Miten vietätte äitienpäivää???

täydellinenpäivä

Meille tulee taas miehen kakrut lauantaina muttei ole enää onneksi sunnuntaina. Saamme ihan itse juhlia omanperheen kanssa. Mennään vihdoinkin ravintolaan syömään, kun ei tarvi ostaa koko katraalle. Miehen kersat kun ovat niin kauheita syömään, että hirvittää ruokalasku aina.
Harmi vaan etten saa miehen lapsilta äitienpäivä lahjaa, kukkaa ja korttia kun eivät ole täällä, mutta sanoin että voivat tuoda jo lauantaina lahjat, olen ne ansainnut.
En tiiä, eivät varmasti tajuu, että olen heille kullan arvoinen äiti, kun kaikkeni teen. Mutta eivätpä saa ihanaa rahkakakkuakaan.
Mennään ensin sömään, sitten kahville, sitten kävellään kaupungilla ja ihastellaan kesänalkua ja ostamme jäätelöt jotka nautimme auringossa jossain puistossa, ja kun tullaan kotiin olemme vaan ja laulamme kesäisiä lauluja. Olemme terassilla nauttien auringosta ja juttelemme. Lapset onnittelevat minua ja palvelevat. Kerrankin saamme olla oman perheen kesken, ja syödä herkkuja ja on hiljaista, kukaan ei haasta riitaa eikä sotke. Mieskin nauttii leppoisesta äitienpäivästä kanssamme. Illalla sitten syömme taas kakkua ja herkkuja ja istumme sohvalla iloisena. Lapset pelaavat lautapelejä ja me aikuiset katselemme ja ihastelemme, mahtava juhla. Mies antaa mulle paljon ruusuja ja leikimme piirileikkiä. Ihanaa.

15

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mia-Tarja

      Kuulostaa ihanalta! Me taas menemme lasten ja uuden ihanan mieheni kanssa huvipuistoon, syömme hattaraa ja juomme limukkaa! Miehen uusi suttura, varsin ruma muuten, ja toukat eivät pääse lähellekään häiritsemään meitä. Minulla on nyt uusi elämä, heillä ei. He ovat pelkkää meren mutaa ja oksennusta.

      • Lässyavaajavastaa

        Älä lissu lässytä, ei sul ole miestä eikä lapsia , äijäs jätti sut jo vuoskymmen sitten ja elää nyt ”sutturan´ kanssa.


    • Kukintaplaatyylillään

      Meillä lapset viettävät äitienpäivää oman äidin ja isäpuolen kanssa. Isäviikonloppua On peruttu äitienpäivän takia koska lapset haluavat valmistella äitienpäivää omalle äidilleen ja äitipuoli murjottaa lasten isälle kun ei vieläkään saa äitienpäivälahjaa eikä korttia keneltäkään lapseton kun on.

      • ihmettelijänainen

        No eihän äitienpäiväkorttia saa kun ei ole äiti?????? Heh, hassua edes puhua siitä. Eihän kukaan äitikään saa isänpäiväkorttia kun ei ole isä, tai 80 vuotis korttia jos ei ole 80 v!!!! Hei haloo.... onpa kummallinen ajatus.


      • Kukintaplaatyylillään
        ihmettelijänainen kirjoitti:

        No eihän äitienpäiväkorttia saa kun ei ole äiti?????? Heh, hassua edes puhua siitä. Eihän kukaan äitikään saa isänpäiväkorttia kun ei ole isä, tai 80 vuotis korttia jos ei ole 80 v!!!! Hei haloo.... onpa kummallinen ajatus.

        Niinhän sitä luulisi että on kummallinen ajatus. Jotkut vain silti odottavat lahjaa ja korttia vaikka ei ole lapsiakaaan.


    • Miemie

      Hmmm. Lissu tolla asenteella sinä menisit äitien päivänä lastesi luokse.... ....ja muutenkin tavataksesi lapsesi niin SINÄ käyt tapaamassa lapsiasi !

    • vieraannuttajanainen

      eihän vieraannuttaja äiti ole edes äiti-
      eikä oikeutta äitiyteen-
      ja äitienpäivään vainotessaaan,
      vieraannuttaessaan omaa, yhteistä
      lastaan- lapsen ja isän, isovanhempien
      ym. suvun välistä kanssakäymistä ja
      tervettä suhdetta-

    • ÄiditönÄitienpäivä

      Me vietämme äitienpäivää niin, että mieheni lapset tulevat meille kylään. Mietin kyllä, mikseivät lapsipuoleni vietä äitienpäivää äidillänsä. Luulin, että se olisi ainutlaatuista, mutta sitten näin erään miehen, jolla lapset olivat myös käymässä äitienpäivänä. Kun kerroin asiasta miehelleni, niin hän sanoi, että jotkut äidit voivat haluta viettää lapsivapaata äitienpäivää. Minusta se on outoa, sillä lapsethan juuri tekevät äitienpäivän.

      • IsätönIsänpäivä

        eihän vieraannuttaja äiti ole edes äiti-
        eikä oikeutta äitiyteen- ja äitienpäivään
        vainotessaaan, vieraannuttaessaan
        omaa, yhteistä lastaan- lapsen ja isän,
        isovanhempien ym. suvun välistä
        kanssakäymistä ja tervettä suhdetta-


    • äitipuolitärkeäkuitenkin

      Miehen kakarat eivät muistaneet minua ollenkaan, vaikkakaikki teen heidän eteensä ja kasvatan oikeaan ja hyvään tuolevaisuuteen.
      Omat lapset antoivat kortit, kakun ostivat ja lahjoja kukkia ym ihanaa, näinerilaisia ovat lapset, jotkut arvostavat äitiä jotkut eivät.
      No eipä miehen kakaroita meillä onneksi näkynytkään, olin sata varma että tulevat kakun syömään ja sotkemaan, mutta kunniittivat minua onneksi poissaolollaan eikä sotkeneet ja ahmineet koko kakkua.
      Onneksi omani ovat arvokkaita ja osaavat käytäytyä jotenäitienpäivä oli ihana rauhaista ja leppoisa. Kaipasin kuitenkin äitipuolen lahojmista edes äitienpäivänä. Eivät osanneet sitäkään.

      • Lässyavaajavastas

        Älä lissu lässytä ei sul ole mitään miestä eikä lapsia, juopottele vaan ihan yksinäsi.


    • Näin

      En viettänyt.
      Mulla ei ole yleensäkään ollut tapana viettää (teko)pyhäpäiviä.

      • retwetwey

        Ai miehes vaihtoi parempaan ja otti lapset mukaan? Et ole enää äiti. Vai menitkö äitipuoleksi? Et ole äiti silloinkaan. Tai ehkä olet lapseton?


      • Sullamenikaikväärin
        retwetwey kirjoitti:

        Ai miehes vaihtoi parempaan ja otti lapset mukaan? Et ole enää äiti. Vai menitkö äitipuoleksi? Et ole äiti silloinkaan. Tai ehkä olet lapseton?

        Minulla on äiti ja minä olen äiti ja ainoa lapseni asuu USA:ssa ja hän ei kovin usein käy täällä kotimaassa, mieheni on kuollut jo aikoja sitten.


    • IsätönIsänpäivä

      eihän vieraannuttaja äiti ole edes äiti-
      eikä oikeutta äitiyteen- ja äitienpäivään
      vainotessaaan, vieraannuttaessaan
      omaa, yhteistä lastaan- lapsen ja isän,
      isovanhempien ym. suvun välistä
      kanssakäymistä ja tervettä suhdetta-

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe