Kysymys otsikossa
Mitä teet nyt?
56
1254
Vastaukset
- mietiskelen-
Tulin siihen tulokseen, että mies ei välitä minusta ihmisenä yhtään. Ei ole kysynyt mitään tarkentavaa tai halunnut tukea sitä mitä menen tekemään. Itse aina kysellyt häneltä mitä kuuluu. Eli hän ei välitä minusta.
- Knainen
Makaan sohvalla kylmäpussi otsalla
Puhelin tässä kädessä, kirjoitan tätä ja sivusilmällä katselen yhtä sarjaa DVD:ltä.
Aikaisemmin päivällä oli huono olo kun harmitti että menee kaunis päivä sairastellessa sisätiloissa mutta nyt rauhallinen mieli. Haaveilin tässä makoilemaan että jos uskaltais ensviikolla jo käydä järvessä uimassa kun luvattiin 25 asteen helteitä - surffailentäälnetissä
ja suunnittelen nukkumaan menoa, ihan hirveen kova väsy :/
Istun ulkona ja juon lonkeroa. 😆
- vaijonkunkanssa
Yksinkö sinä siellä olet?
- Ko_
Sohvalla rennosti chillaan 😎 .. myös 👣 rennosti sohvalla .. läppäri sylissä .. telkkarissa tulee joku elokuva .. Mietin itse syntisiä syviä..
🌾🌸🌱🍃☁🌅🌼🌿 ..
Välillä tulee mieleeni hän, mieleen valloittaja, mietin, onko Mr. ihanuus kotona, katsoo telkkaria,ehkä pesulla tai ehkä netissä!
Tai jopa toisen naisen kanssa! .....MURRRRR..... 😈
Ei, eih, minun pitää olla suopea! .. näin on hyvä 😇
Siinä se .. Olen hyvin häpi, näin hänet ja minun silmät tykkäsi hänestä paljon 😍
Nyt kuppi teetä vaan *🍵* Haluatko sinä? - Aasfdsasdffds
Istun tässä juon teetä ja mietin sinua😘 hyvää yötä
- Ko_
Miten sä voit miettiä AP, kun et tiedä hänet onko hän mies tai nainen? 😂
- Ko_
Öitä, jos minulle 💤
Mutta jos ei ollut niin .. Öitä silti porsas 💤 - Punahilkka
Ko_ kirjoitti:
Öitä, jos minulle 💤
Mutta jos ei ollut niin .. Öitä silti porsas 💤Ei sinulle mikään viesti täällä.
- Ko_
Punahilkka kirjoitti:
Ei sinulle mikään viesti täällä.
Totta kai oli minulle *irw*
- TommyTabermää
Runnoillen:
Illat huhtikuun
Illat toukokuun
Illat kesäkuun
Jag mår illa.- Ko_
... ja väliin mahtuu kai aamut kauniit, sellaiset aurinkoiset ??
🐦☀
- pitääunohtaa
Istun sohvalla ja kirjoittelen tänne. Haikea mieli, kun tuntui kuukausia menneen hukkaan täällä tapaamani miehen kanssa. Alussa oli niin kiinnostunut ja kyseli päivittäin kuulumisia, tavattiin muutaman kerran. Paljastui itseriittoiseksi mieheksi. Onneksi sentään ei edetty juttelua pitemmälle, mutta harmittaa hukkaan heitetty aika ja oma hyväuskoisuuteni.
- S24ssäkö
Täällä eli et ole edes jutellut vaan kirjoitellut nimimerkille
Oletko varma ettö se oli mies eikö lesbo nainen taikka mustasukkainen pettäjä miestään saalistaja vaimo?
- aitoriitta
Makaan sängyssä. Menossa nukkumaan. Mietin sinua. Onko kaikki hyvin? Outoja viestejä illalla. Laita viestiä niin tiedän että olet ok? Huolestuttaa...
- okko
Tässä viesti.
Olen OK 👍 - aitoriitta
Hyvä. Jotenkin nyt aavistan, mistä nyt kiikastaa. Minun puolestani voimme peruuttaa yksityisviesteilyn. Me itse tiedämme, mistä on kyse mutta voi olla, että ylitämme toisten ihmisten sietokyvyn rajoja. Minun mieheni kestäisi kyllä, mutta onko teillä vaikeuksia nyt kotona? Sitä en halua. Mieti asiaa ja palaa vaikka huomenna. Pitää mennä nukkumaan. Lähdemme aamulla aikaisin. Hyvää yötä ja kaikkea hyvää😄
Istun Pyhällä sijaitsevalla laavulla makkaraa paistellen. :) Luonnon rauhasta nauttien.
- kuinkasmuutenkaan
Tyhmä kysymys. Luen ikävä-palstaa tietenkin.
- damn
Oisin vastannut tän, mutta ehdit ensin.
- Elluhalloyb
Mä en tee oikeesti mitään...
Tai laitan parveketta kesä huoneeks....
Kaikkii vanhoi vois laittaa seinil...
Katotaan ..kun saan poraajan...
Sit tuunaan farkkuja...jos niist sais jotain ..katotaan..
Suihkuun pitäis mennä ...
Mutkun on vähän vetämätön...
Käydä Tokmannil...
Sinne ois kiva mennä pyöräl..pumppu ..niin...pumppu..
Se on siel Turun pääs..mil saan ilmaa...
Täytyis linjuril...vois kävelläkin...kuumuus...
Rankkaa...
Täs tätä...mun päivää...
Ai juu täytyy pestä kylppäri viel...
Illalla saunaa...
Ja EUROVIISUT...Toivottavasti ei pudota korkeel...mut jännitetään...wau...
Kyl Saara...
Muute taistelen elämän kanssa...elämä välii rankkaa..ne hemmetin tunteet...
Mut kitken kuin rikkaruohot....pakko...
ELÄMÄ ON....Rankkaa....
Selviin...mä on peruskalioo...
Sit inhoon noit akkoi ..mitkä matkii...eiks teil oo omii ideoi...vai ei oo sanoi...ei oo aivoi...🎶🌞🌈🍀- aurinkovillitsee
Minä kävin jo aamulla ulkoilemassa, pyöräilemässä, ajattelin että parempi käydä aamulla ennen kuin lämpötila nousee hellelukemiin, kaupasta juotavaa ja muita pieniä tarvikkeita.
Kaljaakin on mukava välillä nauttia parvekkeella, nyt äsken oli varjossa jo 22 astetta lämpöä.
Eilen oli jo 25 astetta iltapäivällä.
Vedessä kelluminen tietysti olisi ehdottoman hauskaa, jos viitsisi sellaistakin harrastaa.
Ajattelin että jos laittaisin pikkutelkkarin parvekkeelle, kun on sellainen pistorasiakin siellä, mihin voi asentaa kaikkia elektronisia laitteita, niin samalla aurinkoa ottaessa parvekkeellakin loikoillessa voisi myös samalla katsoa televisiotakin.
Kylpyhuoneessahan mulla olikin kerran televisio, oli mukava kylpeä katsoen telkkaria samalla.
Tuossa on kova Tyttö-Rambo elokuva: Revenge 2017-vuodelta, vähän liiankin rankka osittain. - fygel
Minusta sinä apinoit muita ihmisiä, monet kerrat huomannut
- Taiteellinensielu
fygel kirjoitti:
Minusta sinä apinoit muita ihmisiä, monet kerrat huomannut
Mä luin, et inspiroit muita.
- fygel
Taiteellinensielu kirjoitti:
Mä luin, et inspiroit muita.
HAH, ei inspiroi mitään, välillä tuntuu kun elluhallolla on ruuvit löysällä, jättää jutut aina kesken
- Elluhalloyb
Mul vai....
Nevönevö....mul ain vähä kiirus ..
Sit yritän kirjoittaa niin lyhyesti kuin vain voi....ei jaksa ajatella...mun aivot laiskat....
Mä luenkin...vaan otsikon ja suunnilleen..meibi. muutaman vastauksen...
Mä en vaan jaksa jaarituksii...🎶🌞🌈🍀👍mul kyl kireel..nykyään...
Tartis helpotusta...oon viulunkieli...😯 - fygel
Elluhalloyb kirjoitti:
Mul vai....
Nevönevö....mul ain vähä kiirus ..
Sit yritän kirjoittaa niin lyhyesti kuin vain voi....ei jaksa ajatella...mun aivot laiskat....
Mä luenkin...vaan otsikon ja suunnilleen..meibi. muutaman vastauksen...
Mä en vaan jaksa jaarituksii...🎶🌞🌈🍀👍mul kyl kireel..nykyään...
Tartis helpotusta...oon viulunkieli...😯kuten sanoin ruuvit löysällä päässä, hermot kireillä
- Elluhalloyb
No eikä oo....
Mä ihan iisi tyyppi....😂🌈🍀👍
Nauran paljon...puhua pälpätän...
Romanttinen....kiva tyttö...
