Olen noin vuoden ajan etsinyt tietoa skotlanninterrieristä. Historia, luonne ja terveys ovat teoriatasolla tuttuja. Haluaisin kuitenkin kuulla oikeiden skottien omistajien kokemuksia rodusta, niin luonteesta kuin esimerkiksi terveydestä.
Olen aina ollut enemmän isojen koirien perään ja lapsuudenkodissani onkin aina ollut huskyja ja metsästyskoiria. Lähitulevaisuudessa olen kuitenkin muuttamassa maalta kaupunkiin, enkä voi ottaa rakkaita huskyjani mukaan, mutta haluaisin silti koiran seuraksi ja kaveriksi lenkeille. Siksipä kiinnostuin skotista, se kun kuuluu olevan iso koira pienessä paketissa.
Lenkkeilystä puheen ollen, jaksaako skotti pidempiäkin lenkkejä? Olen aktiivinen ulkoilija ja päivittäinen lenkkini on useimmiten 10 kilometrin luokkaa, pidempikin hyvällä säällä.
Jään mielenkiinnolla odottamaan vastauksia :)
Kokemuksia skotista?
Koirakaveri
1
198
Vastaukset 1
- Aloittaja
Rohkeasti vaan, kaikkia skottijuttuja mitä mieleen tulee saa laittaa tulemaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä35214152 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk67808Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä194803- 54783
- 40759
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28745- 56691
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa66679- 58660
- 60659