Kuinka pitkiä tanssireissuja ajat?

Vekselivedolla

Itsellä raja tanssimatkoilla noin 100 km eli sen kauemmas ei ole viitsinyt lähteä. Tarkoitan nyt kotoa tehtyjä reissuja, tässä ei lasketa tuttavien mökiltä tehtäviä kerran kesässä -käyntejä. Tarjontakin sen verran suurta ettei pitkiin matkoihin tarvetta. Itse asun etelässä, mutta pohjoisessa on varmaan toinen meininki. No joku pelle alkaa tietty viisastella suattoreissuistaan, mutta se on toinen juttu.

4

579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • daadirlandaada

      Itsellä myös 100 km on kutakuinkin maksimi ja lyhentymään päin koko ajan. Nyt ovat tippuneet pois esimerkiksi Someron lavat, jonne matkaa olisi alle tuon, mutta reitin vuoksi matka-aika reilusti yli tunnin. Tietysti lopputulos on, että tulee käytyä vain parillla lavalla. Onneksi musiikkitarjonta on jonkin verran monipuolistunut, että tulee sentään nähtyä erilaisia orkestereita.

      • alle100kmkisarantaam

        Kisarannassa käynnin lopetin kun vaatteet alkoivat haisemaan ummehtuneelle viemärille.


    • tanssisankari

      Matka ei ole minulle este, olen käynyt todella pitkällä.
      Jään jonnekin yöksi jos paluu matka on yli 200 km.
      Somerolla käyn talvellakin, ajomatkaa 1,5 h suunta.
      Oikeastaan tanssin ainoa ikävin asia on yksinäiset ajomatkat.
      Olisi välillä joku vieressä puhekaverina, niin ei tarvitse ajella omissa ajatuksissa.

      • yönsävel

        Osta levyjä autoon niin saat lauleskella kotimatkan.
        Tää on hyvä kikka pysyä hereillä ja matkat sujuu hoilatessa joutuisasti :-)
        https://youtu.be/5-xaxbjf8Ys
        Miesten takia EI kannata ajaa yli 130 km matkoihin jos niistä ei jää kuin tanssin illoa ja kipeät kintut.
        Yöksi jäätävä jos matka ylittää nuo kilsat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe