Juopottelu tulee tavattoman edulliseksi kun ostaa pullon mieleistänsä tuotetta ja potensoi sen vaikka C30 vahvuiseksi. Yhdestä pullosta riittää loppuelämäksi, vaikka kavereillekin tarjoaisi!
Aika harvojen tiedossa tämä vinkki vaikka näinkin yksinkertainen.
Vinkki juopottelijoille
4
235
Vastaukset
- LoistavaVinkki
Toimii myös alkoholin nauttimisesta johtuvaan päänsärkyyn. Riittää kun käy kerran vuodessa tyhjentämässä kossupullon Päijänteeseen niin pääkaupunkiseudulta loppuu krapula.
- KenkkumainenOngelma
"Toimii myös alkoholin nauttimisesta johtuvaan päänsärkyyn. Riittää kun käy kerran vuodessa tyhjentämässä kossupullon Päijänteeseen niin pääkaupunkiseudulta loppuu krapula."
Aivan, se tosin mietityttää että mitä mahtaa vaikuttaa jos vaikka joku kalamies tai muu veneilijä saa päähänsä kusaista Päijänteeseen. Tätä eivät homeopaatit ole oikein kunnolla selvittäneet vaikka ongelma on kyllä vanha ja tuttu.
- Ryystäinen
Juu, kyllä vesi viinan muistaa. Itse olen 10 vuotta nauttinut yhtä aina uudelleen laimennettua kossupulloa ja känni on aina taattu.
- PAXmastr32_OHJIUZiilo
Sellaisia pulloja on kuulemma myyty yöaikaan Helsingin Tennispalatsin kulmilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683031
- 922845
- 492067
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201535- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131243Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210