Moi,
Kerroin kaverille, että poika pelaa verkossa Fortnitea, niin maksaa vitosen kuussa. Ei kuulemma heillä maksa mitään... miten se on mahdollista, voiko sitä pelata ilman sitä PS juttua?
Verkossa pelaaminen maksaa?
Sannaveekasi
3
286
Vastaukset
- Tietokone
Ps mahdollistaa netissä pelaamisen pleikalla. Ilman ps ei voi pleikalla pelata netissä. Suosittelen tietokoneen ostamista pojallesi sillä tietokoneella pelaaminen ei veloita mitään rahasummaa. ( Koneella on myös parempi pelivalikoima)
- VoiPelata
Fortnitea voi pelata ilmaiseksi. Meillä ei ole PS , mutta pystymme pelaamaan Fortniteä moninpelinä.
- werkku1
Pleikassa Fortnitea voi pelata ilman PS tiliä.
Kuten sekään, mikään freeplay-peli ei muistaakseni tarvitse Plussaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311