.
-Anna tulla vaan ensimmäinen kerta tähän terassille, Kirsti sanoi vatkaten samalla kaluani pitkin vedoin. Kuin huomaamatta sperma ryöppysi ulos useana sykäyksenä.
Kirsti lypsi viimeisetkin pisarat ulos ja luolaisi viimeisen pisaran.
Kiskaisin hänet ylös tuolista ja aloin suutelemaan intohimoisesti. Hän vastasi ja työnsi kietä kieltäni vasten. Aistin hänen kiimansa. Laitoin kädet hänen rinnoilleen ja hyväilin niitä ainavain rajummin.
Nostin topin ja mukana biginien yäosan pään yli. Rinnat pompahtivat kiinteänä ja nännit kovina.
Käänsin hänet selkä itseäni vasten, että pääsin paremmin leipomaan niitä.
-Olen aina halunnut rakastella kanssasi, Kirsti sopersi suudellessani hänen niskaansa ja korvaansa.
Laskin käteni kiinteille pakaroille puristellen niitä.Sujautin käteni housujen sisään siirtäen ne samalla etupuolelle. Tunsin karvoituksen kädelläni. Hieroin häpykumpua ja tunsin, että elimeni alkoi taas heräämään. Laskeuduin polvilleen hänen taakseen ja vedi housut pois. Silmieni edessä oli kiinteä pyöreä peppu.
Kirsti kumartui pöytää vasten avaten sanmalla reisiään. Puristelin peppua samalla levittäen ja nostaen pakaroita sieltä avautui henkeäsalpaava näkymä kiiltävään häpyyn ja supistelevaan suklaarusinaan. Aloin sormella tunkeutumaan häpyhuulien väliin. Se oli odottavan märkä.
Kirstin voihkiessa levitin hävyn ihan auki ja hieroin klitorista. Kirsti oli jo ihan kiiman kourissa ja työnsi peppuaan enempi esille. Aloin nuolla klitorista ja häpykieltä.
-Tule jo. Hluan sen ison kullin sisälleni, Kirsti uikutti.
Nousin ja aloin sovittamaan kullia häpyhuulten väliin. Kirsti tarttui kulliini ja ohjasi sen oikeaan paikkaan. Aloin työntämään turpeaa elintä sisään. Kirsti voihki ja pyöritti peppuaan.
Olin liuuttanut kullini juurta myöten ja vedin melkein kokonaan ulos ja taas sisään. Näky sai minut kiihottumaan entisestään ja levitin pakarat entistä leveämmälle. Tunnustelin suklaarusinaa peukaloillani,se sai Kirstin aivan hurjaksi.
Kuului vaimeaa läiskettä kun hän tuli niin voimalla kaluani vasten kiihtyvällä nopeudella.
Tunsin pillun kouristelevan kaluni ympärillä hänen saavuttaessaan huipun. Jatkoin vielä ja survaisin kullin syvälle ja samalla purkauduin voimalla hänen sisälleen.
Vedin pehmennen kalun pois ja lysähdimme tuoleille. Näin miten spermaa valui ulos hänen pimpistään.
Istuimme siinä hiljaa pitkän aikaa....
-Joko me ollaan pian perillä, Katja kysyi ja palautti minut todellisuuteen.
-Ihan justiin, vastasin ja yritin samalla peitellä etumukseni kohoumaa.
Tulimme mökin pihaan ja Kirsti ja Esko tulivat vastaan.
-Menkää te naiset laittamaan jotain syötävää me miehet mennään saunalle.
Mitä sitten tapahtui onkin oma tarinansa....

3

6779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiki

      Minne se jäi, joka nukkui autossa?

      • inssi

        Luithan loppuun....:)


    • Minä

      Sirä jatkoa jos sais ni ois iha kiva. On muute hyvä tarina

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3387
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      92
      3120
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2328
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1549
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe