Omaa tyhmyyttå 😓 joku vois tulla levittään rasvaa mun selkään?
Paloin jo mies mukavasti
13
437
Vastaukset
- enyletytäältärasvaamaan
Voi kuule se ei ole ollenkaan hyvä asia se ihon polttaminen. Muista käyttää aurinkorasvaa korkealla suojakertoimella tai suojaavaa vaatetusta.
- Neuvovain
Auringon kanssa ei kannata leikkiä! Ihosyövän riski on suuri. Monesti ihmiset ajattelee et ei se minuun iske vaan niihin muihin. Ei se niin mene. Kerta se on ensimmäinenkin. Kannattaa varoa.
- Työssäaina
Kannattaa olla liikeessä auringossa. Säteet eivät osu koko ajan. Välillä askel varjoon päin.
Toiset juoksee toiset tekee töitä ja saavat hyötyliikuntaa. - jootulisin
Tulisin minä levittämään voidetta selkääsi jos vaan pyytäisit. Välimatkakin on niin lyhyt, että voisin vaikka samoin tein tulla. Mietinkin, kun näin aurinkoisia päiviä, että toivottavasti et polta itseäsi kun olet paljon ulkona.
- Tarkkanasiellä
Talven jälkeen yllättää
- hankinnainensairaus
Ja melanooma kolkuttaa.
- Soittelepasittenöitä
Käyn illalla levittämässä rasvat. pitää saada selkäsi kuntoon. Huomenna ei aurinkoa selkään-
- Mällääjämies
Voisinhan mä tulla roiskauttaa "rasvat" sun selkääs jos se vaan sopii.
- voinlevittäitse
Roiskauttasitkos alavatsalleni ;)
- tiedätkinsen
Suoraan puhelimeen kun laitat tuollaisen viestin niin kyllä tulen.
- mietinsinua
Joko helpottaa palaneen ihon kanssa?
Auts.. Samoin kävi mulle. Niska ja hartiat paloi, ei saunassakaan kärsinyt olla..
- hoitsuatarjolla
Haluatko hoitsun pehmeiden ja lempeiden käsien levittävän viilentävää voidetta selkääsi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk704034Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n162158Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj131918Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361284- 271219
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111023Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit72861Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.43859- 40751
Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup27715