- Tohtorisykerö69
Hakkaan tattia ja luen palstaa, mitä muutakaan..? 🍄✊👋
- ihanvaakaverina
Jos oot mun ystävä ni tuu kuudeks Kauppatorille. Siel ois katseltavaa..,
- Kovastiharmittaa
Jos asiat olisivat menneet kuten minä olisin toivonut olisin nyt just sun kaa ajelulla sun kesäautolla 😍
- samojatoiveita
Ihana ajatus. Mahtavaa olisi hänen (yksi nainen) kanssaan olla vaikka pienelläkin road tripillä.
- Kovastiharmittaa
samojatoiveita kirjoitti:
Ihana ajatus. Mahtavaa olisi hänen (yksi nainen) kanssaan olla vaikka pienelläkin road tripillä.
No olitko sitten yksin ajelulla?😔
- samojatoiveita
Kovastiharmittaa kirjoitti:
No olitko sitten yksin ajelulla?😔
En ollut, ihan pyörällä olin tänään liikkeellä.
- Kovastiharmittaa
samojatoiveita kirjoitti:
En ollut, ihan pyörällä olin tänään liikkeellä.
Onko siinä moottoria? Anteeks utelu..hyvää yötä.
- EsaTolonen
Odotan että äiti soittaa minule että minun täytyy viedä roskat roskakatoksen
- T.äiti
Ähäs. Vie roskat heti roskakatokseen.
- EsaTolonen
T.äiti kirjoitti:
Ähäs. Vie roskat heti roskakatokseen.
Minä tulen äiti! Minä tulen!
- EsaTolonen
Melkein perillä äiti!
- T.Äiti
Mikä kestää? Ottiko virkavalta sut putkaan?
Naapurin Eeva vei roskat ja rahat.
- ikäväkyllä
ryyppäsin tuohon aikaan.
- Ruohosipuli
Teen rakkausviestiä. Ihanaa huomata, ett joku katsoo taakseen olkapäänsä yli...Kyllähän sä tykkäät.
- Haahkaparvet
Saaristossa kevät aina myöhässäzz
- Fetu
Kuuntelin musaa, runkkasin ja mietin sitä jota kaipaan ja jonka menetin. Sen mikä oli paras
- Fetus
Nimimerkistäni puuttuu s
Korjataanpas tilanne
- Lauralta
Olin maaseudulla päivän.Tein kaikkea töisevää siellä.Imurointia,moppausta yms.tuvassa.Ajatukset lepäsivät.Palasin kotiin.Mietin,että pitäisikö minun päästää oikeesti irti tästä palstasta ja hänestä jonka vuoksi tänne joskus tulin...
Olen niin väsynyt tähän olotilaan.
En löytänyt häneen yhteyttä kun sitä aikoinaan etsin.Enää ei ole ollut voimia,eikä aikaa.Oon kuollut sisimmästä kuten täällä joku kirjoitti.
Kyllä minä tykkään hänestä.Hän on tärkeäni.
Olisin halunnut puhua kaiken yhdessä.
Tunnen etten saanut siihen mahdollisuutta.
Valoisaa kevätiltaa kaivatulle.
<3
Parempi olo kun oon pois täältä. Olen aitassa ja muistelen viime kesäisiä juttujamme. Ne oli hauskoja ja usein meni pitkälle yöhön kirjoitellessa. Haikeaa...
- Yllätä
Kohtahan se on yö. Yllätä hänet yöllisellä viestillä.
- yölintujen
kuuntelen avoimesta ikkunasta konserttia.
- Yöpuu
Ei ne enää laula.
- Skitsifreniaa
Homous on selvästyi sama asia kuin jakomielitauti.
- Lähinnävalvon
Katson euroviisuja ja pyörin netissä. Perustin oman chatroominkin :D
- EiOlisPitänyt
Valvon ja aattelen ma, et hyväksyttävä on se tosiasia etten sua koskaan saaaaa!
Mietin ma hiljaa mielessäin, että tyhmyyden ja näköalattomuuden ansaan lankesin, naisparka, kun en het tykkänään pistänyt tunteille järjen voimin hanttiin, vaan, onneton, hurman tanssihin taivuin ja annoin tanssihin käydä hänenkin, vaikka kertoivat mielen viisaat miehet, että tuhoa kylvämään tullaan rankimman kautta!
Ei olis ihmisen sillä tavoin itsiänsä satuttaa passannut, kas kun kaivatun sydän toisaalla haĺuaa olla. Minkäs sille teet, itsekses itkeskelet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010500Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523615Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543381- 642895
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2212281- 1162223
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252053Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671658Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221486Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121396