Muistakaatämäkin

Jeesusmyös

Älkää peljätkö, Jeesus ristiinnaulittiin luonnehäiriöisten toimesta. Niin piti tapahtuman. Ihminen voi viedä hengen mutta sielua kukaan ihminen ei voi viedä. Sehän luonnehäiriöistä kiukuttaa. Älkää peljätkö, Jumalan ohi ei kukaan tee mitään pahaa. Antakaa olla,pyrkikää elämään normaalia elämää. Häiriöinen yrittää mutta älkää välittäkö.

17

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älyä.kehiin

      No MUTTA! Sehän oli suunnitelma!
      Nim että Jeesus nimenomaan kuolemalla sovittaa ihmisten synnit!
      Ei ristiinnaulitsijat olleet sen kummemmin luonnehäiriöisiä kuin sinä ja minä tai naapurinerkki

    • poiuytrsdfg

      Ne luonnehäiriöiset haluaisi että me oltaisiin ristiinnaulittuja Jeesuksia ja kärsittäisiin heidän synnit heidän puolestaan.

      • poiuytresasdfg

        Mun molemmat vanhemmat oikein kavahtaa kun heille mainitsee Jumalan tai paholaisen. Luuri tosi nopeesti kiinni.


      • poiuytrsdfg

        Joka kerta kun mun narsisti näkee yhden minun taulun joka tuottaa hänelle uskonnollisia mielikuvia hän muistaa sanoa että siitä taulusta hän ei pidä.


    • Vittu mitä paskaa

    • puolestas_vuodatettu

      Kovasti yrittää pimeys väittää muuta..mutta Jeesus Kristus ON voittanut pimeyden työt. Ja on Voittaja loppuun asti. Tänäänkin. Siitä kannattaa iloita! Pimeyden työt eivät loppupeleissä satuta Jeesuksen sovintovereen turvaavaa. Aamen!

      • Onnea.vaan

        Kerro tuo mun narsistityökaverille. Saat räkäisen pilkkanaurun osaksesi!


      • mitä_välii
        Onnea.vaan kirjoitti:

        Kerro tuo mun narsistityökaverille. Saat räkäisen pilkkanaurun osaksesi!

        Miksi narsulle kannattaa kertoa? Ja vaikka kertois ja naurais..niin mitä välii? Nytki yks narsu kirjotti et vittu mitä paskaa. Mitä välii mitä kirjotti? Helmiä sioille.. En usko että narsut voi tulla ees uskoon sillä se on niin hirvee sairaus. Ne on niin täynnä itteensä että Jumala ei mahdu heidän elämään


      • poiuytrdcvb

        Joo alkaa vaikuttaa minullekin jo pahimman sorttiselle aivovammalle kun eivät tajua kuin itsensä ja yrittävät pakottaa mua samanlaiseen meininkiin mukaan.


      • poiuytrdsxcvb

        Mun mielestä vanhat narsistivanhemmat on jotain niin selkäpiitä karmivaa että sen ajattelemisesta meen joka kerta kun ajattelen ihan pelkohorkkaan niin etten tunne koko kehoani lainkaan. .


      • poiuytrsxcvb

        Sitten meillä on menossa mun vanhempien kanssa semmonen pakkopeli jossa mä heidän kanssa näyttelen että me ei tiedetä yhtään mistä heistä johtuvat asiat johtuu ihmetellään vaan vaikka tiedän oikein hyvin mistä johtuu-.


      • poiuytrsxcv

        mut siis he puhuu mulle vain jos mä näyttelen mitä he haluaa. niin on aina ollut. joten mun puheenvuorot heille ei ole mitään kovin aitoa.


      • poiuytrsdfg

        Todella vinksaa menoa jota on mun aivoille rankka prosessoida.
        Mun psykopaatti aina itse vastaa: Kuule tämä on kaukana normaalista !!!


    • 123456789

      Poiu... kirjoitti viisaasti "narsistit haluaa, että me kärsittäisiin heidän synnit heidän puolestaan".
      Siinä on asian ydin tiivistettynä.

      Valitettavasti luonnehäiriöiset narsistit usein onnistuvat teossaan. Ihmiset ympärillä näkevät, mitä on tapahtumassa, mutta eivät puutu asioiden kulkuun tai menevät pelon takia narsistin puolelle. Näin esim työpaikoilla.

      • Ikävä.tosiasia

        No minä kyllä tunnistan narsistisen työkaverini.
        Mutta mutta. Hänellä on valtaa. Hänen kautta olen päässyt etenemään työssäni.
        Miksi en käyttäisi hyväksi hänen suosimistani?
        Tollo olisin, jos en käyttäisi tilaisuutta hyväkseni!
        Heikot vain itkee, kun eivät osaa hyödyntää tilaisuutta!


      • poiuytresazdfg

        Vanheneva narsisti on yksi maailman kauheimmista painajaisista. Ja sit ku hän koittaa kääntää sut paikalleen.


      • poiuytrsxcvb

        Henkisesti yhtä maailman pimeimmistä menoista kuin olisivat jo auttamattomasti matkalla helvettiin ja koittaisivat laittaa sinne toisen tilaltaan. Tosi pelottavaa. Mitään apua he ei itse halua. Vain tuota haluavat tehdä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      328
      3876
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      253
      3671
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2683
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      114
      2258
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      23
      2200
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      23
      2112
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1855
    8. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      45
      1852
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      320
      1601
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1422
    Aihe