Kuusikymppisen naisen pukeutumisesta

kevätperhonen

Olen itse jo yli kuudenkymmenen.Itse en pukeudu minihameeseen, toppiin tai korkkareihin, mutta suon sen toki muille ikäisilleni. Näen ympärilläni myös hyvävartaloisia, sutjakka säärisiä kuusikymppisiä naisia.Miksi heidän pitäisi kärsiä yleistämisestä, myös sen ikäiset naiset voivat olla kauniita ja naisellisia.
Minä pukeudun mielelläni mekkoon tai hameisiin, mutta ne yltävät yli polven ja vältän hihattomia toppeja.Se on minun valintani.Tunnen itseni kotoseksi siten puettuna. Iloitsen kyllä kauniista pukeutumisesta.Kylä meidänkin ikäisenä voi olla kauniiksi puettu ja tyylikäs.

77

1877

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaulin

      Martta mekko päälle.

    • Kyllä tämän ikäisissä on ihan tyylikkäitä naisia.
      Minusta on tärkeää että itse viihtyy vatteissaan ja hiukset ovat hyvin.
      Mielestäni on paremman näköistä jos hame on vähän yli polven kuin polven alle. Sääret eivät pääse oikeuksiinsa pohjepituisessa hameessa.

    • RealistiN

      Eiköhän jokainen voi pukeutua ihan niin kuin itse haluaa ja mukavaksi olonsa tuntee. Kyllä tällainen mummelikin voi niukan kevyesti pukeutua varsinkin nyt kun pihahommissa on tosi kuuma. Yleisillä paikoilla liikuskellessa voi sitten ottaa huomioon ajan, paikan ja muut ihmiset, niin silloin ei ole vaivautunut olo "väärin" pukeutumisesta.

      • lakatkaa.jo

        Voiko nykyisin kukaan olla väärin pukeutunut? Meillä juhlat ja arki menevät limittäin eli mitään sääntöjä ei oikeastaan enää ole, ei edes kuusikymppisille mummeleille. No jaa, tietysti laki rajaa, ihan alasti ei sentään julkiselle paikalle saa ilmaantua. Jotenkin tässä taas tuntuvat vanhan liiton toimet eli yritetään määritellä, mikä on sopivaa yli kuusikymppiselle ja mikä ei. Jokainen käyttäköön omaa nuppiaan, se joko kertoo, mitä päälle panna tai sitten ei. Kumpaakin vaihtoehtoa näkee käytännössä eikä kukaan ole vielä saanut hepulikohtausta vai onko?


      • RealistiN
        lakatkaa.jo kirjoitti:

        Voiko nykyisin kukaan olla väärin pukeutunut? Meillä juhlat ja arki menevät limittäin eli mitään sääntöjä ei oikeastaan enää ole, ei edes kuusikymppisille mummeleille. No jaa, tietysti laki rajaa, ihan alasti ei sentään julkiselle paikalle saa ilmaantua. Jotenkin tässä taas tuntuvat vanhan liiton toimet eli yritetään määritellä, mikä on sopivaa yli kuusikymppiselle ja mikä ei. Jokainen käyttäköön omaa nuppiaan, se joko kertoo, mitä päälle panna tai sitten ei. Kumpaakin vaihtoehtoa näkee käytännössä eikä kukaan ole vielä saanut hepulikohtausta vai onko?

        Eipä se mielestäni ole iästä kiinni mikä on sopivaa. Tuntisin kyllä oloni vaivautuneeksi ellen pukeutuisi tilanteen mukaisesti esim. hautajaisiin, häihin, syntymäpäiville, teatteriin, oopperaan tai vaikkapa Á La Carte ravintolaan. Yhtälaisesti en välittäisi olla ylipukeutunut jossain rennossa tilaisuudessa esim. vaikka festareilla.


      • Bengalitikku

        Minä pidän Kirsti Paakkasen tyylistä.


    • parahultaine

      Se on helppoa tämä yksinkertainen elämäni. Yksinkertaisesti pukeutuminen on edullista. Mukava ja käytännöllinen urheiluasu on se tärkein ja yleisin, kun ulko-ovesta ulos astun.
      Sama käytännöllisyys ja mukavuus pukeutumisessa, kun en astu ovesta ulos. Collegehousut ja t-paita, sukat. Suihkun, saunan jälkeen löysä hengittävä kaftaani.
      Silloin harvoin, kun on 'pakko' meno, juhlavammin. Koska olen pienikokoinen eli 163 cm ei midi tai maksihameet/mekot sovi mulle. Elikkäs polvipituinen tai 5 cm maksimissaan polven yläpuolelle.
      Ei kait kukaan ole loukkaantunut noista palstan ukkojen näkökannoista. Pyh, sanon minä.

      • Touvottavasti kukaan ei ole loukkaantunut noista pakstan ukkojen näkökannoista ;) pyh, sanon minäkin.
        Tympäiseviä ovat vanhat ukot, jotka pyrkivät määräilemään miten ja mihin naisten tulee pukeutua.
        Rennosti ja yksinkertaisesti pukeudun minäkin, eikä mieheni ole koskaan moittinut, mutta hän onkin fiksu mies.


      • Ancie kirjoitti:

        Touvottavasti kukaan ei ole loukkaantunut noista pakstan ukkojen näkökannoista ;) pyh, sanon minäkin.
        Tympäiseviä ovat vanhat ukot, jotka pyrkivät määräilemään miten ja mihin naisten tulee pukeutua.
        Rennosti ja yksinkertaisesti pukeudun minäkin, eikä mieheni ole koskaan moittinut, mutta hän onkin fiksu mies.

        Toivottavasti ja palstan ;)


    • Pukeudun aina asiallisesti.

    • Toukokuun jälkeen unohtuu mekot ja hameet, suominainen vetää jalkaansa farkut ja lenkkarit tai jopa sandaalit, t-paidan ja joko neuletakin tai hupparin. Biitsille bikinit

      • Ehei, jos säät suosivat, niin pukeudun shortseihin tai urheilulliseen minihameeseen.


      • Ancie kirjoitti:

        Ehei, jos säät suosivat, niin pukeudun shortseihin tai urheilulliseen minihameeseen.

        En viitsinyt käydä minkään firman koko karderoobi-valikoimaa ja tarjontaa läpi.
        Pahoittelut


      • Nocomment2 kirjoitti:

        En viitsinyt käydä minkään firman koko karderoobi-valikoimaa ja tarjontaa läpi.
        Pahoittelut

        Kukapa viitsisi, ei tarvitse pahoitella.


      • Ancie kirjoitti:

        Ehei, jos säät suosivat, niin pukeudun shortseihin tai urheilulliseen minihameeseen.

        Mihis sää ne narubikinit jätät? :-)


      • markeena kirjoitti:

        Mihis sää ne narubikinit jätät? :-)

        Hah hah, minulla ei ole ikinä koskaan milloinkaan ollut narubikineitä.
        Jotain tolkkua sentään ;)


      • Hyvä


    • En nyt ymmärrä tätä vouhotusta minihameesta. Enemmänhän nämä joustolla varustetut legginsit ja pillifarkut paljastavat, saatiko sitten nämä lyhyet shortsit.

      Mitä se yleensäkään muille kuuluu, mitä päällään pitää. Miksi pirussa pitää tuijotella muiden pukeutumisia?

      • Minihame-lyhyt toppi on homojen ja transujen juttuja, ei niistä pidä provosoitua heteron


    • parahultainen_

      Nyt mennessäni mukavuus edellä pätkäsin työelämän ajoilta farkkujen lahkeita poikki. Shortseissa piisaa. Näkyy paljasta pintaa. Pitkähihaisista puseroista pätkin hihat.
      Paljaan ihon varoituksena tämä.

    • töött

      Minkähän pirun asian vuoksi ihmisen pitää vammaisuuden tai sairauden vuoksituntea itsensä syvästi halveksituksi - ymmärrän kyllä että manan majoille matkatessa elon ja kuoleman herran tartte tyylipisteitä kerätä - mutta jos vanhat rääsyt kaikkein mukavimmilta tuntuu yllä
      -niin eiköpähän siinä kylliksi - kuka se kelvollinen määrittelemään ihmsten tunteita - esm kun konmarit tyhjentää ihmisten koteja vanhasta krääsästä - samanaikaisest eläkemummujen pitäis alkaa tuntea voimakasta kaipuuta kuolemaan esm - punoessaan muistojen kultaamaa helminauhaa vuosikmmenten saatossa?

      • Ketään enää kiinnosta muu kuin olitko/oletko prostituoitu


    • Ne naiset joista minä tykkään.
      Saavat pukeutua miten haluavat.
      Kunhan eivät liioittele materiaalien paksuuden kanssa.
      Huolehtien myös että vyötärö on erittäin hyvin erotettavissa.
      -
      Ne naiset joista en vielä tykkää.
      Saavat yrittää kovemmin.
      Todella ohuin kankain.
      Kunnes silmäni alkavat vilkuilla ja käteni nykiä sillee.
      Jos he eivät saa minua kiinnostumaan mitenkään...
      Jatkakoot silloin Bulimiaansa.

      H.

      • Ja miten minä kun olen käsittänyt niin, että sinä tykkäät kaikista naisista, ihan jokaisesta, kokoon ja näköön katsomatta.
        Mutta sinullahan onkin kriteerit.


      • Ancie kirjoitti:

        Ja miten minä kun olen käsittänyt niin, että sinä tykkäät kaikista naisista, ihan jokaisesta, kokoon ja näköön katsomatta.
        Mutta sinullahan onkin kriteerit.

        "Ancie"

        Ei voi mitään.
        Näin Metoo-aikaan on valehdeltava ankarasti.
        Olethan nähnyt miten monelle vanhalle miehelle on käynyt. :)
        Naisensa ovat alkaneet valehdella hekin.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Ancie"

        Ei voi mitään.
        Näin Metoo-aikaan on valehdeltava ankarasti.
        Olethan nähnyt miten monelle vanhalle miehelle on käynyt. :)
        Naisensa ovat alkaneet valehdella hekin.

        H.

        En ole nähnyt miten vanhoille miehille on käynyt, yhden Timpan tiedän, äsken juteltiin, kun soitin ja onnittelin nimppari- ja synttäripäivän johdosta. Hänelle on käynyt hyvin, yhdistin hänet oikein rehellisen ja kivan naisen kanssa.


      • Mites se sun vyötärös laitaon erottuuko se?
        Vieläkö housut pysyy päällä ilman henkseleitä?
        Luonnollistikin en tee sillä tiedolla mitään, mutta et ole ainoa jolla on kriteerit....


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        Mites se sun vyötärös laitaon erottuuko se?
        Vieläkö housut pysyy päällä ilman henkseleitä?
        Luonnollistikin en tee sillä tiedolla mitään, mutta et ole ainoa jolla on kriteerit....

        "Paloma.se.co"

        Onhan minulla.
        Komea onkin.
        Kirjoitin siitä ihan riiminkin.
        Kuin Kärppä solahdan Ranskattaren ratin taaksekin.
        Eikä polkimia haittaa vyötäröni yhtään.
        Mites olis?
        Jospa minäkin laittaisin uikkari-kuvan.
        Erityisesti sinun silmillesi.
        Sinäkin kun laitoit minulle omasi.

        H.


      • Rohkenen epäillä että kuvasi ei ole ihan viime vuonna otettu.


      • puolenvuosisadantakaa
        mielikki.mummo kirjoitti:

        Rohkenen epäillä että kuvasi ei ole ihan viime vuonna otettu.

        kalsarit ainakin on jostain 60-luvulta :))


      • Niinmaluulen
        puolenvuosisadantakaa kirjoitti:

        kalsarit ainakin on jostain 60-luvulta :))

        Jos ois uusi kuva roikkuis kaljamaha kalsarien päällä.


    • Psykoterapeutitar

      Vaatteet! Kohan ei tissit ja tussu näy! Olen aina ollut huono noiden rättien kanssa. En ole koskaan "osannut" pukeutua , enkä olla "naisellinen". Hametta käytin joskus viisitoistavuotiaana ja muuten samoja kuteita melkein ympäri vuoden niin pitkään, kun jossain vaiheessa alkavat hajota ja pistän roskikseen.

      Yleensä ihmiset ovat hienotunteisia, eivätkä puutu, mutta on minulle sanottu, että kirpputoreilta saa hyviä vaatteita ja on niitä joskus joku tuonutkin, kun meinaavat, ettei ole varaa vaatteita ostaa. Harvempi uskoo, ettei vain kiinnosta. En huomaa oikeastaan toistenkaan pukeutumista, ellei ole tosi poikkeavaa tai koomista.

    • Pukeudun arkisesti, mutta tykkään tyköistuvista vaatteista, elikkä kyllä topitkin myötäilevät yleensä vartaloa, vaikkakin keveästi ja markkeeraavat vyötärön. Minihame ei ole minun juttuni, mutta myös pienikokokoisena lyhyt hame (polven yläpuolelle päättyvä) on pukevampi kuin puolisääreen ulottuvat poikkeuksena maxiläningit sappaiden kanssa, joissa on korkoa ja pitkä varsi (länkkäriluukki ). Myös lyhyet shortsit ovat pukevammat kuin caprit tai cityshortsit. Kesäällä tosin mikään sen mukavampi päällä kuin kesäkolttu, leveähelmainen ja ei yli polven. Tosin saa vähän varoa jos on tuulinen päivä....
      (nyt tää mummeli lähtee pinkeissä pillifarkuissa risteiylle .....jengit mukana mm. ihana suklaasilmä barista suoraan Kolumbiasta, 30 vee.)

      • Se on hyvä että ihmisellä on tyylitajua ja kyky pukeutua.


    • töött

      - lupasin laittaa kaikki työssä hankitut haukumanimetkin esiin
      -työyhteisöt, joissa aikanaan oli töissä - melkoisen puritaanisia ja työntekijöillä aina suolet suussakin meininkiä - jos oli killuvia koruja, punainen tai mustaksi värjätty tukka, heti sai huoran tai mustiaisakan maineen - se siitä "työn ilosta"
      - - vaikeina vuosina kun piti kaikessa säästää - silloin voimaa todella irrotettiin työntekijöiden selkänahastakin.....

    • e.lä.mä

      Kyllä ennen oli hyvin ex ravintolat söin niissä joka päivä ei ollut säästämisen ajattelu. Aina oli paikka minulle iltaisin oli päivä mikä tahansa.

      Näin vanhana muistelen menneisyyttä kun muisti ja näkö vain paranee lääkkeitä ja viiniä juodessa.

      Nooooo.

    • lpulu

      Kertokaapas kaunistelematta, millaisiin vaatteisiin pukeudutte kotioloissa.

      • kotoilen

        Nyt justiisa heittäydyin tähän pikkarit ja t-paita päälläni.


      • Minulla on uikkarit ja niiden päällä nyt sellainen liehuva sifonkihuletta. Laitoin sen kun tulin sisään laittamaan ruokaa.
        Ajoin sähkärillä mökille 13km, kaveri toi auton, sanoi että et sinä vanha ole, monelta jäisi ajamatta, johtuu siitäkin että loppumatka on jyrkkiä mäkiä ja kuoppainen soratie.
        Ei se tuntunut missään, ei kunnossa pitäisi vikaa olla.


      • ihanahellehellii

        kesähelteellä usein ilman rihman kiertämää, paitsi tietysti villasukat, viileemmällä sitten lämpötilan mukaan
        pihalla ja mökillä voi olla pelkässä olkaimettomassa löysässä hellemekossa
        tulin juur istutushommista, tänään oli pakko olla pitkähihaista päällä ettei oksat raavi, nyt sitten vilvotellaan eevasti
        itsekseen kun on, niin voi olla juur niin kui itsestä tuntuu mukavalta


      • kyllänäinonnähtävä

        Kauhtuneissa kamppeissa olen täällä yleensä.
        Mutta näin koneen ääressä olen aina pukeutunut tummaan samettipukuun ja valkoiseen kauluspaitaan.
        Kravatti tietysti kuuluu asiaan ja jaloissani on valkoiset tennissukat.
        Purjehduskengät ovat aivan uudet:Tätä päivää varten hankittu!

        Siisti taskuliina taitettuna rintataskuun ja tarkasti tehty vesikampaus kruunaavat kokonaisuuden.
        Jotenkin on aivan käsittämättömän moukkamaista tulla kirjoittelemaan yleiselle keskustelupalstalle .
        Kun on asiallisesti pukeutunut, niin täällä ei saa mitään vittuilua osakseen,

        Jos nyt joku ehdoin tahdoin haluaa vaikkapa napaansa esitellä, niin se kertoo pelkästään sivistyksen puutteesta.


      • ihanahellehellii
        kyllänäinonnähtävä kirjoitti:

        Kauhtuneissa kamppeissa olen täällä yleensä.
        Mutta näin koneen ääressä olen aina pukeutunut tummaan samettipukuun ja valkoiseen kauluspaitaan.
        Kravatti tietysti kuuluu asiaan ja jaloissani on valkoiset tennissukat.
        Purjehduskengät ovat aivan uudet:Tätä päivää varten hankittu!

        Siisti taskuliina taitettuna rintataskuun ja tarkasti tehty vesikampaus kruunaavat kokonaisuuden.
        Jotenkin on aivan käsittämättömän moukkamaista tulla kirjoittelemaan yleiselle keskustelupalstalle .
        Kun on asiallisesti pukeutunut, niin täällä ei saa mitään vittuilua osakseen,

        Jos nyt joku ehdoin tahdoin haluaa vaikkapa napaansa esitellä, niin se kertoo pelkästään sivistyksen puutteesta.

        "Jotenkin on aivan käsittämättömän moukkamaista tulla kirjoittelemaan yleiselle keskustelupalstalle ."
        ai niinku samettipuvussa, vai tälleen tissit paljaana?


    • Kokettuon

      60-70 vuotias voi pukeutua tosi pirtsakasti.Edellyttää kylläkin ,että on sutjakkavartalinen,ryhdikäs- ei hartiat lytyssä,kauniit sääret, kampaus kantajalleen sopiva,meikki kohdillaan jne. Tällöin on kivasti polven yläpuolelle sopiva kapea hame ok ja tietysti korkkarit.

      • Psykoterapeutitar

        Vaatii fyrkkaa, että saa pidettyä itsensä kuosissa. Käytyä kampaajalla, syötyä terveellisesti ja varaa ostaa kunnon kledjut. Jos ei, niin onhan se vähän sellaista niin ja näin! Asumiseen pitää nyt panostaa eniten fyrkkaa ja muu on vähän sinnepäin.


      • Pötypuhetta

        Surullisen totta että hyyyvin monet valehtelevat itsellen juuri samalla tavalla kuin "terapeutitarkin". Siksi jaksan aina vain ihmetellä miksi hän käyttää moista nimimerkkiä. Terapoiminen on varsin olematonta ja asenteetonta.


      • Psykoterapeutitar

        Hah hah! Nimimerkkihän on täysin sarkastinen! Mikä muu on valetta?


      • Revisiitä

        Kommenttisi asia / aihe / sisältö. Itsensä hoitaminen sekä sisäisesti että ulkoisesti on kiinni aivan muunlaisista seikoista kuin "fyrkasta".


      • Psykoterapeutitar

        Kyllä yli kuusikymppisen "hoitaminen", niin sisäisesti, kuin ulkoisestikin vaatii fyrkkaa, jos ei jostain syystä ole saanut niin hyviä geenejä, että kaikki hoituu ilman suurempia "hoitamisia".


      • viitseliäs

        Täällä on arvosteltu köyhien ruokailutapoja ja todettu, että edullisesti saa vähemmänkin kaloripitoista. Olen samaa mieltä ja terveellinenkään ruoka ei tule kalliiksi. Liikunta on ilmaista, kun vain lähtee liikkeelle. Liikuntapuistoissa on vempaimia, ei tarvitse kuntosalimaksuja. Lenkkarit vain. Kampaajalla ei tarvitse joka kuukausi käydä, kun löytää sopivan hiusmallin.
        Tsemppiä ja aurinkoisia kesäpäiviä kaikille 60


      • Psykoterapeutitar

        Heh heh ja kiitos tiedosta ja vinkeistä😂
        Mukavia päiviä sinnekin☀️👍🏻


      • Twelvepoints

        Hyvä kommentti "viitseliäs" ja täydellisesti totta. Silti vaikka itse käyn melkein kuukausittain kampaajalla. Toisaalta pakko ja toisaalta jotain hemmottelua elämässä pitää olla.


    • 60plus

      Itse olen sitä mieltä, että mitä vähemmän, sen parempi. Kun näkyy tuolla kesällä oman ikäisiä kevyesti pukeutuneita naisia. niin kyllä hormoonit alkaa taas hyrrätä.

      • Puhupukille

        Tuo ei tietenkää pirä paikkaansa paitsi jos on jotenkin perverssi.


    • On kolme tyyliä: Hyasint, Daisy ja Rose. Ap tykkää olla Rose

    • vainomallemiehelle

      sääriä olis näyttää, vaan en tahdo lapsilleni (enkä muutenkaan) näyttää olevani joku sex-nainen, Tälläkin hetkällä vaatteistoistani (lahjaksi saatua), löytyy vaikka minkä laista minaria, ja vieläpä tyylikästä, itse sitä mieltä,- Hameen Tyylikkyys on olyava ns. normaalipituinen, ei siis minari, eikä kaapu. !!

      Peitän Housumuotiin hyvät sääreni, kun en nyt vain halua liian "pitkiä katseita"..., enkä siis ole Miehiä iskemässä vaatetuksella/säärillä. Monia !! tuttavia aikoinaan ollut, jotka suorastaan lähes haukkovat henkeään, - vain Sääristäni huh, -onneksi olen älynnyt enimmäkseen pukeutua housumuotiin.

      • Jossnaijaat

        Kuulostaa hieman samalta kuin jos ihminen panee kynttilänsä vakan alle.


    • RealistiN

      Nyt alkaa tälläkin mummilla olemaan jo vaatteet minimissään, ei haittaa muiden mahdollinen paheksunta, sillä nyt on oikea kesä :)

      • "RealistiN"

        Kenen lauluja laulat?

        H.


    • tööttt

      - vanhoja verkkarita ja fskkuja - teepaitoja - kesä menmyt tähän asti pihaa myllätessä
      - mukavaa kuunnella lintuja
      ja kaikennäköisiä surisevia öiiäisiä aika paljon näkyny nuoria mshiläissiäkin pprräämäs kukissa. mistä ilonen ja yksikään kukka tai perhonen oo arvostelmassa ja kysele ettäs milltä vuoskymmnltä noi sun ryysys l lienee`? On aika onnellnen harakanpelätti tätä nykyä - jos ny ei ihan pokerry tai heitä veiviääkään helteissä-

      • TavisN

        Tarvisi kait jonkin tyylikonsultin.. pitää edelleen vaatteita joissa viihtyy, on mukava olla, sään mukaan!
        Vaatii sen, ettei välitä muiden mielipiteistä, eikähän se ikä ole otsaan kirjoitettu, kuin ehkä ryppyinä;)
        Muita ei osaa arvioida, jokaisen oma asia!


    • nyt-riittää

      vain yksi vaatekappale, väljä hellemekko

    • Eiköhän se ole jokaisen oma asia, miten pukeutuu, kunhan ainakin julkisilla paikoilla jotakuinkin säädyllisesti. Ei siinäkään ole kenelläkään nokan koputtamista, kun meikäläisellä on jalassa sukat ja sandaalit. No, nythän se taas on "luvallista" muillekkin, trendien mukaan eläville.

    • Trefxx

      Nää lukuisat vaatemielipiteet ovat tosiaan vaan jokaisen omia mielipiteitä eikä niitä ole tarkoitettu yleiseksi normiksi. Yli 60v. ja muut voivat pukeutua ihan miten tykkää, se vapaus suotakoon jokaiselle.

    • seolisilloinennen

      joskus huvittaa, kun on ikäihmisiä joille hiukset on oltava aina järjestyksessä ja jakaus suorassa..

    • Eikös se ole ihanaa kun helma heilahtaa?

    • OnHyväOlla1949

      Useimmat yli nelikymppiset naiset ovat ihanampia ja kauniimpia kunnolla peitettynä. Ja kaikki yli 50v naiset ovat kauniimpia riittävästi peitettynä, heillä ei ole mitään kaunista näytettävää.

      Ikävintä on katsella yli nelikymppisiä ja meikattuja alle 5 metrin etäisyydeltä.

      • Hoiteleomasi

        Mitähän helewettiä kenenkään meikki sulle kuuluu? Sen enempää kuin muutkaan 'peittelyt'.


    • Bob

      Heh.Joskus jossakin toisella palstalla kirjoitin käynnistäni verikokeissa,siinä odotellessa ja istuskellessa tuli vastapäätä istumaan sellainen no,arvioin iäkseen n:55- jotakin naisihminen,joka kyllä muidenkin katseita keräsi ja hienoista hymyilyä..myös naispuolisten osalta.
      Punaiset tennarit,asu muutenkin tasan kuin 15v teinitytöllä,,jopa muutama lävistys kasvoissa,tukka ainakin kolmella eri värillä ,meikkejä runsain määrin ja purkkaa jauhava suu!

      Hm.."Viisviitonen teinityttö" ainakin huomattiin,jos se oli tarkoituksensa,ja tottakai jokainen pukee sen vaatetuksen jonka haluaa.

      • Kiitos hauskasta kommentista.
        Nykyään vallalla: "Antaa kaikkien kukkien kukkia." Tai "Terveisiä lintukirjasta."


        Missä kulkevat hyvän maun rajat, kaikille se ei liene tärkeää.
        Pukeutukoot kaikki miten parhaiten taitavat, kunhan eivät pyri "iholle".


    • SeSilmä

      Yksi asia on, mitä minä en kyllä ymmärrä. Nainen pukeutuu puseroon, jonka kaula-aukosta suunnilleen alapään karvat näkyy. Sitten se nainen valittaa, kun miehet katsovat sitä (sillä silmällä).

      • Neaivot

        Niiih, ehkä se vain on sillä viisiin, että mieäs ei voi silmilleen eikä muillekaan elimilleen mitään. Ts. aivot eivät toimi. Sillä meillä kaikillahan on oikeus ja vapaus pukeutua aivan miten tahdomme ja haluamme ja olla vaikka alasti (jos laki sallisi) eikä kukaan saa silti sen enempää koskea kuin katsellakaan, jos kaikki on kotona korvain väliss'.


      • SeSilmä
        Neaivot kirjoitti:

        Niiih, ehkä se vain on sillä viisiin, että mieäs ei voi silmilleen eikä muillekaan elimilleen mitään. Ts. aivot eivät toimi. Sillä meillä kaikillahan on oikeus ja vapaus pukeutua aivan miten tahdomme ja haluamme ja olla vaikka alasti (jos laki sallisi) eikä kukaan saa silti sen enempää koskea kuin katsellakaan, jos kaikki on kotona korvain väliss'.

        En voi silmille enkä aivoille enkä sille muullekaan elimelle mitään, jos näen seksikkään naisen. Oikeus on pukeutua kuin haluatte, mutta en tule koskettelemaan, voin kyllä katsella ja se oma kyllä pysyy siellä karvain väliss'.


    • OhiMeni

      Pyöräilin joku päivä sitten tuonne muutaman kilometrin päähän. Ohi ajoi nuori nainen, jonka lähes persereikä (anteeksi ilmaus) melkein näkyi stringien välistä. Katselen kyllä mielelläni varttuneita ja nuorempiakin naishenkilöitä mieluummin vähän pukeutuneina.

    • We_are_together

      Hymyilitte lukiessani tätä ketjua, ihan positiivisella mielellä.
      Itse olen 64-v , ja käytän edelleen kesäisin minihametta/sortseja/toppia.
      Joskus, kun sellainen mieli tulee, vetasen vaikka hippivaatteet hyvän maun kera :D

      Minua ei vähänkään herkauta, jos joku ulkopuolinen olisi mieltä , että ikä muka rajoittaisi yhtään mitään enkä päästä ketään huseeraamaan toisarvoisilla mielipiteillä elämääni.
      Niin kauan kuin on elämää, siitä nauttiminen on pyrkimys ja tavoite, koski se sitten vaatteita ja mitä ikinä. Ja sielu on kuolematon ja iätön ;)

      Hyvää Uutta Vuotta rakkaat siskot ja veljet!

    • Ihan aikuisen oikeasti, enemmän minua häiritsevät vanhemmat, jotka antavat lastensa, siis pikku-tyttöjen, pukeutua kouluun napa-paitoihin, ym. paljon isommille kuuluviin vaatteisiin. Koulupuku pitäisi olla pakollinen Suomessakin.

      Kaikki mummot pukeutukoot ihan miten haluavat, ovat jo suojassa pedofiileilta. :-)

    • valitettavasti

      Naiset on aina tyylikkäitä,mutta jos tilaisuudessa on ilotulitus,ei hametta kannata laittaa.

    • Rentoleidi

      Vähän särkee silmiä joidenkin tyyli jo paremmalla iällä pukea päälleen iänikuista eläinkuosia ja mustalla kajalilla vedetyt silmät....
      Mutta ei tuo multa ole pois.
      Itse pukeudun pääosin käytännöllisesti,varsinkin talvisaikaan.
      Kesällä salsahameet hulmuaa tai värikäs mekko. Etno-ja hippityyli sopii paremmin minulle kuin jakkupuvut.
      Meikkiä en ole koskaan naamaani laittanut enkä osaa kävellä korkokengillä.
      Kirppareilta ostan kaikki vaatteeni. Myös kengät.
      Kaupoista en löydä, lyhytjalkainen, oikein mitään. Kun on paksu ja lyhytjalkainen niin housut on liian pitkiä ja takeissa/paidoissa liian pitkät hihat.
      Enkä pidä mustia vaatteita kuin pakosta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      436
      1981
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      202
      1662
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      184
      1462
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1461
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      47
      1117
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      1100
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      126
      1019
    8. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      996
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      968
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      916
    Aihe