Haluaisitko sinä viestiä nainen

vaikkaystäviä

ihan oikeasti? On mulla pää ollut välillä aika sekaisin ja ei tiedä enää mihin uskoa. Täällä ei kyllä mihinkään. Kyllä minä sen haluaisin tehdä, mutta se ei nyt vain ole kovin helppoa. Jotenkin se helpottaisi jos tietäisi, että se on tervetullut ja jos ei niin tarvitsi alkaa mitään kämmäileen. Ajattelin antaa itselle viikon korkeintaan aikaa ja jos en saa sitä tehdyksi niin se on sit siinä.

40

1417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokauansitten

      En jos en tunne sinua. Haluan parisuhteen itselleni tutun miehen kanssa. Haluan elää arkea yhdessä hänen kanssaan.

    • Yksisanariittää

      Haluan!

    • Haluanhaluan

      Olet tervetullut.

      • haluanhaluan

        kaikkihan täällä aina haluaa. Mutta jos se meneekin väärään paikkaan?


      • Haluanhaluan
        haluanhaluan kirjoitti:

        kaikkihan täällä aina haluaa. Mutta jos se meneekin väärään paikkaan?

        Vokaali haluaa kyllä viestin ja on näyttänyt, että olet tervetullut.


      • näyttö

        Tälläkö se on sitten uskallettava.


      • Haluanhaluan
        näyttö kirjoitti:

        Tälläkö se on sitten uskallettava.

        Irl.


      • menköötsittevaikreisille

        La-su-ma, jos vedän vähän henkee.


      • Haluanhaluan
        menköötsittevaikreisille kirjoitti:

        La-su-ma, jos vedän vähän henkee.

        Hengähdä, olen minäkin vain ihminen.


      • niinniin

        olet sä varma? :)


      • Haluanhaluan
        niinniin kirjoitti:

        olet sä varma? :)

        Kyllä olen ihminen ja varma siitä.


      • kuppailenvielä

        No niin tietenkin. Paitsi erityisen viehättävä sellainen. Ja hyvää yötä jos nukkumaan jo menet.


      • tautiko
        kuppailenvielä kirjoitti:

        No niin tietenkin. Paitsi erityisen viehättävä sellainen. Ja hyvää yötä jos nukkumaan jo menet.

        Ai kauheeta, kuppailet..


      • Haluanhaluan
        kuppailenvielä kirjoitti:

        No niin tietenkin. Paitsi erityisen viehättävä sellainen. Ja hyvää yötä jos nukkumaan jo menet.

        Ei minua tarvitse jännittää. Olet itsekin erityisen viehättävä. En ihan vielä, mutta hyvää yötä.


      • noeiiii

        Valvoskelen ja kattelen välillä tv:tä ja välillä näyttöä jne.


    • Voi kun näistä tietäisi kenelle nämä on tarkoitettu, niin saisit vastauksen siltä kenelle tuon tarkoitit.
      Vai onko tämä aloitus nakattu ajankuluksi uskottelemalla että olet tosissaan?

      • vokaali

        ihan aakkosten alkupäästä.


      • vokaali kirjoitti:

        ihan aakkosten alkupäästä.

        No auttavasti avasit, joten ei minulle.
        Onnea etsintääsi ;).


    • minähaluaisin

      Tottakai!!! Se oli todella ilahduttavaa :) Sitä minäkin toivoisin ett ainakin ystäviä voitaisiin olla jos ei enempään ole mahdollisuus!!

    • Valmismies

      Olemme nyt ystäviä mutta haluan yhä enemmän! Kerro rohkeasti tunteistasi ja minä vastaan tervetuloa takaisin elämääni.

    • mikätäälläon

      Ei oo todellista! Kerta kaikkiaan, onko tässä näin luulemassa ihmiset, että aloituksen tyyppi on ihastus. Oon lueskellu tätä palstaa ja todennut lähes jokaisen viestin kohdalla, että kaikki on kaikille ja itselle omittua. Mikä tässä palstassa on?

    • aamunaiselta

      Kyllä mä tahtoisin.

    • tuun_sua_vastaan

      Haluisin. Todella paljon. Oisko jo aika katsoa nää kortit...

      • viestintuojaaootellen

        Sököä? Mulla värisuora.


      • kiihkeyttäkuumaa

        etsinkö sut


      • tuun_sua_vastaan
        kiihkeyttäkuumaa kirjoitti:

        etsinkö sut

        Etsi mut. Koska kukaan ei koskaan...


    • rohkeastivaan

      Älä täällä kysele, kysele siltä naiselta suoraan, niin se selviää.

      • pistänkoneenkiinni

        Tää porukka on täällä kun ei irl pelitä.


    • VastausHlta

      Haluaisin! Tietysti haluaisin, jos olet hän, M. Tiedän tuon, ettei oikein enää tiedä, mihin uskoa, siltä minustakin usein tuntuu. Ja myös kamppailun sen kanssa, uskaltaako laittaa viestiä vai ei. Kamppailin saman asian kanssa viimeksi aiemmin tänä iltana ja mietin ihan samoja juttuja, kun olisin halunnut laittaa viestiä, mutta en ollut varma, onko se tervetullut. Mutta omasta puolestani voin kertoa, että olen rakastunut häneen ja haluaisin elää hänen kanssaan, ja tähän sanaan hän voi luottaa ja uskoa. Samoin siihen, että haluaisin häneltä viestiä! Viesti olisi enemmän kuin tervetullut! Usein, kun puhelin piippaa, toivon, että viesti olisi häneltä. Hän saa laittaa viestiä vaikka keskellä yötä, jos siltä tuntuu. Vastaan aina sitten heti, kun vaan saan viestin. Ja hän ei voi kämmätä, jos laittaa minulle viestiä. OIisin siitä ikionnellinen. :)

    • toinenvokaali

      Minä annoin 2 kuukautta aikaa, tuo aika ei ole vielä umpeutunut. Olet aina tervetullut.

    • niih

      En varmaan sitten kun mua ei kaivata, olenhan konsonantti.

    • seonniijotta

      Onko sillä muka jotain merkitystä jos vastaan tähän jotain? Ethän sä voi tietää kuka vastaa mitäkin. Eikä mitkään deadlinet oo ennenkään onnistuneet. Mut täähän täällä onkin vaan sitä pelkkää tuulenpieksentää.

    • Kenellekirjoitat

      Kenelle tämä aloitus on?

    • kysyyhteystiedotsuoraan

      Haluan haluan, viikon jo ainakin odottanut, annapa tulla nyt paukauttaen postiin :D

      Vaikka kavereina, joo, kirjoitellaan!

    • kdsfgdlhhsh

      Kaikkia haluavat, etkä näe. Toimi jo.

    • jokumerkkikiinostuksesta

      Kyllä haluaisin häneltä viestin. Ei sen tarvitsisi olla mitään kovin kummoista. Mutta joku ele joka rikkoo jään. Mua ei edes haittaisi nimetön viesti jos tietäisin jostain vihjeestä että se on häneltä.

      • miksietitselähetähänelle

        Luuletko, ettei hän haluaisi sinulta viestiä?


    • PuskistaHuutelen

      En

    • meneemiehelle

      Sen vuoksihan tänne sulle näitä laittelen, kun kaipaan sitä meidän yhteyttä takaisin, vai onko se hauskempaa tätä kautta?

      • vastaus_mieheltä

        Hauskempaa? No ei ole. Mutta kun ei tiedä pyöriikö ollenkaan toisen mielessä niin siksi tänne tulee välillä kirjoitettua jotain, vaikka hassuahan tämä on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe