Kuka perkele?

Jäyhä jököttäjä

Niin, kuka teistä naisista on valittanut? Sähköpostissa tulee nimittäin ainakin 20 viagra-mainosta päivittäin. Uskokaa nyt: Minä en tarvitse sitä, mainostakaa mieluummin vaikka jarrua!

35

2263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se ole

      sellainen tapa kun kerran tilaat niin jatkossa ne sit lähettää sinulle mainoksia. ;)
      *en vihjaile* *wirn*

      • nainen

        Heh.. no hitsi sentään, mä olen NAINEN.. ja mullekin ne niitä lähettää, vaikken tartte.

        Enkä takuusti ole kirjautunut sähköpostiosoitteella mihinkään sivuille. Elisako jakaa osoitteitamme, vaikka on raksittu "ei mainos käyttöön".


    • Hmmm...

      Vaikka jopa olen nainen,luukku-meiliossa varsinkin on oikea spämmi-imuri!

    • eivät

      minulle niitä lähetä, no en kyllä tarviskaan.

    • Werneri

      Hommaas kuule ilmainen Thunderbird sähköpostiohjelma. Siinä on oppiva roskapostisuodatin. Voit kouluttaa mielesi mukaan. Vielä suomenkielinenkin.

      http://www.mozilla.org/products/thunderbird/

      Niin, ellet sitten tosiaankin tarvitse Viagraa ;P

      • Werneri

        Valitset siitä download -linkin alta "other systems and languages".


      • siritys

        Ei ole ongelmia käytössä eikä roskapostia kun "opettaa" sen. Samalla suosittelen selaimeksi Mozzillan Firefoxia, on paljon parempi ja toimivampi kuin Explorer, myös suomen kielinen halutessa.


      • Hmmm...
        Werneri kirjoitti:

        Valitset siitä download -linkin alta "other systems and languages".

        Pitää kokeilla!


      • Werneri

        Ny mänöö kyl tekniikan puolel mut sitä vaan, että jos koneessa on on Windows XP ja Service Pack 2, niin joissain koneissa on ollut toimivuusongelmia näissä tuotteissa, varsinkin "tuliketussa".


      • Hippi
        Werneri kirjoitti:

        Ny mänöö kyl tekniikan puolel mut sitä vaan, että jos koneessa on on Windows XP ja Service Pack 2, niin joissain koneissa on ollut toimivuusongelmia näissä tuotteissa, varsinkin "tuliketussa".

        Vähänkö pätkii!


      • plunger
        siritys kirjoitti:

        Ei ole ongelmia käytössä eikä roskapostia kun "opettaa" sen. Samalla suosittelen selaimeksi Mozzillan Firefoxia, on paljon parempi ja toimivampi kuin Explorer, myös suomen kielinen halutessa.

        Älkää suin päin imuroiko uutta kamaa, jos teillä on XP (Home tai Professional). Alkavat ohjelmat kaatua ja ilmenee Outlookin kanssa pulmia.


      • ZOZ
        Werneri kirjoitti:

        Ny mänöö kyl tekniikan puolel mut sitä vaan, että jos koneessa on on Windows XP ja Service Pack 2, niin joissain koneissa on ollut toimivuusongelmia näissä tuotteissa, varsinkin "tuliketussa".

        Tosin en kyllä ymmärrä miksi kukaan ostaisi (saati sitten vakavissaan käyttäisi)niin paskaa käyttistä kuin XP kun kerran ilmaiseksi saa FreeBSD:n, NetBSD:n taikka tusinan erilaista Linux-distroa...

        RedHat tosin lopetti ilmaisjakelun mikä on sinänsä harmi mutta onneksi tilalle tuli Fedora minkä kuka tahansa voi imuttaa (kaikillahan on nykyään laajakaista?) netistä...
        http://fedora.redhat.com

        Paitsi tietty jos waretatte tai haette oman versionne Tallinnan piraatti markkinoilta niin sitten ymmärrän...


      • siritys
        plunger kirjoitti:

        Älkää suin päin imuroiko uutta kamaa, jos teillä on XP (Home tai Professional). Alkavat ohjelmat kaatua ja ilmenee Outlookin kanssa pulmia.

        Siis outlook ei toiminut, vaikka miten sitä säätelin. Vaihdoin Thunderbirdiin juuri sen takia ja toimii hyvin. Käyttis nimenomaan xp.


      • Werneri
        ZOZ kirjoitti:

        Tosin en kyllä ymmärrä miksi kukaan ostaisi (saati sitten vakavissaan käyttäisi)niin paskaa käyttistä kuin XP kun kerran ilmaiseksi saa FreeBSD:n, NetBSD:n taikka tusinan erilaista Linux-distroa...

        RedHat tosin lopetti ilmaisjakelun mikä on sinänsä harmi mutta onneksi tilalle tuli Fedora minkä kuka tahansa voi imuttaa (kaikillahan on nykyään laajakaista?) netistä...
        http://fedora.redhat.com

        Paitsi tietty jos waretatte tai haette oman versionne Tallinnan piraatti markkinoilta niin sitten ymmärrän...

        Menes vielä imemään kuule mamman tissiä, ei kannata tänne tulla elämöimään Linuxeista. Varmaan rupee 5-kymppiset tai kukaan muukaan asentelemaan jotain shittiä sen tilalle, mitä on ilmaiseksi saanut. Kaikki jotka ovat molempia käyttäneet tietävät aivan hyvin, että ne sun Linuxis sisältävät sitä paskaa ihan yhtä paljon.


      • ZOZ
        Werneri kirjoitti:

        Menes vielä imemään kuule mamman tissiä, ei kannata tänne tulla elämöimään Linuxeista. Varmaan rupee 5-kymppiset tai kukaan muukaan asentelemaan jotain shittiä sen tilalle, mitä on ilmaiseksi saanut. Kaikki jotka ovat molempia käyttäneet tietävät aivan hyvin, että ne sun Linuxis sisältävät sitä paskaa ihan yhtä paljon.

        sinun olisi aika vaihtaa nesteet päässäsi ettei pahemmin ala läikkyä...
        Tiedätkö vitun kusipää edes mikä on kerneli ?


      • mekatron
        siritys kirjoitti:

        Ei ole ongelmia käytössä eikä roskapostia kun "opettaa" sen. Samalla suosittelen selaimeksi Mozzillan Firefoxia, on paljon parempi ja toimivampi kuin Explorer, myös suomen kielinen halutessa.

        Totta on, että firefox on hyvä.
        Sitä laitetaan nyt paljon, esim. työpaikalleni asennetaan se kaikkiin koneisiin.


      • mekatron
        Werneri kirjoitti:

        Ny mänöö kyl tekniikan puolel mut sitä vaan, että jos koneessa on on Windows XP ja Service Pack 2, niin joissain koneissa on ollut toimivuusongelmia näissä tuotteissa, varsinkin "tuliketussa".

        toimii kaikki kyseiset jutut, joita luettelit.
        Onhan poikkeuksia.


    • Mietipä millaisilla nettisivuilla olet vieraillut.

      Luultavasti olet käynyt hieman seikkailulla ja sen seurauksena on alkanut vyöryä kaikenmoista mainosta.

      Joku on kertonut, että mainospostin lähettäminen vähenisi vähitellen, jos poistaa ne avaamattomana. - Toisaalta monissa minulle tulleissa "asiallisissa" mainosviesteissä oli mainittu, että ilmoittamalla klikattavaan osoitteeseen postin lähetys lakkaa. Se on yleensä onnistunut. En tosin ole saanutkaan Viagrapostia tms.

      Edellinen on kirjoitettu sillä varmuudella, jonka vain täydellinen asiantuntemattomuus minulle antaa. - Toivottavasti saat postin lakkaamaan lähimpien vuosikymmenten aikana! ;))

      • Hmmm...

        Mutta spämmit jatkuu!


