Älä tule enää koskaan häiritsemään muita, feikkaamalla nimimerkkiäni, kirjautuen ja poistuen ja sitten ilkkumaan ylellä, nauruhymiöinesi. Toivon, että sinulta löytyy sen verran rohkeutta, tulla purkamaan vihaasi suoraan minulle, eli vihasi kohteelle.
Toivoisin sinun ymmärtävän myös sen, ettet sinä voi tulla ajamaan ketään chatista pois vain siksi, jos sinä et siedä jotain chattaajaa. Käsittämätöntä, että joku tulee chatissa sanomaan toiselle, niin törkeästi, että "painu v...ttuun täältä" En ole nähnyt chatissa sanottavan vihatuimmillekaan nimimerkeille noin. Miksi sitten minulle? En ole tietääkseni kenellekkään siellä mitään pahaa tehnyt.
Tätä varten chatissa on ns.ruksimistoiminto, jolla saat inhoamasi henkilön tekstit kokonaan näkyvistä.
Näin minäkin sain näkymättömiin sinun ilkeät tekstisi.
Silti on syytä perusteellisemmin selvittää, 9.5 keskiviikko iltana vanhimmat huoneessa, minuun kohdistamasi ilkeän vainoamisesi ja häiriköintisi syyt. Joku perustehan siihen on oltava ja sen todellakin tahdon tietää.
Kerro reilusti minulle, mikä noin hiertää? Toivottavasti tähän ongelmaasi löytyy joku muu ratkaisu, kuin lapsellinen ja typerä, yleinen chathäiriköintisi.
Häiriköivälle feikkaajalle
1
367
Vastaukset
- puhjennut.kupla
"Käsittämätöntä, että joku tulee chatissa sanomaan toiselle, niin törkeästi, että "painu v...ttuun täältä" En ole nähnyt chatissa sanottavan vihatuimmillekaan nimimerkeille noin. Miksi sitten minulle?"
Kyllä, on käsittämätöntä, että kukaan sanoo toiselle koskaan mitään noin ikävää. Valitettavasti törkeiden sanominen nyt vain kuuluu joidenkin arkikieleen ja varsinkin väkijuoman terästämänä iltana ennen vapaapäivää. En kuitenkaan hämmästy, koska olen nähnyt chatissa usein sanottavan "painu pois täältä" eri variaatioilla. Jokainen vuorollaan ja jokaiselle "vihatuimmallekin" (keitä sitten lienevätkään) törkeydet tulevat yllätyksenä. Miksi sinulla olisi koskemattomuus?
Ethän tosissasi usko, että kieltäminen lopettaisi kiusanteon. Päinvastoin, se on kuin heittäisi kerosiinia liekkeihin.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163421
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit202216En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321915- 181871
- 821818
- 261582
- 291440
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361397Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91394Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111324