Medianomi (elokuva) valintakokeet

Innostunuthämmästynyt

Tietääkö kukaan mitä medianomin kokeissa tehdään? Onko se kirjallinen?

23

2738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DirtyHarry

      Moi! Mun käsittääkseni siellä on ainakin jonkinlainen ryhmätehtävä ja haastattelu. Kai niissä on välillä ollut jotain kuvakässäreitten tekoa yms? Et kai niissä on aina se kirjallinen ja myös suullinen osuus. Mihin oot menossa kokeisiin?

      • Innostunuthämmästynyt

        Kiitos vastauksesta!
        Turkuun oon menossa :)


      • DirtyHarry

        Mä myös sinne! :)


      • Innostunuthämmästynyt

        Oi, kiva kuulla. Kaikkee hyvää sulle!


      • DirtyHarry

        Kiitos, samoin sulle! Toivottavasti päästään opiskelemaa:)


    • DirtyHarry

      Mitenkäs sulla meni?

      • Innostunuthämmästynyt

        Kirjalliset meni hyvin, mutta haastattelu meni aika huonosti. Vastasin joka toiseen kysymykseen jotenkin viisaasti ja joka toiseen kun mikäkin typerys :D Parhaiten mulla meni kohtauksen analysointi tai toinen kuvatehtävä. Surkimus en ole, mutta saa nähdä pääseekö sisään. Onneksi elokuva-alalle pääsee muutakin kautta :)

        Entä sulla?


    • DirtyHarry

      Juu mullakin meni kirjalliset ihan hyvin mut haastattelu ihan huonosti imo. :D tuntu että muut siinä ryhmässä vastas paaaljon paremmin. En usko että pääsen mutta ens vuonna uus yritys sitte:) ja eihän sitä varmaks tiedä vielä, tässä jännitän tuloksia! Tulispa ne jo

    • DirtyHarry

      Mä oon varasijalla! Äääks nyt vasta jännittääki

    • höperöinen

      Onko muut varasijalla? Meikä on viidentenä jonossa tällähetkellä, jänskää!!

    • eisaatana

      VITTU JESSSSSSS, tietääkö kukaan muuten mistä ja millon näkee omat pisteet?

      • Oispakoulu

        Mihin pääsit? Ja pitäis nähdä viimeistään haun loputtua pisteet eli elokuussa? 28.07 myös yleensä on näkynyt.


      • eisaatana

        Turq


    • DirtyHarry

      Minä oon siis kolmantena jonossa kanssa! Tää on ihan super stressaavaa ku ei yhtää osaa sanoo pääseekö sisää vai ei. Ku 3 ja 5 on sen verran pienii lukuja et jos otettais paljon porukkaa ni ois jo semi varma sisäänpääsy mut sit en yhtää tiiä ku jos vaa 16 pääsee... apua!!

    • DirtyHarry

      Siinä lapussa joka saatiin kokeissa luki et milloin niitä voi kysyy, siin oli sähköpostiosote. Pääsitkö sisään??

    • eisaatana

      Pääsin! Nyt vasta voi iloita alkujärkytyksen jälkeen. Pitääkin etsiä se lappu. Varasijoilla oleville lohdutuksena: kaikkien koulujen tuloksia ei ole vielä tullut, joten voi olla mahdollista, että joku/jotkut pääsee opiskelemaan toiseen kouluun, mikä on ylempänä hakutoiveissa. Myös armeija ja siviilipalvelus voi lykätä opintoja.

    • Innostunuthämmästynyt

      Siis milloin ja missä tulokset on ilmoitettu? Lapussa luki, että tulos ilmoitetaan viimeistään 28.6 ja tulosten ilmoittamisen jälkeen (ei päivämäärää) saa tiedustella valinnoista. Olen ihan pihalla, iiih!

      Onnee kaikille jotka pääsi varasijoille tai sisään :)

    • eisaatana

      Opintopolussa.

    • Innostunuthämmästynyt

      Löysin. Neljäntenä varasijalla, ääh!

    • DirtyHarry

      Ooh onnea sitten!!! Vähän hauska et tääl on 3,4 ja 5 varasijalaiset keskustelemas heh. Mut niin noin mä aattelin kanssa! Toivottavasti päästään. Kauheeta tämmönen oottelu ja tiedottomuus.

    • AvainPakoon

      Tänä vuonna hakijoita Turkuun tai Tampereelle?

      • Maaru554

        Turkuun haen Journalismia opiskelemaan 😊


    • Kukka6

      Minä hain Tampereelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1631
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1289
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1277
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe