Taas hyvää palvelua poliisilta

Köyhä

Kadotin puhelimen ja pyysin virka-apua poliisilta puhelimen paikantamiseksi.
Ei kuulemma onnistu, vaan asiaan täytyisi liittyä rikos.
En uskalla sitä tehdä koska joutuisin itse pääepällyksi, on nimittäin kokemusta tälläkin hetkellä.
Jouduin rikoksen uhriksi muutama vuosi sitten, mutta asiat kääntyvätkin päälaelleen vastapuolen kanssa hänen paksun poliisille anteliaan lompakkonsa vuoksi, jonka vuoksi en ole enää uhri vaan rikollinen.

14

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhelin_löytynyt

      Missähän päin tämä puhelin on kadonnut?

      • Köyhä

        Lieksan kirjaston ja parkkipaikan välille, elikkä noin 50 metrin matkalle,
        Merkiltään oli catepillar elikkä CAT B 100.
        Ei valmisteta enää.
        Jos on jonkun korvalle ilmestynyt tälläinen vekotin lähiaikoina,niin voisihan sitä tiedustella mistä on sen hankkinut.


    • senhän.arvaa

      Joku huijariyrittäjä lieksasta on sen löytänyt, eikä palauta, sillä on kolttosia ennestään!

    • Huawei

      Aloittaja hyvä:PIN koodi PUK koodi jne. Jos nämä on ok niin ? Mutta joku catepillar kännykkä niin en ymmärrä ….ketä sellainen malli edes kiinnostaa?

      • Köyhä

        Kestävä työpuhelin. putosi kerran kattotoleja asentaessa viisi metriä alas betonilattialle, ei käynyt kuinkaan ja toisen kerran oli 30 senttiä syvässä vesirapakossa ainakin varttitunnin enkä huomannut toiminnassa mitään poikkeavaa.
        nyt siellä joku älykääpiö moittii minua toheloksi,ja niinhän minä olenkin kun on tai oli kunnon puhelin joka antoi kaltoinkohtelun anteeksi.


    • Catepillat

      Ei ole poliisin tehtävä etsiä kenenkään dementikon puhelinta.

    • Köyhä

      Kyllä minulta löytyy 825€ älypuhelin paljon parempi kuin teiltä kusipäiltä yhteensä.
      Mutta nyt lopetetaan tämä palsta tähän ennen kuin menee tosi rumaksi.
      Ilmoitelkaa jos haluatte tavata minut.

      • luurit.on.vain.luureja

        Minä en syyttäisi poliisia. Katseeni kääntyisi hallintovaltaan päin. He ovat leikanneet jo vuosia poliisin resurssseja.Ei ihme, jos heillä ei ole enää aikaa tai motivaatiota pikkujuttuja hoitaa. Pitäkää huolta tavaroistanne tai toivokaa, että joku rehellinen löytää. Rehellinen löytäjä kyllä osaa soittaa löydetyllä puhelimella omaansa ja saa helposti numeron selville,ja sitä myöten omistajan. Toki se ei onnistu jos olet esim. aktivoinut jo uuden SIM-kortin tai jotatain muuta sellaista.
        Ymmärrän toki harmisi, kun tuo on maksanut kolmisen vuotta lähes 200 euroa. Toki senkin, että työpuhelin on tosi duunarilla eri kuin siviilipuhelin Toki löytyy niitä uusiakin vastaavia työhommeleihin kaupasta. Googleta ensin hyvä hinta ja sitten tinkimään.

        Tälle palstalle ei saa laittaa yhteystietoja. Eikä mainostaa.


      • hähähähhhäääää

        Varastettu puhelin todennäköisesti tai sitten vanha teleoperaattorin kytkypuhelin jonka joku on myynyt sulle persaukiselle vajakille kympillä
        velaksi!


      • Lakki.päästä.Lepo
        hähähähhhäääää kirjoitti:

        Varastettu puhelin todennäköisesti tai sitten vanha teleoperaattorin kytkypuhelin jonka joku on myynyt sulle persaukiselle vajakille kympillä
        velaksi!

        No en välttämättä lähtisi säveltämään tavoillasi todennäköisyyttä edes aihetodisteilla. Hieman kypsymätön on kommenttisi asiayhteyteen. Aloitus voi olla aito, tai täysi provokaatio. Aitona se on hieman köyhä. Provokaationa se on alta lipan. Kommenttimme siltä väliltä;)


    • hahahahahhahaaaa

      Poliisin tehtäviin kuuluu rikosten selvittäminen ja järjestyksen sekä liikenteen valvonta? Mistä tässä aloittajan mielestä on kysymys? :D

      • kissa.puusta

        Hakeehan pelastuslaitos kissankin ruiskulla puusta? Vai miten se nykyisin menee? Parikyt vuotta sitten yks Ylli oli sitä mieltä, että jos kissa ei tule puusta alas omin avoin, kylmä ruisku sille.


    • Tiedän kyllä ketä tarkoitat. Ilmeisesti tarkoitat Kouvolan suunnalle hakeutunutta viranomaista joka Lieksasta kävi "letkut letkeät ponnistamassa". Mahtoikohan ihan noin sanoa, vai luitko nyt omien riviesi välistä.
      Joka tapauksessa viranomaistehtäviin ei pitäisi nykyisin, niukan rahan aikana, kuulua sellaisia tehtäviä, jotka aivan ilmiselvästi jokaisen kansalaisen olisi huolehdittava itse ja oma-aloitteisesti hyvin sopien vaikkapa kekseliäisyytensä myötä. En minä jokunen joka pikkuhätään ole viranomaista vailla. Husgvarna, Stihl ja Dolmar vain laulaa tarvittaessa. Puu päät pätkis sanos, mutta kun koira nimeltään Idefixs on eri mieltä?

    • Ihmettelenpävaan

      Miks ne poliisit ei saa sitten paikkakunnan tunnetuinta rikollista jo vankilaan.. Nähty taas liikenteessä..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kivitippu: Avajaiset suunnitteilla jo syksyn aikana

      Kivitipulle uudet omistajat https://ilkkapohjalainen.fi/talous/kivitipulle-uudet-omistajat-avajaiset-suunnitteilla-jo-s
      Lappajärvi
      80
      3669
    2. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2875
    3. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2161
    4. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      120
      1610
    5. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1483
    6. Sehän on vain kymppi kuussa

      Ministeri Mykkäsen mukaan sähköautojen ajoneuvovero nousee vain alle10 eur/kk. Samaanaikaan muut ministeröt ovat veronma
      Maailman menoa
      111
      1459
    7. Onko kukaan koskaan sanonut

      Sinulle nainen että olet vaikea luonne? Minusta sinä olet vähän vaikea mutta ehkä elämä on opettanut sinua varautumaan j
      Ikävä
      101
      1212
    8. Juontaja Roope Salminen lataa rajua tekstiä juopottelustaan: "Ei mulla oikeastaan ollut..."

      Roope Salminen on elänyt viime vuodet päihteetöntä elämää ja puhunut päihteettömyydestä avoimesti. Voimaa ja iloa Roopel
      20
      1123
    9. Miten tämän kaipuun saa loppumaan?

      En jaksaisi enää kaivata, on mennyt liiankin pitkä aika kaipaamiseen. Olen elänyt vain puolittain ja se harmittaa. Ei a
      Ikävä
      81
      1079
    10. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1037
    Aihe