Omaa tyhmyyttå 😓 joku vois tulla levittään rasvaa mun selkään?
Paloin jo mies mukavasti
13
418
Vastaukset
- enyletytäältärasvaamaan
Voi kuule se ei ole ollenkaan hyvä asia se ihon polttaminen. Muista käyttää aurinkorasvaa korkealla suojakertoimella tai suojaavaa vaatetusta.
- Neuvovain
Auringon kanssa ei kannata leikkiä! Ihosyövän riski on suuri. Monesti ihmiset ajattelee et ei se minuun iske vaan niihin muihin. Ei se niin mene. Kerta se on ensimmäinenkin. Kannattaa varoa.
- Työssäaina
Kannattaa olla liikeessä auringossa. Säteet eivät osu koko ajan. Välillä askel varjoon päin.
Toiset juoksee toiset tekee töitä ja saavat hyötyliikuntaa. - jootulisin
Tulisin minä levittämään voidetta selkääsi jos vaan pyytäisit. Välimatkakin on niin lyhyt, että voisin vaikka samoin tein tulla. Mietinkin, kun näin aurinkoisia päiviä, että toivottavasti et polta itseäsi kun olet paljon ulkona.
- Tarkkanasiellä
Talven jälkeen yllättää
- hankinnainensairaus
Ja melanooma kolkuttaa.
- Soittelepasittenöitä
Käyn illalla levittämässä rasvat. pitää saada selkäsi kuntoon. Huomenna ei aurinkoa selkään-
- Mällääjämies
Voisinhan mä tulla roiskauttaa "rasvat" sun selkääs jos se vaan sopii.
- voinlevittäitse
Roiskauttasitkos alavatsalleni ;)
- tiedätkinsen
Suoraan puhelimeen kun laitat tuollaisen viestin niin kyllä tulen.
- mietinsinua
Joko helpottaa palaneen ihon kanssa?
Auts.. Samoin kävi mulle. Niska ja hartiat paloi, ei saunassakaan kärsinyt olla..
- hoitsuatarjolla
Haluatko hoitsun pehmeiden ja lempeiden käsien levittävän viilentävää voidetta selkääsi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523595Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543361- 642885
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2152266- 1162213
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252053Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671648Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221476Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121396