Toivottavasti et ota yhteyttä K

sun.vara.m

Olen tajunnut pitkällisen mietinnän päätteeksi, että joku muu on mua varten.

En ansaitse sinua
- ansaitsen parempaa.

25

995

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terveisink

      Onneks ei mulle kun just tänään tämä k on kuullut kuinka hänen kaivattu häntä ikävöi

      Joten exät vittuun jos luulee että voi trollailla. Erehtyy pahasti ja jos jatkaa tullaan yhdessä esittäytyyb jotta uskoo

      • Lukijasivusta

        Pakko sanoa että olet kyllä sekaisin kuin seinäkello ja vastenmielinen.
        Tiedän mistä puhun.


      • EdestäSuoraaLärviishoro
        Lukijasivusta kirjoitti:

        Pakko sanoa että olet kyllä sekaisin kuin seinäkello ja vastenmielinen.
        Tiedän mistä puhun.

        Pakko sanoa sivusta että sanat sanat. Tänä tuli edetä ja nyrkillä hampaat kurkkuun.

        Toivottavasti kuolet hyvin pian

        Vihaan tuollaisia ihmisiä

        Et ole oikeutettu elämään etkä siihen että joku sinua rakastaisi
        Sama tulisi edessä ja nyrkin kanssa

        Koskas otellaan?

        Oon harjoitellut ihan sivua varten


      • Sivusta

        Kirjoitat kauheita! Mieti nyt vähän ja hae apua itsellesi.


      • PalstailuLoppuTähän

        Edestä suoraan. ..
        Oma vihasi valikoi kirjoituksia oman mielesi mukaan,
        Ja tarttuu niihin riippumatta kuka kirjoittaa ja trollailee ja provosoi.

        Ja toisekseen, et tunne välttämättä ihmistä, ja hänen elämäänsä.
        Et tiedä mitä kuka on tai ei ole tehnyt.

        Kaikki ei halua teoillaan parrasvaloihin, on monia jotka tekee asioita vaikkei niitä nosteta esille, ne voi olla arjen juttuja.

        Jokaisella ihmisellä on oikeus elää
        . Sitä et määrittele sinä eikä kukaan muukaan,
        , Seiso sitten tekojesi takana,
        älä juokse karkuun,
        älä vaadi rikoksistasi vähempää rangaistusta,
        Ja jos toteuttat uhkauksias.

        Lue tekstisi ajatuksen kanssa uudelleen läpi, mieti.

        Kerropa yhtä avoimesti.
        Oletko koskaan tehnyt väärin,
        Loukannut jotakin ihmistä,
        Entä tätä ihmistä?
        Voisko joku olla ihan syystäkin sinulle vihainen?

        Oletko ottanut rauhan mielessä ihmiseen yhteyttä,
        Ja yrittänyt selvittää asioita?
        Oletko ensimmäisenä nyrkkien kans, kuuntelette vai lyötkö ensin?
        Onko hän tietoinen väkivaltaisuudestai?
        Jos on niin siinä on este, ja silloin ne sormet osoittaa ihan sun oman puseron sisään.
        Mitä hyvää ja hyödyllistä olet itse tehnyt toisten hyväksi? Ota varmaan tehnytkin, mutta on varmaan toinenkin.

        JA LOPUKSI JUURI TÄN TAKIA PALSTAILULOPPU, TROLLAILU, PROVOSOINTI, ON VAARALLISTA,
        KOSKA TÄÄLLÄ EI SELVIÄ VÄLIT VAAN SEKOITTUU, JA JOS USKOTAAN KAIKKI SUMEILEMATTA VOI TAPAHTUA JOLLEKIN VASTAAVANLAINEN JUTTU, JA SE EI OLE KELLEKÄÄN HYVÄKSI.


    • uuttakohtivaan

      Sen ainoan josta olin aidosti kiinnostunut yhteystietoja ei edes ole joten sun mielipide mulle yhdentekevä. Sekin jo mennyttä jos mitään olikaan joten eipä täs ihmeempiä.

      • jälkeenjäänyttäpaskaa

        Mielikuvitusolennoilla harvoin on yhteystietoja.


    • Salakaipaaja

      Älä huoli, en varmasti ota. Salassa vain kaipaan...

    • karivaan

      Olet oikias.

      t. Kari Runk

    • KöhKöh

      Sen takia oletki vara.m, tulet mieleeni silloin kun mulla on tylsä, sinä vara.m

    • Hohoimissäitsetunto

      Jos olet mies, niin tuo aloitus on niin ontuva, että joudat löytääkin toisen naisen.
      Nainen kuin nainen löytyy aina, siitähän tässä on kyse.

      Onnea etsintään ja menestystä!

      • Koooo

        Mikähän siinä on ettei nuo exät pysty ikinä minus unohtamaan

        Aina me roikkuu minussa joten minussa pitää olla jotain todella erikoista


      • Heroini
        Koooo kirjoitti:

        Mikähän siinä on ettei nuo exät pysty ikinä minus unohtamaan

        Aina me roikkuu minussa joten minussa pitää olla jotain todella erikoista

        Ehkä olet kuuma ulkoisesti ja sisäisesti. Viettelijä joka noituu ikuisuudeksi eksät koukkuun.
        Suhteen jälkeenkin huomioo haetaan epätoivoisin tavoin
        Öisin huutaa nimeäsi ja päivisin palstoilla


      • Surullistatoimintaa

        Roikkumaan jää ne, joita itse tahallisesti roikottaa ja käyttää hyväkseen mennen tullen. Sehän pönkittää itsetuntoa, myönnettäköön.


      • Muistappa_tuo
        Surullistatoimintaa kirjoitti:

        Roikkumaan jää ne, joita itse tahallisesti roikottaa ja käyttää hyväkseen mennen tullen. Sehän pönkittää itsetuntoa, myönnettäköön.

        Ei aina. Joskus jää väkivaltaisen narsistit roikkuun jotka haluaa katkerana kostaa koska eivät ikinä pääse yli suhteen päättymisestä


      • Narsisteja

        Sittehän on narsisteja koko maa täynänsä, jos tuo on se syy perässäsi juoksemiseen.....heh


      • Muistappa.tämä
        Narsisteja kirjoitti:

        Sittehän on narsisteja koko maa täynänsä, jos tuo on se syy perässäsi juoksemiseen.....heh

        Eipä kaikki pääse yli suhteen päätymisestä vasn yhtä hyvin kuin muut. Kaikilla suhteita päättyy mutta 1 sadasta siitä katkeroituu ja jää asiaan roikkumaan. Ne yhdet sadasta on niitä narsisteja. Heille se on suurin loukkaus ikinä että joku kehtaa niin loistavan ihmisen hylätä!


    • K-kenkäkö

      vai kuka K?

    • Ethän sinä vaan minua tarkota? No, ole huoleti, en ole edes yrittänyt, vaikka ymmärrän kyllä että sinä sitä yhteyttä haluat, vieläkin,,, Niin, jos olet se J-Mies.

    • nainenolenminä

      entiedäkukaedesoletkaipaansitäistuskelemassaolevaahenkilöähänenharrastustaanenuskallamainitaetteikukaanvedähernettänokkaanolenvainkahdentulenvälissäjaymmällänitilanteesta.

    • Äläyritäsaadamua

      Käänteinen psykologia ei tehoa minuun. Hassu olet.
      Lopeta jo tuo mankuminen perääni 😉

      Hui....mitä kauheaa tapahtuu, jos satun ottamaanki yhteyttä?

      • Jtärauhaan

        Haloo! Joku muu on mua varten...vai käänteispsykologiaa? Ei todellakaan. Miksi loukata sitä jota oikeasti rakastaa? Rakastan M- naistani, en muita.


      • Sivullinen

        Nytkö se on M?
        Onnea!


    • uusielämäsi

      En ota en. Eiköhän se ole tullut jo selväksi.

    • Enhänminä

      ota yhteyttä. Ei ole edes numeroa mihin otella. En häiriköi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe