Hei!
Tarvitsisin 2kpl valkoisesta kankaasta tehtyjä pyöreitä pöytäliinoja, joiden halkaisija olisi aika tarkasti 62cm. Mistä voisin lähteä hakemaan tällaista mittatilaustyötä?
Kiitos paljon etukäteen!
Mittatilauspöytäliina
Mengake81
1
235
Vastaukset
- paljonompeleva
Missä asut....onko lähelläsi toimivaa työttömien yhdistystä jossa ompelevat.....onko lähelläsi ompelimoa josta voisi kysyä, kankaan toki ostat ja viet sinne itse.......onko tutuissasi ompelutaitoisia.......onko kangaskaupalla verho-ompelupalvelua, he saattaisivat tuon liinankin surauttaa..........kannattaa ottaa kankaassa huomioon kutistuminen ja mielellään kutistaa se kangas ennen leikkaamista ja ompelua ettei mene sitten pieleen........itse pesen ja kutistan KAIKKI kankaat ennen kuin niistä alan mitään tekemään niin ei tule ylläreitä myöhemmin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001723- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381104- 1701023
- 58811
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671