Jotain vähä-älyisiä eestiläisiä raksaduunareita naapurissa, potkivat keittiön patteria vähän väliä. Eikö nuo pellet ymmärrä, ettei sellaista tule tehdä kerrostalossa.
Parkkeeraavat autonsa aina talon eteen yöksi, vittu mitä idootteja.
Vitun idiootti patterinpotkijat
5
151
Vastaukset
- Patterikommunikaattori
Se patteri on kommunikaatio väline, miten muuten kerrostalossa voisi kommunikoida kunnolla? Muista että kolme hidasta kolausta tarkoittaa kyllä ja kolme lyhyttä ei.
- kwkkwk2222
Raksamiehet makaa seinustoilla patjoilla niin joku on varmaan siinä patterin vieressä. Morseta vähän takaisin patterikolinaa..
Kerro miten kävi - Raksamiesmysteeri
Asun yksin. Yhtenä aamuna kuitenkin heräsin siihen, että olohuoneessani oli joukko virolaisia raksamiehiä. Niitä oli viisi ja siinä pöydän ääressä ne söivät aamiaista; joivat kahvia termareista ja söivät voileipiä. Kello 6 ne lähtivät vähin äänin raksalle, eivätkä edes huomanneet minua, kun seisoin siinä oviaukon vieressä. Heidän lähdettyään minä jäin siihen ihmettelemään, että mitä vittua? Siis millä vitun avaimilla ne edes olivat päässeet asuntooni? Lähin rakennustyömaakin sijaitsee 8 kilsan päässä. Sinne kaiketi menivät.
Tapauksesta aikaa jokunen kuukausi, eikä tuo raksaporukka ole sen koommin tässä käynyt aamupalaa vetämässä. Ja missä vitussa ne edes nukkuivat? Kun tämä mun asunto on tämmönen 24 neliön koirankoppi, missä ei ole muuta nukkumapaikkaa kuin minun kapea vuode. Ei ole patjoja, tilaa viiden raksamiehen nukkua jne. En nyt usko, että he tuossa kahden istuttavalla sohvallakaan nukkuivat. Siis viisi isoa äijää. Vai kävivätkö he nukkumassa ollenkaan, vai kävivätkö vain aamupalat syömässä ja miksi? Entä mihin aikaan ne tänne tulivat? Olin itse mennyt nukkumaan klo 01:39. Kyllä tässä on nyt semmonen virolainen raksamiesmysteeri, ettei oo todellista.- uni.hiekkaa
Saatoit nähdä untakin.
Muistan lapsuudestani kuinka sovimme naapurissa asuvan kaverini kanssa kommunikaatiosta lämpöpattereiden välityksellä. Siihen aikaan ei kännyköitä ollut eikä kaikilla lankapuhelintakaan. Kehitimme koodikielen napautuksien määrään ja voimakkuuteen perustuen.
Kun ilta koitti ja talo hiljentyi, aloitimme viestittelyn. Muutaman tunnistautumiskoputtelujakson jälkeen alkoi patteri yllätyksekseni viestiä yllättävän intensiivisesti ja äänekkäästi, mutta sellaisella kielellä, mistä emme kaverini kanssa olleet sopineet. Viestintä oli sen verran kiihkeää ja säikäyttävää, että teimme molemmat toisistamme riippumatta päätöksen olla jatkamatta viestittelyä sen illan osalta.
Seuraavana päivänä varmistui, ettei intensiivinen viestitysjakso ollut meidän kummankaan käsialaa, vaan se tuli jostain muualta. Tästä huolimatta ymmärsimme molemmat sen viestin tarkoituksen, vaikka se ei sopimaamme koodikieltä noudattanutkaan.
Koska viestintäkeinomme ei ollutkaan niin salainen kuin olimme kuvitelleet, siirryimme käyttämään ikkunan kautta toimivaa narupostia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173946
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842439Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231067- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42882Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73841- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800