Jos lapsella ei ole yhtään isänsä DNA osumia. isällä on 20% Balttiasta ja lännestä, eikö pitäisi näkyä myös ainakin jotain lapsen DNA:ssa ?
DNA testit
9
1888
Vastaukset
- osumia
Kannattaa kysyä naapurista. Vitsi
https://www.kurrinsuku.net/4
Tuossa selvitystä
"ohtaa katkeamaton ketju väistämättä kaikilla miehillä geneettiseen Aatamiin asti! " - tamppi
Kannattaa tarkistaa isä
- Tamppi
Varmasti näkyy
mutta jos äiti ei tiedä kuka on isä ?- testing.testing
Sitten täytyy tehdä lisää Dna-testejä.
- hömpötystä-kerrakseen
Ei välttämättä.
Sitäpaitsi nuo geenitestien "balttilaiset" ja "läntiset" geenit on plus miinus kansallisromanttista hömpötystä, ei mitään muuta. - tamppi
Näkyyhän siinä ainakin isän ja lapsen sukulaisuussuhde
- toteaja
Ilmeisesti kyseessä on netistä tilattavista testeistä. Varmaan osa näistä on pelkkää humpuukia, ettei ihan heti kannata tehdä johtopäätöksiä.
- Ville_Katolla
70-luvulla koulussa opetettiin että jos lapsi muistuttaa isäänsä niin kyse on perintötekijöista ja jos talonmiestä niin ympäristötekijöistä.
- DimitriG
Tämä ei ole mikään takapajuinen 40-luvun natsisaksa, jossa opetetaan vanhentuneita rotuoppeja.
Dna ja geenit eivät ole mitenkään periytyviä vaan riippuvat kasvatuksesta ja elinympäristöstä.
On vain yksi rotu, ihmisrotu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543622
- 513146
- 502900
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262606- 382384
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056