Kadotin puhelimen ja pyysin virka-apua poliisilta puhelimen paikantamiseksi.
Ei kuulemma onnistu, vaan asiaan täytyisi liittyä rikos.
En uskalla sitä tehdä koska joutuisin itse pääepällyksi, on nimittäin kokemusta tälläkin hetkellä.
Jouduin rikoksen uhriksi muutama vuosi sitten, mutta asiat kääntyvätkin päälaelleen vastapuolen kanssa hänen paksun poliisille anteliaan lompakkonsa vuoksi, jonka vuoksi en ole enää uhri vaan rikollinen.
Taas hyvää palvelua poliisilta
14
367
Vastaukset
- Puhelin_löytynyt
Missähän päin tämä puhelin on kadonnut?
- Köyhä
Lieksan kirjaston ja parkkipaikan välille, elikkä noin 50 metrin matkalle,
Merkiltään oli catepillar elikkä CAT B 100.
Ei valmisteta enää.
Jos on jonkun korvalle ilmestynyt tälläinen vekotin lähiaikoina,niin voisihan sitä tiedustella mistä on sen hankkinut.
- senhän.arvaa
Joku huijariyrittäjä lieksasta on sen löytänyt, eikä palauta, sillä on kolttosia ennestään!
- Huawei
Aloittaja hyvä:PIN koodi PUK koodi jne. Jos nämä on ok niin ? Mutta joku catepillar kännykkä niin en ymmärrä ….ketä sellainen malli edes kiinnostaa?
- Köyhä
Kestävä työpuhelin. putosi kerran kattotoleja asentaessa viisi metriä alas betonilattialle, ei käynyt kuinkaan ja toisen kerran oli 30 senttiä syvässä vesirapakossa ainakin varttitunnin enkä huomannut toiminnassa mitään poikkeavaa.
nyt siellä joku älykääpiö moittii minua toheloksi,ja niinhän minä olenkin kun on tai oli kunnon puhelin joka antoi kaltoinkohtelun anteeksi.
- Catepillat
Ei ole poliisin tehtävä etsiä kenenkään dementikon puhelinta.
- Köyhä
Kyllä minulta löytyy 825€ älypuhelin paljon parempi kuin teiltä kusipäiltä yhteensä.
Mutta nyt lopetetaan tämä palsta tähän ennen kuin menee tosi rumaksi.
Ilmoitelkaa jos haluatte tavata minut.- luurit.on.vain.luureja
Minä en syyttäisi poliisia. Katseeni kääntyisi hallintovaltaan päin. He ovat leikanneet jo vuosia poliisin resurssseja.Ei ihme, jos heillä ei ole enää aikaa tai motivaatiota pikkujuttuja hoitaa. Pitäkää huolta tavaroistanne tai toivokaa, että joku rehellinen löytää. Rehellinen löytäjä kyllä osaa soittaa löydetyllä puhelimella omaansa ja saa helposti numeron selville,ja sitä myöten omistajan. Toki se ei onnistu jos olet esim. aktivoinut jo uuden SIM-kortin tai jotatain muuta sellaista.
Ymmärrän toki harmisi, kun tuo on maksanut kolmisen vuotta lähes 200 euroa. Toki senkin, että työpuhelin on tosi duunarilla eri kuin siviilipuhelin Toki löytyy niitä uusiakin vastaavia työhommeleihin kaupasta. Googleta ensin hyvä hinta ja sitten tinkimään.
Tälle palstalle ei saa laittaa yhteystietoja. Eikä mainostaa. - hähähähhhäääää
Varastettu puhelin todennäköisesti tai sitten vanha teleoperaattorin kytkypuhelin jonka joku on myynyt sulle persaukiselle vajakille kympillä
velaksi! - Lakki.päästä.Lepo
hähähähhhäääää kirjoitti:
Varastettu puhelin todennäköisesti tai sitten vanha teleoperaattorin kytkypuhelin jonka joku on myynyt sulle persaukiselle vajakille kympillä
velaksi!No en välttämättä lähtisi säveltämään tavoillasi todennäköisyyttä edes aihetodisteilla. Hieman kypsymätön on kommenttisi asiayhteyteen. Aloitus voi olla aito, tai täysi provokaatio. Aitona se on hieman köyhä. Provokaationa se on alta lipan. Kommenttimme siltä väliltä;)
- hahahahahhahaaaa
Poliisin tehtäviin kuuluu rikosten selvittäminen ja järjestyksen sekä liikenteen valvonta? Mistä tässä aloittajan mielestä on kysymys? :D
- kissa.puusta
Hakeehan pelastuslaitos kissankin ruiskulla puusta? Vai miten se nykyisin menee? Parikyt vuotta sitten yks Ylli oli sitä mieltä, että jos kissa ei tule puusta alas omin avoin, kylmä ruisku sille.
Tiedän kyllä ketä tarkoitat. Ilmeisesti tarkoitat Kouvolan suunnalle hakeutunutta viranomaista joka Lieksasta kävi "letkut letkeät ponnistamassa". Mahtoikohan ihan noin sanoa, vai luitko nyt omien riviesi välistä.
Joka tapauksessa viranomaistehtäviin ei pitäisi nykyisin, niukan rahan aikana, kuulua sellaisia tehtäviä, jotka aivan ilmiselvästi jokaisen kansalaisen olisi huolehdittava itse ja oma-aloitteisesti hyvin sopien vaikkapa kekseliäisyytensä myötä. En minä jokunen joka pikkuhätään ole viranomaista vailla. Husgvarna, Stihl ja Dolmar vain laulaa tarvittaessa. Puu päät pätkis sanos, mutta kun koira nimeltään Idefixs on eri mieltä?- Ihmettelenpävaan
Miks ne poliisit ei saa sitten paikkakunnan tunnetuinta rikollista jo vankilaan.. Nähty taas liikenteessä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367261
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654079
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363033Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292988Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452606Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262565- 302032
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787