1,5v ikäeroa

Toivoton

Morjens. Olen siis pian lukion ensimmäisen vuoden tässä lopettelemassa ja oon ollu jo aika pitkään aika ärsyttävässä tilanteessa. Oon joulusta asti ollu ns. aivan "lätkässä" eli ihastunu tämän kevään abiturienttiin. Sanotaanko näin, että lähtökohdat ei oo kauheen hyvät. Ihastus itsessään on kaunis, ehkä hieman ujo ja muutenkin todella mukavan oloinen tyttö/nainen, josta en meinaa päästä millään yli. Valehtelematta hän on pyöriny tän kevään joka helvetin päivä mielessä, eikä loppua näy. Miksen sitten ole tehnyt asialle mitään? Ensinnäkin koen mahdollisuuteni aika heikkoina jo tuon 1,5v ikäeron takia, joka on aika paljon tällä hetkellä. Hän päättää jo lukiotaipaleensa ja hakeutuu mahdollisesti 3. asteelle, kun minä taas vietän samassa koulussa ainakin sen pari vuotta vielä. Toisekseen en varsinaisesti ole mikään adonis eli esimerkiksi tota pituutta ei nyt ihan liiaksi asti löydy. Tämmänen 171-172cm lipputanko ei hirveästi itseluottamusta tuo edes omanikäisten kohdalla. Ihastus itsessään on käsittääkseni mua hieman lyhyempi, mutta esimerkiksi hänen vuotta nuorempi siskonsa on painellut musta ohi jo aikaa sitten pituuden suhteen. Eihän sen pituuden pitäis mitään merkata, mutta kyllä sitä miettii jatkuvasti. Ja vielä kolmanneksi mulla ei oo mitään mahdollisuutta saada yhteyttä tähän tyttöön enään, kun en aiemmin saanut kasvotusten mitään tehtyä... hän ei yksinkertaisesti käytä mitään somea tms., jossa voisin tutustua häneen paremmin eikä me kyllä muutenkaan pahemmin missään enään törmäillä, vaikka samassa pikkukaupungissa asutaankin. Mitäkö haen tällä kaikella takaa? En tiedä itsekkään, mutta tää asia on vaivannu mua jo sen verta pitkään, että rupee pikku hiljaa masentamaan, oikeesti. Olen jopa aatellut semmostakin, että kysyisin tytön kaverilta numeron ja sitä kautta lähestyisin, mutta se voisi olla aika mautonta. Pitäskö mun tehdä jotain vai heittää pyyhe kehään, kun ei vaan riitä rahkeet? En tiiä mitä mulle sillon tapahtu, mutta tää tyttö tuntuu niin erilaiselta kuin kaikki muut, vaikka ei ole edes koskaan keskusteltu, hah. Oon mä kyl yks luuseri...

6

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgoåsafjposfn

      Joskus motivaatiosta on hyötyä, mutta jos kuitenkin pyrit pääsemään yli tästä henkilöstä. Vaikuttaa siltä, että mahdollisuutesi ovat sen verran huonot.

      • Toivoton-ap

        En pääse siitä yli oon sen tässä jo huomannu...


    • Naiset tykkää itsevarmoista jätkistä, ja sä kuullostat siltä että sulla se on vähän alhaalla tällä hetkellä. Ja toisen ihmisen kautta se numeron haku näyttää vielä sitä alhaista itsevarmuutta, joten parempi olisi kun menisit suoraan ja kysyisit numeroo, tai pyytäisit treffeille. Jos meet ihan omana ittenäs, itsevarmana, et näytä epätoivoiselta, ja silleen ihan rennolla meinigillä, keksi jotain mistä kommentoida, kysy vaikka hänen koulu-jutuista tai jostain, ehdotat jatkoa, sanot et olisi kiva puhua lisää, nähäiskö jossain, sovit treffit siinä, teet varmasti impression häneen. :)

      Pue ittes siististi, muista hygienia, katsekontakti ja hymy, niillä pääsee pitkälle ;)

      1,5 vuotta ei todellakaan ole suuri ikäero minun mielestäni, ei se mikään este pitäisi olla. Ja et ole todellakaan mikään lyhyt, voisit olla paljon lyhyempikin.

    • Oon aika nuori tyttö mut yritän auttaa. Kannattaa kattoo sitä paljo ni se tajuu et sä katot sitä ja jos se kattoo takas ni hymyile mut älä liian varmasti vaan vähän ujosti mut ei liian ujosti. Jos se esim shoppailee paljon jossain tietyssä kaupassa mee sinne jos se oiskin siellä! Tytöt ei aina näytä ihastusta niin helposti. Pojat yleensä huomaa. Kannattaa yrittää! Jos oot hermostunu sen seurassa ni yritä rentoutua. Jos et nää usein niin kysy rohkeesti vaikka sen kaverilta numeroo! Oo vaan rohkee ja YRITÄ!!!!

    • Toivoton-ap

      Suurin ongelma tässä ei nyt oo se ujous tai muu sellanen, sillä en pääse minkäänlaiseen kontaktiin tän ihmisen kanssa enää. Hän ei oo tietenkään käyny lukiolla enään pariin-kolmeen kuukauteen, joten en oo siihen sitten sielläkään törmäilly. Vihasin penkkaripäivää aivan helvetisti, sillä abien esteradan aikana odotin vain hänen tulemista kohdalle, mutta tietysti hän oli juuri sillojn jossain muualla, kun hänen kaverinsa olivat siinä mua vastapäätä. Loppujenlopuks se meni sillee, että kavereiden kanssa mentiin vähän kauemmaks istumaan ja kattelin sit mun ihastusta siinä minkä kerkesin (joka oli tosin selinpäin). Harmittaa kyllä että ei sit lopulta kohdattu ns. "pakotetusti" esteradan aikana, sillä en sit saanu aikaseks mentyä ihan randomisti vaan sen luo kun sen frendit kyylää siinä vieressä ja ois se ollu hieman outoa kun täysin randomi tulee vaan höpöttelemään luu kurkussa.

      Oon tätä nyt joulusta asti tuskaillu, joten aivan varmasti hommaisin itteni semmoseen mielentilaan että vaikka raahautuisin väkisin jutustelemaan niitä näitä. Hänellä ei tosissaan ole edes tietääkseni some tilejä joissa voisi pyytää kahville tai muuten vaan tutustua. Kortit on tällä hetkellä aika huonot, joten onko oikea vaihtoehto heittää pyyhe kehään, mikä tuntuu kyllä aika huonolta ja säälittävältä. Tää tuntu vaan niin erilaiselta ja merkityksellisemmältä kuin kaikki entiset ihastukset, jos niitä semmosiks voi ees sanoa.

    • Nniiinnaa

      On sul yks kortti ainaki.... Kysy sitä numeroo sit vaikka sen joltai kaverilta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1713
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      175
      1340
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1138
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1128
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      52
      949
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      71
      907
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      860
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe