Olen noin vuoden ajan etsinyt tietoa skotlanninterrieristä. Historia, luonne ja terveys ovat teoriatasolla tuttuja. Haluaisin kuitenkin kuulla oikeiden skottien omistajien kokemuksia rodusta, niin luonteesta kuin esimerkiksi terveydestä.
Olen aina ollut enemmän isojen koirien perään ja lapsuudenkodissani onkin aina ollut huskyja ja metsästyskoiria. Lähitulevaisuudessa olen kuitenkin muuttamassa maalta kaupunkiin, enkä voi ottaa rakkaita huskyjani mukaan, mutta haluaisin silti koiran seuraksi ja kaveriksi lenkeille. Siksipä kiinnostuin skotista, se kun kuuluu olevan iso koira pienessä paketissa.
Lenkkeilystä puheen ollen, jaksaako skotti pidempiäkin lenkkejä? Olen aktiivinen ulkoilija ja päivittäinen lenkkini on useimmiten 10 kilometrin luokkaa, pidempikin hyvällä säällä.
Jään mielenkiinnolla odottamaan vastauksia :)
Kokemuksia skotista?
Koirakaveri
1
96
Vastaukset
- Aloittaja
Rohkeasti vaan, kaikkia skottijuttuja mitä mieleen tulee saa laittaa tulemaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472