Hei,
olen ihmetellyt miksi roskapostikansioon tulee joka päivä kymmeniä viestejä?
Viruksentorjunta on kunnossa. Joku päivitys tuli, niin sen jälkeen roskappsteihin mnevät myös omasta puhelimesta lähetetyt kuvatkin. En ota osaa mihinkään kilpailuihin.
gmail sähköpostin roskapostikansio
5
2211
Vastaukset
- Siksi_kun
Joku myi sähköpostiosoitteesi jollekin mainostajalle, joka myi sen muutamalle muulle, jotka myivät sen muille jne.
- vuotavat_kaiken
Olet ladannut haittaohjelmalla maustetun sovelluksen / lisäosan.
Taitaa kyllä riittää nykyään, että jonkun kaverisi puhelimessa häärii haitake, kenellä on sinun sähköpostiosoite. - 625
Olen 15-20 v käyttänyt gmailia eikä koskaan ole tullut päivitystä gmailiin.
No miksi ei? Ohjelma ei ole koneellani ja käytän sitä selaimella.
"Päivityksessä" tullut haittis.
Virustorjunnan päivitys ja tarkistuksen ajo.
Sen jälkeen tarkistus Malwarebytes Anti-Malwarella.
Laitteen ja käyttiksen mukaan.
Windowsissa free on 14 pv laajempi kokeiluversio, joka sen jälkeen muuttuu "tavalliseksi" free-versioksi
https://www.malwarebytes.com/- myyntimieskö
Eli aloitit gmailin käytön jo 1998-2003. Se julkistettiin vasta 2004.
- tilannekuva
Mikä on tilanne Gmailissasi nyt?
On kuulunut muualtakin ongelmia mailissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32011489- 2174883
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112578- 1621914
- 1291891
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131348Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921228Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401050- 85954