Kansanedustaja Timo V Korhonen

Kukahan tämmöisenkin "edustajan" on sinne eduskuntaan äänestänyt?

26

762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lepikontorppa

      Kepun muanilveilijät ne Korhosta äänestää

    • PurolanPantteri

      Tämä Korhonen muuttuu mykäksi kun pääsee Helsinkiin.
      Istuu ihan hiljaa eduskunnassa.

      • rafigura

        Puhuvatko peräti näkymättömästä Korhosesta...


    • pennanenonhomo

      Kyllä se sinä olit.

    • Hinsioenkka

      Ykällä on sana hallussa! Ykä Eduskuntaan! SKEnen listalta.

    • Valametti

      Ennen vaaleja Timo Korhonen julkaisee Kainuun Sanomissa listan kaikista häntä tukevista maanviljelijöistä

      • manratoisto

        sipilän hallituksen manran hokia koko jätkä timo toisto korhonen


    • neljähoooo

      Mikä ihmeen Vee on tuossa Korhosen nimessä?
      Kuvaako henkilön luonnetta vai mikä ihmeen Vee?

      • patella

        väyrynen


    • näinkäy

      Vuoden päästä Timo Korhonen ei enää ole eduskunnassa....

      • hyvähyvä

        Se on hyväksi Suomelle kun Timo poistuu eduskunnasta.


    • TarmoRopposenKynä

      Onko rehellistä kepulaista edes olemassa?

      • tseitsei

        Vaikeaa ellei jopa mahdotonta on sellaista löytää !


      • itsekäs_puolue
        tseitsei kirjoitti:

        Vaikeaa ellei jopa mahdotonta on sellaista löytää !

        Aina kun kepu ajaa jotain asiaa voimaperäisesti , niin ei voi olla miettimättä, että mikä ketunhäntä on kepun kainalossa. Viimeisin ja näkyvin on maakuntahallinto.


      • mukaviamuistoja
        itsekäs_puolue kirjoitti:

        Aina kun kepu ajaa jotain asiaa voimaperäisesti , niin ei voi olla miettimättä, että mikä ketunhäntä on kepun kainalossa. Viimeisin ja näkyvin on maakuntahallinto.

        Enpä ois uskonu, että armeijakaverista tulee kansanedustaja! Meinaan, että Timo oli huoltokomppanian kirjuri v. 81-82 , jonka pestin minä sitten sain Timon jälkeen. Timo oli oikein mukava kaveri ja meidän komppanian sotilasmestari Ruotsalainen sanoi, jossain vaiheessa, että Timosta kuullaan vielä! Oltiin siis armeijassa v. 81-82 Timolla oli kirjurikaverina Sotkamosta nimeltään Makkonen ja hän oli jonkinlainen urheilija, oliko korkeushyppääjä, en muista ihan tarkoin. Siis oltiin Kainuun Prikaatissa ja mulla oli kirjurikaveri Suomusssalmelta, olikohan Jari Juntunen . Jarin kotitalo oli siinä Raatteen tien varressa, joku matka siitä Raatteen portista. Kävin Jarin kotona joskus 90-luvun vaihteessa. Muistaakseni Jari muutti Ouluun nuorikkonsa kanssa ja taisi syntyä lapsikin, jonka myös näin Oulussa, siis kauan sitten!


      • mukaviamuistoja
        mukaviamuistoja kirjoitti:

        Enpä ois uskonu, että armeijakaverista tulee kansanedustaja! Meinaan, että Timo oli huoltokomppanian kirjuri v. 81-82 , jonka pestin minä sitten sain Timon jälkeen. Timo oli oikein mukava kaveri ja meidän komppanian sotilasmestari Ruotsalainen sanoi, jossain vaiheessa, että Timosta kuullaan vielä! Oltiin siis armeijassa v. 81-82 Timolla oli kirjurikaverina Sotkamosta nimeltään Makkonen ja hän oli jonkinlainen urheilija, oliko korkeushyppääjä, en muista ihan tarkoin. Siis oltiin Kainuun Prikaatissa ja mulla oli kirjurikaveri Suomusssalmelta, olikohan Jari Juntunen . Jarin kotitalo oli siinä Raatteen tien varressa, joku matka siitä Raatteen portista. Kävin Jarin kotona joskus 90-luvun vaihteessa. Muistaakseni Jari muutti Ouluun nuorikkonsa kanssa ja taisi syntyä lapsikin, jonka myös näin Oulussa, siis kauan sitten!

        Nyt kun miettii mm. armeija -aikoja, joka oli 80-luvulla, miettii, että mihin ne on vuodet ovat menneet ja joskus tuntuu, että, eihän siitä niin kauan ole. Mutta ihan hirvittää, kun laskee vaikka sormilla vuosien kulumisen. Että vanha ukko aletaan olla ja omat lapsetkin ovat jo kohta keski-ikäisiä. Mutta semmostahan se on elämän kulku, että jokainen täältä poistutaan jossain vaiheessa! Ukillani oli aikoinaan tapana sanoa, että "ei täällä kukaan maailman pahtaaksi elä". Varmaan tarkoitti, että jokaiselle meille tulee noutaja jossain vaiheessa.


      • mukaviamuistoja
        mukaviamuistoja kirjoitti:

        Nyt kun miettii mm. armeija -aikoja, joka oli 80-luvulla, miettii, että mihin ne on vuodet ovat menneet ja joskus tuntuu, että, eihän siitä niin kauan ole. Mutta ihan hirvittää, kun laskee vaikka sormilla vuosien kulumisen. Että vanha ukko aletaan olla ja omat lapsetkin ovat jo kohta keski-ikäisiä. Mutta semmostahan se on elämän kulku, että jokainen täältä poistutaan jossain vaiheessa! Ukillani oli aikoinaan tapana sanoa, että "ei täällä kukaan maailman pahtaaksi elä". Varmaan tarkoitti, että jokaiselle meille tulee noutaja jossain vaiheessa.

        Sillä vain, että meni se Timo vittumaiseen virkaan, josta ei saa muuta kuin haukkuja, mutta kyllä sillä palkalla mitä saa kansanedustajana, ainakin minä sulkisin korvat haukuilta ja en välittäisi vittujakaan mitä kansa on minusta mieltä, kunhan hyvä palkka vain juoksee. Aivan vitun sama mitä mieltä minusta ollaan! Luulenpa, että, suurin osa kansanedustajista ajattelee näin. Jos ne vois taluttaa saunan taakse, niin sitten vois ääni kellossa muuttua!!!!


      • luottomenikepuun

        Kepu pettää aina. Tämä sanonta valitettavasti pitää paikkansa.


    • poispompas

      on saatu tarpeeksi yhestäelätistä.
      ei tuu ääniä enään

      • Timotei2345

        Siis Timosta?


    • Öljää

      Hölmöjä nämä kepulaiset. Tukevat Sipilän kokoomuslaista politiikkaa.

      • huhhuhhuh

        Äänestäkäähän te Kainuulaiset idiootit, vain SDP: ta, kommareita ja viherpiipertäjiä, niin siitä se hyvä tulee teille sinne perukkaan. Pääsette taas uuninpankolle makailemaan ja loisimaan meidän veronmaksajien kustannuksella. Valtion velka lähtee taas kasvamaan helkkarinmoista tahtia ja lapsenne, lapsenlapsenne niitä yrittävät maksaa pois tulevaisuudessa! Tätäkö oikeasti haluatte??


      • jooniinjoo

        huhhuhhuh..älä höperehä kyllä PIPILÄN hallituksen toimet ovat kainuun kansaa kyykyttäneet


      • tukituki

        Äänestäkää kepua niin maanviljelijät ostavat taas uudet mersut käyttöönsä tukirahoilla.


    • ehdoton

      Ainakin maanviljelijät ovat kärsineet ja tulevat kärsimään tästä hallituksesta ja sen kansan edustajien toimista

    • puhumaton

      hyvä mies parempi kun ei puhukkaan mitään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe