Osaisiko joku suositella Espoon Leppävaaran alueelta hyvää urheiluhierojaa?
Itsellä suht vankka urheilutausta ja toivoisin kovasti löytäväni hyvän hierojan täältä Leppävaarasta.
Kiitoksia jo etukäteen vinkeistä!
Leppävaarassa urheiluhierontaa?
JuliusHaapala
3
1362
Vastaukset
- TuomasLipponen
Suomen Urheiluhierontakeskus eli SUHK.
Olen nyt käynyt muutaman vuoden ja ollut erittäin tyytyväinen 👍 - Teräsmies19881988
Suomen Urheilufysio, mutta ilmeisesti myyty Fysios -nimiselle yritykselle, joten sinne en enää mene.
Muutaman kerran käynyt Tuomaksen mainitsemassa SUHK:saa ja erittäin positiivisen äänen saa myös minulta - enkyluskonoihin
kuka hulllu laitta nimillä viestejä täällä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1656252Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv932816Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921791Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am431515Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91226- 491025
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23948- 66922
- 10916
- 21913