    • nainen56

      osoitteeni oli muutama vuosi sitten täydellisenä firmamme nettisivuilla ja nyt saan myös viagra, cialis ja nigerian rahanpesukirjeitä päivittäin mitä ovelimmin tehdyillä osoitteilla.
      Haihdutan ne avaamattomina bittiavaruuteen.

      • Roope63

        pohtinut mikä niistä mahtaisi olla parasta aikanaan vai oisiko poronsarviuute kotimaisena tehokkainta siinä :))


      • nainen56
        Roope63 kirjoitti:

        pohtinut mikä niistä mahtaisi olla parasta aikanaan vai oisiko poronsarviuute kotimaisena tehokkainta siinä :))

        nuo netti tuotteet voi jäädä ikuinen jöpötys päälle.
        Luota vaan poronsarviin!


      • pohpoika
        nainen56 kirjoitti:

        nuo netti tuotteet voi jäädä ikuinen jöpötys päälle.
        Luota vaan poronsarviin!

        tuo kotimainen laatu tuote on varminta ajatella ja puhdasta luonnon tuotetta ;))


      • se siellä huiskii
        Roope63 kirjoitti:

        pohtinut mikä niistä mahtaisi olla parasta aikanaan vai oisiko poronsarviuute kotimaisena tehokkainta siinä :))

        Niin se Roopekin täällä näiden vyön alle juttujensa kanssa.


    • Pirre*

      sanottu hinnat, jos sais internetistä vähä halavemmalla..

      • Roope63

        tuitko sieki niistä vai täytyskö luottaa kaamasen tien tuotteisiin ;)


      • vaille 54
        Roope63 kirjoitti:

        tuitko sieki niistä vai täytyskö luottaa kaamasen tien tuotteisiin ;)

        Kannatetaan jo muistutus Lapin olemassaolosta ja Kaamasentien satumaasta saa aatokset perin kummallisen kierron! Vaikka olenkin nainen.


      • Pirre*

        muuten kyselen, kun tuo menekki.. *vihellystä ja taivaalle tähyilyä*


      • pohpoika
        Pirre* kirjoitti:

        muuten kyselen, kun tuo menekki.. *vihellystä ja taivaalle tähyilyä*

        että mitä niinkuin meinasit huomenta vaan ;))


    • R-A Kastaja

      Ei sinun kaikkea tarvi tilata mitä sieltä myydään

      Enoni nautti "Jarrua" vuosina 1939-45
      vaikutus, tosin vähäinen, oli huomattavissa 1987

      viagraa nautti naapurin ukko 1952 ja teho alkoi 2002

      muh ku tuli tuhmettaan

      • Mies 50+

        katoin sun nimimerkiksi john kastaja,tuli vaan siitä mieleen että mitähän ne on sotkenu piispan kirkkoviiniin


      • R-A Kastaja
        Mies 50+ kirjoitti:

        katoin sun nimimerkiksi john kastaja,tuli vaan siitä mieleen että mitähän ne on sotkenu piispan kirkkoviiniin

        Thdestä erästä puuttui jarru
        ja nyt sitä puidaan julkisesti
        viininsekottajan työvirhe
        ja sekotti lopuks koko seurakunnan


    • mekatron

      Olen huomannut, että kyllä tulee Viagra-mainoksia ja peniksen pidennys-ehdotuksia, jos on osoite Hotmailissa.
      Jätin se omaan arvoonsa ja tähän suomi24:n ei ole kyllä tullut mitään mainoksia.
      On sellainen kunnallinenkin, koko Suomen käsittävä osoitteisto, joka toimii oikein hyvin ja siihen tulee oma kunta kissanhännän perään com.

    • Werneri

      Ei sillä eikä millään, mutta tullin mukaan lääkkeitä ei saa tilata Internetin kautta edes omaan käyttöön, vaikka niitä tuliaisina saakin tuoda 3 kk:n omaa käyttöä vastaavan määrän.

    • ?????

      Oma vikasi. Mitäs et kyennyt viittä kertaa eneempää yössä! Lue nyt niitä mainoksia kostoksi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe