Jotain vähä-älyisiä eestiläisiä raksaduunareita naapurissa, potkivat keittiön patteria vähän väliä. Eikö nuo pellet ymmärrä, ettei sellaista tule tehdä kerrostalossa.
Parkkeeraavat autonsa aina talon eteen yöksi, vittu mitä idootteja.
Vitun idiootti patterinpotkijat
5
175
Vastaukset
- Patterikommunikaattori
Se patteri on kommunikaatio väline, miten muuten kerrostalossa voisi kommunikoida kunnolla? Muista että kolme hidasta kolausta tarkoittaa kyllä ja kolme lyhyttä ei.
- kwkkwk2222
Raksamiehet makaa seinustoilla patjoilla niin joku on varmaan siinä patterin vieressä. Morseta vähän takaisin patterikolinaa..
Kerro miten kävi - Raksamiesmysteeri
Asun yksin. Yhtenä aamuna kuitenkin heräsin siihen, että olohuoneessani oli joukko virolaisia raksamiehiä. Niitä oli viisi ja siinä pöydän ääressä ne söivät aamiaista; joivat kahvia termareista ja söivät voileipiä. Kello 6 ne lähtivät vähin äänin raksalle, eivätkä edes huomanneet minua, kun seisoin siinä oviaukon vieressä. Heidän lähdettyään minä jäin siihen ihmettelemään, että mitä vittua? Siis millä vitun avaimilla ne edes olivat päässeet asuntooni? Lähin rakennustyömaakin sijaitsee 8 kilsan päässä. Sinne kaiketi menivät.
Tapauksesta aikaa jokunen kuukausi, eikä tuo raksaporukka ole sen koommin tässä käynyt aamupalaa vetämässä. Ja missä vitussa ne edes nukkuivat? Kun tämä mun asunto on tämmönen 24 neliön koirankoppi, missä ei ole muuta nukkumapaikkaa kuin minun kapea vuode. Ei ole patjoja, tilaa viiden raksamiehen nukkua jne. En nyt usko, että he tuossa kahden istuttavalla sohvallakaan nukkuivat. Siis viisi isoa äijää. Vai kävivätkö he nukkumassa ollenkaan, vai kävivätkö vain aamupalat syömässä ja miksi? Entä mihin aikaan ne tänne tulivat? Olin itse mennyt nukkumaan klo 01:39. Kyllä tässä on nyt semmonen virolainen raksamiesmysteeri, ettei oo todellista.- uni.hiekkaa
Saatoit nähdä untakin.
Muistan lapsuudestani kuinka sovimme naapurissa asuvan kaverini kanssa kommunikaatiosta lämpöpattereiden välityksellä. Siihen aikaan ei kännyköitä ollut eikä kaikilla lankapuhelintakaan. Kehitimme koodikielen napautuksien määrään ja voimakkuuteen perustuen.
Kun ilta koitti ja talo hiljentyi, aloitimme viestittelyn. Muutaman tunnistautumiskoputtelujakson jälkeen alkoi patteri yllätyksekseni viestiä yllättävän intensiivisesti ja äänekkäästi, mutta sellaisella kielellä, mistä emme kaverini kanssa olleet sopineet. Viestintä oli sen verran kiihkeää ja säikäyttävää, että teimme molemmat toisistamme riippumatta päätöksen olla jatkamatta viestittelyä sen illan osalta.
Seuraavana päivänä varmistui, ettei intensiivinen viestitysjakso ollut meidän kummankaan käsialaa, vaan se tuli jostain muualta. Tästä huolimatta ymmärsimme molemmat sen viestin tarkoituksen, vaikka se ei sopimaamme koodikieltä noudattanutkaan.
Koska viestintäkeinomme ei ollutkaan niin salainen kuin olimme kuvitelleet, siirryimme käyttämään ikkunan kautta toimivaa narupostia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2224276Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692755Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932431- 472353
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421639Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5501394Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 571330
- 781319
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251196