Olin lasten kanssa viime kesänä viikon Splitissä. Auton vuokrasin jo etukäteen Fleetiltä. Sen toimipiste oli lentokentällä (monen muun tavoin). Ajelimme autolla ensimmäiseen majoitukseen, joka oli varattu Airbnb:n kautta - niitä majoituksia tosiaankin löytyy runsaasti Splitistä. Asunto oli pieni (1 mh oh), mutta todella kiva ja vastaanotto oli myös ihana: omistajan vanhemmat ottivat meidät vastaan ja jääkaapissa oli syötävää ja juotavaa. Kolmen päivän ajan ajelimme autolla rannikkoa ylös ja alas ja ajaminen oli yllättävänkin sujuvaa ja helppoa, vaikka sitä olin hieman jännittänyt etukäteen... Kävimme myös usein kahdessa isossa ostoskeskuksessa shoppailemassa ja syömässä. Sitten vaihdoimme majoitusta lähemmäksi keskustaa ja luovutin auton Fleetin keskustan vuokrapisteessä pois ja kuljimme jatkossa bussilla/kävellen. Adrian meri oli kauniin väristä ja kirkasta. Kävimme joka päivä rannalla.
Missään paikassa ei tullut sellaista oloa, että pitäisi pitää laukusta tiukasti kiinni tai ylipäänsä pelätä jotain. Normaali varovaisuus riitti oikein hyvin. Majoitukset sujuivat loistavasti ja molemmat vuokraajat olivat todella avuliaita ja ystävällisiä. Lämmintä riitti minulle vähän liiaksikin, mutta onneksi huoneistoissa oli ilmastoinnit ;-)
Kokemuksia Splitistä kesältä 2017
hieno_reissu
0
283
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491