Omaa tyhmyyttå 😓 joku vois tulla levittään rasvaa mun selkään?
Paloin jo mies mukavasti
13
423
Vastaukset
- enyletytäältärasvaamaan
Voi kuule se ei ole ollenkaan hyvä asia se ihon polttaminen. Muista käyttää aurinkorasvaa korkealla suojakertoimella tai suojaavaa vaatetusta.
- Neuvovain
Auringon kanssa ei kannata leikkiä! Ihosyövän riski on suuri. Monesti ihmiset ajattelee et ei se minuun iske vaan niihin muihin. Ei se niin mene. Kerta se on ensimmäinenkin. Kannattaa varoa.
- Työssäaina
Kannattaa olla liikeessä auringossa. Säteet eivät osu koko ajan. Välillä askel varjoon päin.
Toiset juoksee toiset tekee töitä ja saavat hyötyliikuntaa. - jootulisin
Tulisin minä levittämään voidetta selkääsi jos vaan pyytäisit. Välimatkakin on niin lyhyt, että voisin vaikka samoin tein tulla. Mietinkin, kun näin aurinkoisia päiviä, että toivottavasti et polta itseäsi kun olet paljon ulkona.
- Tarkkanasiellä
Talven jälkeen yllättää
- hankinnainensairaus
Ja melanooma kolkuttaa.
- Soittelepasittenöitä
Käyn illalla levittämässä rasvat. pitää saada selkäsi kuntoon. Huomenna ei aurinkoa selkään-
- Mällääjämies
Voisinhan mä tulla roiskauttaa "rasvat" sun selkääs jos se vaan sopii.
- voinlevittäitse
Roiskauttasitkos alavatsalleni ;)
- tiedätkinsen
Suoraan puhelimeen kun laitat tuollaisen viestin niin kyllä tulen.
- mietinsinua
Joko helpottaa palaneen ihon kanssa?
Auts.. Samoin kävi mulle. Niska ja hartiat paloi, ei saunassakaan kärsinyt olla..
- hoitsuatarjolla
Haluatko hoitsun pehmeiden ja lempeiden käsien levittävän viilentävää voidetta selkääsi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa724143Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen212331Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,4482009Eipäs sitten ryypätä kesälomalla
Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo1651881Pysyä yhdessä vai ei
En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p931214- 1081186
Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m2361135Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘33967En halua sua enää
joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha37854Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina174810