Asun äitini kanssa Keski-Suomessa.
Isäni asuu Etelä-Suomessa maalla.
Ikä: 15
Nautin kaupungissa asumisesta, opiskelusta, tietokoneella olemisesta, elektroniikasta ja tiedon etsimisestä.
Äitini kannustaa tekemään mitä haluan.
Isäni asunut maalla koko ikänsä, hän yrittää saada minut muuttamaan takaisin maalle, tai edes lähemmäs, tätä on jatkunut n. 9 vuotta.
Hän haluaa että teen mitä hän tekee nyt/teki nuorena (Kalastaa, metsästää, maanviljelee, juo alkoholia sukulaisten kanssa...)
Itseäni ei kiinnosta mikään aiemmin mainituista asioista, en edes alkoholia ole maistanut vaikka hän sitä minut yrittää saada maistamaan.
Kerran kuukaudessa hänen luonaan olen nyt 8 vuoden ajan käynyt, aina en siitä nauti koska siellä koko hänen sukunsa, jotka kaikki yrittävät saada minut kalarysälle, nylkemään metsästettyjä eläimiä, opettelemaan aseen käyttöä (kaikki metsästävät.) jne
Isääni ei kiinnosta opiskeluni, hänen mielestä saisin vain mennä johonkin rakennusalalle amikseen ja nopeasti muuttamaan sinne. Lukioon olen menossa joka tapauksessa (unelma-ammattina ollut insinööri jo vuosia)
Älkää ymmärtäkö väärin, kyllä ihan omatahtoisesti käyn hänen luonaan ja nautin luonnosta olemisesta, mutta tulevaisuus huolettaa. Olen jo vuosia pelännyt että kun olen ''aikuinen'' hän vaatii minua viettämään aikaa saaressa (mökillä) ja tekemään asioita joita ''KAIKKI'' muka tekee.
Nämä ajatukset ovat vuosien varrella kyllä paljo vienyt motivaatiota tehdä yhtään mitään. Moniin kokeisiin luku ja monet yöunet ovat jääneet välistä näiden mietteiden takia.
Halusin vain purkaa pitkäaikaisia-ajatuksiani jonnekkin
Isäni suku ja tulevaisuuteni
4
640
Vastaukset
- Elämäntarkoitus
Anteeksi kirjoitusvirheet.
- motiveissor
Isäsi ei voi vaatia hän ilmeisesti vain toivoo niitä samoja elämyksiä sinulle kuin itsellä oli. Mutta ei välttämättä ymmärrä että pidät erilaisista jutuista. Sulla ei ole mitään velvollisuutta kenenkään mieliksi mennä maalle ja vielä vähemmän kun täytät 18.Ei tämän takia yöuniaan kannata menettää, jatkat vain lukiossa ja teet asioita joita haluat. Isäukkoa voi käydä moikkaamassa mutta ota sekin loman kannalta.
Oletko ajatellut, että puhuisit asiasta isäsi kanssa ihan suoraan?
Jos asiassa on vaikeaa päästä liikkeelle, niin näytä hänelle tuo aloituspostauksesi. Minusta siinä ongelma on hyvin tiivistetty ja se on muutoinkin mielestäni asiallinen kirjoitus.
Ehkä isä vaan ei tunne lastaan tarpeeksi hyvin ja häntä pitää vähän opastaa.- isäsivaikuttaaviisaalta
Noi mitä isäsi haluis opettaa on tosi hyödyllisiä taitoja mitä ei opi mistään koulusta... Pääsisit paremmin insinööriksi jos osaisit metsästää, kalastaa sekä viljellä maata, kehittää aivoja melkoisesti... lapsena ne oppisi paremmin kuin vanhempana ja jossain vaiheessa sukulaisesi alkavat kuolemaan ettei ole opettajaa enää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1192495- 981688
- 421215
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri1801184Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu771087Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu261014Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i61977Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28957Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38870Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56840