Sims4 haamut

Heelp

Siis missä on se tiedekeskus et voi elävyyttää haamun vai pitäkse tehä ite

2

4147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SimahtanutJokaEiKirjaudu

      "Siis missä on se tiedekeskus et voi elävyyttää haamun vai pitäkse tehä ite"

      Mun mielestä tiedekeskuksessa elvyttäminen on Sims 3:n patenttikonsti. Sims 4:ssä se haamun elvyttäminen menee kai eri tavalla, esimerkiksi ensin mielistelemällä haamua niin kauan että saa sen liittymään perheeseen ja sitten syöttämällä sille ambrosiaa. (Kerran on haamu käväissyt mun pelissä jääkaapilla kohnimassa ja omasta aloitteesta popsinut huippukokin laittaman ambrosian, mut en usko kovin yleiseksi tuota juttua.)

      Kuulostaa yksinkertaiselta, mut haamut ei tule visiitille läheskään joka yö ja ne useimmiten häipyy uurniinsa tai hautoihinsa aika pikaseen, niin että pitää kiirettä jututtaa niitä niin kauan kuin ne ovat esillä, eikä kaikki haamutkaan ole välttämättä juttutuulella. Kun saa ne pelattaviksi on kuitenkin kaikki kanssakäyminen niiden kanssa paljon helpompaa.

      Ambrosian teko taas edellyttää parhaat kokkaustaidot, ettei senkään laittaminen suju heti ihan kaikilta. Toimiva toivomuskaivo antaa pelattavalle haamulle mahdollisuuden toivoa itsensä eläväksi, mutten ole itse tuota kokeillut, kun ei ole sitä toivekaivoa omassa pelissä eikä kyllä juuri nyt haamujakaan.

      Eli on pikkasen puuhaa ennen kuin saa haamun elvytettyä, mut täysin mahdollista kunhan vaan näkee vaivaa asian eteen. Ellei viitsi, tai on kova kiire jostakin syystä, niin sitten vaan huijaamaan tai lataamaan modeja peliin.

    • Joo, toi Ambrosia on se millä toimitetaan haamu takaisin elävienkirjoihin. Tosin ambrosiaa varten tarvii lehtikalan, kuolemankukan ja nuoruusjuoman.

      Lehtikalan saat kalastamalla ahkerasti. Tässäkin erittäin hyvät taidot ovat avuksi.
      Kuolemankukan saa joko risteyttämällä tai sitten hommaamalla niitä siemenpusseja niin kauan, että se tulee sieltä.
      nuoruusjuoma taas onnistuu niin että sun simis hommaa tarpeeksi tyytyväisyyspisteitä ja sitten menet sinne palkintokauppaan ja ostat sen nuoruusjuoman.
      Tai sitten simisi opettelee käyttämään drinksupöytää ja yrittää saada osaamistaidot riittävän hyviksi, jotta voi tehdä ko. liemen itse. Samalla pöydällä (vaatii vampyyrit lisärin toimiakseen) voi sitten myös tehdä sopivia veridrinksuja vampyyreille, kuin myös vampyyrin parannusjuoman.

      Mut tosiaan simin kokkaustaidot niin kotityylin kuin gourmet saralla pitää olla ihan siellä ylhäällä, muuten ei onnistu. Sitten vaan laita simi kokkaamaan se ambrosia, valitse se gourmet ruokapuoli, se ambrosia on siellä ihan pohjimmaisena.

      Haamun saa lisättyä perheeseen siten että ensteks laitetaan testingcheats on päälle ja sitten kun se haamu ilmestyy niin klikkaa sitä haamua hiiren oikealla nappulalla ja valitse liitä perheeseen.
      Nyt se on pelattava ja sitten jos sulla on ambrosiaan vaadittavat tavarat/raaka-aineet hankittuna, niin tee se ambrosia ja laita haamu syömään sitä. Tadaa, haamusi on taas elossa.

      Itse jouduin tähän turvautumaan, kun vampyyri simini päätti, että on hyvä idea mennä päiväsaikaan keskustelemaan vieraan (ihan normisim oli) parvekkeelle, suoraan auringon valoon ja huonostihan siinä kävi.
      Mun simistä tuli kasa tuhkaa ja sitten haamu. No ei sit auttanut kuin kattoa paras kokkitaitoinen simi hommaamaan noi ambrosian raaka-aineet, haamun lisäys perheeseen ja lopulta haamu nauttimaan se ambrosia ja sain simin takaisin elävien kirjoihin. Ja myös korjasin parvekkeen sellaiseksi ettei vampyyrisimini enää voinut kärventyä auringossa kuoliaaksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe