Meille tulee taas miehen kakrut lauantaina muttei ole enää onneksi sunnuntaina. Saamme ihan itse juhlia omanperheen kanssa. Mennään vihdoinkin ravintolaan syömään, kun ei tarvi ostaa koko katraalle. Miehen kersat kun ovat niin kauheita syömään, että hirvittää ruokalasku aina.
Harmi vaan etten saa miehen lapsilta äitienpäivä lahjaa, kukkaa ja korttia kun eivät ole täällä, mutta sanoin että voivat tuoda jo lauantaina lahjat, olen ne ansainnut.
En tiiä, eivät varmasti tajuu, että olen heille kullan arvoinen äiti, kun kaikkeni teen. Mutta eivätpä saa ihanaa rahkakakkuakaan.
Mennään ensin sömään, sitten kahville, sitten kävellään kaupungilla ja ihastellaan kesänalkua ja ostamme jäätelöt jotka nautimme auringossa jossain puistossa, ja kun tullaan kotiin olemme vaan ja laulamme kesäisiä lauluja. Olemme terassilla nauttien auringosta ja juttelemme. Lapset onnittelevat minua ja palvelevat. Kerrankin saamme olla oman perheen kesken, ja syödä herkkuja ja on hiljaista, kukaan ei haasta riitaa eikä sotke. Mieskin nauttii leppoisesta äitienpäivästä kanssamme. Illalla sitten syömme taas kakkua ja herkkuja ja istumme sohvalla iloisena. Lapset pelaavat lautapelejä ja me aikuiset katselemme ja ihastelemme, mahtava juhla. Mies antaa mulle paljon ruusuja ja leikimme piirileikkiä. Ihanaa.
Miten vietätte äitienpäivää???
15
371
Vastaukset
- Mia-Tarja
Kuulostaa ihanalta! Me taas menemme lasten ja uuden ihanan mieheni kanssa huvipuistoon, syömme hattaraa ja juomme limukkaa! Miehen uusi suttura, varsin ruma muuten, ja toukat eivät pääse lähellekään häiritsemään meitä. Minulla on nyt uusi elämä, heillä ei. He ovat pelkkää meren mutaa ja oksennusta.
- Lässyavaajavastaa
Älä lissu lässytä, ei sul ole miestä eikä lapsia , äijäs jätti sut jo vuoskymmen sitten ja elää nyt ”sutturan´ kanssa.
- Kukintaplaatyylillään
Meillä lapset viettävät äitienpäivää oman äidin ja isäpuolen kanssa. Isäviikonloppua On peruttu äitienpäivän takia koska lapset haluavat valmistella äitienpäivää omalle äidilleen ja äitipuoli murjottaa lasten isälle kun ei vieläkään saa äitienpäivälahjaa eikä korttia keneltäkään lapseton kun on.
- ihmettelijänainen
No eihän äitienpäiväkorttia saa kun ei ole äiti?????? Heh, hassua edes puhua siitä. Eihän kukaan äitikään saa isänpäiväkorttia kun ei ole isä, tai 80 vuotis korttia jos ei ole 80 v!!!! Hei haloo.... onpa kummallinen ajatus.
- Kukintaplaatyylillään
ihmettelijänainen kirjoitti:
No eihän äitienpäiväkorttia saa kun ei ole äiti?????? Heh, hassua edes puhua siitä. Eihän kukaan äitikään saa isänpäiväkorttia kun ei ole isä, tai 80 vuotis korttia jos ei ole 80 v!!!! Hei haloo.... onpa kummallinen ajatus.
Niinhän sitä luulisi että on kummallinen ajatus. Jotkut vain silti odottavat lahjaa ja korttia vaikka ei ole lapsiakaaan.
- Miemie
Hmmm. Lissu tolla asenteella sinä menisit äitien päivänä lastesi luokse.... ....ja muutenkin tavataksesi lapsesi niin SINÄ käyt tapaamassa lapsiasi !
- vieraannuttajanainen
eihän vieraannuttaja äiti ole edes äiti-
eikä oikeutta äitiyteen-
ja äitienpäivään vainotessaaan,
vieraannuttaessaan omaa, yhteistä
lastaan- lapsen ja isän, isovanhempien
ym. suvun välistä kanssakäymistä ja
tervettä suhdetta- - ÄiditönÄitienpäivä
Me vietämme äitienpäivää niin, että mieheni lapset tulevat meille kylään. Mietin kyllä, mikseivät lapsipuoleni vietä äitienpäivää äidillänsä. Luulin, että se olisi ainutlaatuista, mutta sitten näin erään miehen, jolla lapset olivat myös käymässä äitienpäivänä. Kun kerroin asiasta miehelleni, niin hän sanoi, että jotkut äidit voivat haluta viettää lapsivapaata äitienpäivää. Minusta se on outoa, sillä lapsethan juuri tekevät äitienpäivän.
- IsätönIsänpäivä
eikä oikeutta äitiyteen- ja äitienpäivään
vainotessaaan, vieraannuttaessaan
omaa, yhteistä lastaan- lapsen ja isän,
isovanhempien ym. suvun välistä
kanssakäymistä ja tervettä suhdetta-
- äitipuolitärkeäkuitenkin
Miehen kakarat eivät muistaneet minua ollenkaan, vaikkakaikki teen heidän eteensä ja kasvatan oikeaan ja hyvään tuolevaisuuteen.
Omat lapset antoivat kortit, kakun ostivat ja lahjoja kukkia ym ihanaa, näinerilaisia ovat lapset, jotkut arvostavat äitiä jotkut eivät.
No eipä miehen kakaroita meillä onneksi näkynytkään, olin sata varma että tulevat kakun syömään ja sotkemaan, mutta kunniittivat minua onneksi poissaolollaan eikä sotkeneet ja ahmineet koko kakkua.
Onneksi omani ovat arvokkaita ja osaavat käytäytyä jotenäitienpäivä oli ihana rauhaista ja leppoisa. Kaipasin kuitenkin äitipuolen lahojmista edes äitienpäivänä. Eivät osanneet sitäkään.- Lässyavaajavastas
Älä lissu lässytä ei sul ole mitään miestä eikä lapsia, juopottele vaan ihan yksinäsi.
- Näin
En viettänyt.
Mulla ei ole yleensäkään ollut tapana viettää (teko)pyhäpäiviä.- retwetwey
Ai miehes vaihtoi parempaan ja otti lapset mukaan? Et ole enää äiti. Vai menitkö äitipuoleksi? Et ole äiti silloinkaan. Tai ehkä olet lapseton?
- Sullamenikaikväärin
retwetwey kirjoitti:
Ai miehes vaihtoi parempaan ja otti lapset mukaan? Et ole enää äiti. Vai menitkö äitipuoleksi? Et ole äiti silloinkaan. Tai ehkä olet lapseton?
Minulla on äiti ja minä olen äiti ja ainoa lapseni asuu USA:ssa ja hän ei kovin usein käy täällä kotimaassa, mieheni on kuollut jo aikoja sitten.
- IsätönIsänpäivä
eikä oikeutta äitiyteen- ja äitienpäivään
vainotessaaan, vieraannuttaessaan
omaa, yhteistä lastaan- lapsen ja isän,
isovanhempien ym. suvun välistä
kanssakäymistä ja tervettä suhdetta-
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124350MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862210Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5561718Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011441Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671157Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331088Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971- 5918
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3888