Hakevat asiakas- ja myyntineuvottelijoita, onko kellään kokemusta paikasta? Maksavatko palkat ajallaan? Mitä myyvät? Kannattako hakea?
funlife kokemuksia
7
481
Vastaukset
- mäggäri
Entinen riaffi, myyvät nykyään freestyle lehteä. Lupailevat kuuta taivaalta, mutta todellisuudessa umpisurkea palkka 8€/h, mäkkäristä tienaa enemmän. Myös esimiehet ovat ammattitaidottomia. Tuotetta ei saa kaupaksi! Ei kannata hakea!
- Mielimaassa
ynkältä näyttää jos ei funlife kelpaa?
- kukahakee
Joo, näitä kusetusfirmoja on nykyään ihan liikaa! Kuka ylipäätään hakee puhelinmyynti tollasella palkalla. Löytyy paljon parempiakin firmoja.
- Kemppa
Suosittelen oikeita töitä puhelinmyynnin sijaan. Ihan kusetusta.
- Li2
Palkka tosiaan verojen jälkeen 6 e/ h. Olin tuolla töissä ja, vaikka myin hyvin niin silti palkka jäi huonoksi. Esimies oli sellainen nuori heppu, joka kävi välillä palloilemassa toimistolla.
- ensuosittele
Varo, ettet saa kenkää, ennen sitä 120h, tai savusta sinua ulos. Jää palkka saamatta, tuote on vaikea myydä, koska spiikkissä asti sinun pitää "puhua vähän pomon ajatuksia"
- Janiveli
Joo, on kyllä kusetusfirma ja kusetustuote
Ei kannata hakea! Nuoria hyväuskoisia vedetään höplästä ja kukaan muu ei tuonne edes hae.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815