kuorsaus kuuluu tänne asti ja töihinkin pitäis kohta mennä ylös sieltä laiskamato;D
https://www.youtube.com/watch?v=Z_fNOPwGI7k
Nainen mitä sä vielä nukut
15
464
Vastaukset
- kaivatulle
Huomenta kultaseni!Kiitos kun huolehdit.
Oon kohta lähdössä.Aurinkoa päivääsi.
<3 - Noenvarmasti
kuorsaa. Silleen kevyesti hyrisen, kehrään niin kun kissa ;),,,
Juu, no hyvää huomenta samalla kertaa, vaikka ei oikein hyvälle vaikutakkaan, kun aurinkoa luvassa ja pokkotoimet vie päivän. Kuorsaanko..?🤔
Äsken heräsin ja tänään olisi pitänyt olla vapaapäivä vaan joudun käymään töissä.
Tuohon biisiin oli kiva herätä. 😃- Tuhisenunessa
Mulla on vapaapäivä :)
Olen nukkunut paremmin, mahtavaa! - tonnehanolis
kiva pulahtaa uimaan ja pärskyttelemään.
- Ainakin4TuntiiVielä
Mä haluun terassille;D
https://www.youtube.com/watch?v=ZCV9NPtGEL0&index=27&list=RDp9j8RGTqju0- Pidähauskaa
Älä rakastu kauniisiin naisiin jos oot mies. Se mies, jota ajattelen, niin en kyllä tykkäis, että naiset tulis sulle peppua pyörittämään tai ainakaan kauniit naiset. Mun mielestä sen miehen pitäis jotenkin pyrkii rumentaan silleen ittensä ja mielellään olemaan vähemmän viriili, jotta pysyn hyvin mielessä täällä kotona, kun grillailen täällä :)
- PäiväTäysi
Kohta valot pois ovet kiinni ja himaan sen jälkeen bailandoooooo pari päivää mitä häh hotellihuone saunalla ja uima-altaalla;D
https://www.youtube.com/watch?v=J-6fMMCEl9Y&index=26&list=RDp9j8RGTqju0 - Pidähauskaa
Eikä!!! :D Oo kiltisti siellä tai sillain, että ajattelet sitä sun kultaa kuitenkin jossain välissä. Mun mielestä voisit kyllä vetäytyä vähän nörtisti jonnekin seinustalle ja katsella kattoon jos joku tytsy puhuttelee sua :) Älä mitään liian hienoo pue päälle, uida voi hiukan altaan päädyssä jos on ihan pakko, saunominenkin aiheuttaa nestehukkaa ja kuka nyt sellaista tahtoisi :)
Mukavaa iltaa! - Vihdoin
Ne laulaa tässä lisää lonkeroo;D
https://www.youtube.com/watch?v=bNsD1RMskbA&index=37&list=RDp9j8RGTqju0 - Pidähauskaa
Mä lähden nyt ruokakauppaan, älä ikävöi häntä tiikeri 🐾
Toivottavasti rumistelee koko illan ja on hyvin estynyt!
http://lyrics.fi/topi-sorsakoski/olet-kaikki - MammaaTulee
Tommoset päällä oon koko viikonlopun;D
https://www.mulletoi.com/shop/prod__2397_borat-mankini-uima-asu
- Aurinkoistapäivää
Mulla vapaa päivä joten heräsin vasta äsken 😊
- Nukuttaa
Siihen kuorsaukseenko sä heräsit ja ehdit siksi töihin ennen mua ;)
Herätyskello ei piipannu vieläkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644