Kiinteistövälittäjien hinnat!!!

Mape

Hämeenlinnan kiinteistövälittäjillä karmeat hinnat, lähes kaikilla välittäjillä välityspalkkio on 4,95%!!!
Eli 200 000€:n asunnosta/kiinteistöstä palkkio on n. 10 000€!!!!

25

708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinisetmuovipussitNOU

      Siksi myynkin aina kiinteistöni itse koska itse myydessä vastuut myyjällä on täysin samat kuin kiinteistövälittäjän kautta myydessä mutta välityspalkkio jää täysin itselle. Itselle jää vain esittelyn vaiva.

    • ettäsilleeen

      Miksi ottaa joku kiinteistönvälittäjä viemään rahat. Itse kun myy niin säästää sievoisen summan. sillä rahalla mikä menee välittäj'lle niin saa monia ja suuria ilmoituksia lehteen. Pankki tekee tarvittaessa kaikki paperit myynnistä, otta tietysti pienen palkkion, muttei yhtä suurta kun nämä välittäjät. Välittäjä ei tiedä tästä myytävästä asunnosta hevon paskaa, itse voit kertoa ostajalle kaiken tarpeellisen. Itse kolme asuntoa myyneenä tiedän mistä puhun.

    • Menz

      Kyllähän niillä kiinteistönvälittäjillä hommaa on siihen myynnin eteen.
      Yleensä valokuvat pikkasen myyvempiä kun perus pulliaisen.
      Eihän niille itselleen jää kun pieni siivu siitä summasta.
      Pankissakin tuota aikaa menee kauppoja tehdessä.
      Itse siirrän kyllä mieluummin vastuun itse ammattilaiselle.

    • ettäsilleeen

      Ammattilainen ja ammattilainen. Mitä ihmeellistä asunnon myynnissä on, ilmoitat lehdissä ja sosiaalisessa mediassa että asunto on myynnissä. Siitä ajasta, miksi maksat siitä kovan summan jos menee noin tunti kun paperit on tehty pankissa. Välittäjä ottaa muutaman ( yleensä huonon ) valokuvan asunnosta. Vaikka sama mikä se valokuva on , ei ostaja tule sen valokuvan perusteella vaan sen perusteella että asunto on kooltaan ja paikaltaan. Niille jää aika siivu asunnon myynnistä. Jos muutaman kerran käy näyttämässä asuntoa niin tulee kova tuntipalkka. Ei näitä välittäjiä plisi pilvin pimein jos se ei olisi todella kannattavaa. kuten aiemmin kerroin on tullut myytyä kolme asuntoa ilman välittäjää ei mitään ongelmia myynnin suhteen. jos pankille menee muutama satanen, niin mitä sitten kun säästää monta tonnia kun myy itse. Minkä ihmeen vastuun siirrät "ammattilaiselle" Ei välittäjällä ole mitään vastuuta asunnon kunnon sun muun suhteen, se välittäjä vaan yrittää myydä.

    • FaktaaM

      Olen myynyt lähes 100 as.osakettani ja kymmeniä kiinteistöjäni ilman välittäjiä. En tajua miksei voi myydä omiaan ilman välistävetäjiä!

      • wrkktg

        Niin varmaan. Sinä oikeassa olet että et tajua.


      • FaktaaM
        wrkktg kirjoitti:

        Niin varmaan. Sinä oikeassa olet että et tajua.

        Minä kyllä tajuan ja siksi en käytä välittäjiä, he ovat kaltaisiasi avuttomia varten.


      • 2Faktaa

        Sinä et tajua että et tajua reppana.


      • FaktaaM
        2Faktaa kirjoitti:

        Sinä et tajua että et tajua reppana.

        Jos et muuta lässytystä keksi, niin ole mieluimmin kommentoimatta🤮🤮


    • eitodella

      Se on totta että täällä narisee semmoiset älykääpiöt jotka eivät ymmärrä näistä myyntiasioista eikä paljon muustakaan yhtään mitään. ne on näitä syrjäytyneitä jotka makaa näillä Suomi 24 sivuilla. Totuushan on että näitä välittäjiä ei tarvita.

      • Tottatottatotta

        Totta. FaktaaM on hyvä esimerkki. Puheet on suuret ja tyhjät.


      • FaktaaM
        Tottatottatotta kirjoitti:

        Totta. FaktaaM on hyvä esimerkki. Puheet on suuret ja tyhjät.

        Älä mussuta vajakki, minä puhun totta ja sekös perseaakista ottaa kaaliin!😹😹


      • Rahanimijät

        Kiint.väl. alalle hakeutuu paljon joutavia ex-julkkiksia ja -urheilijoita. Koska saa helposti isoja rahoja siististi ja teietämättä paljoakaan. Vastuu jää pitkälti asunnonmyyjälle, kun perusasiat on esitetty.

        Välikäsiammatti- Eli elävät kahden tahon välisistä rahansiirroista, kuten luteet, loisivat.


    • todellasurullista

      Miten ihmiset on nykyään niin avuttomia että eivät itse pysty myymään asuntoa.

      • koita-terapiaa

        Jos olet avuton älä itke suolikanavalla.


    • myynitse

      Välittäjähän on vain välistävetäjä. Ei yleensä tiedä myytävästä kohteesta mitään. Jakaa typerää esitettään näytössä hoo moilasena. Täyttää tärkeänä kauppakirjaa, sitä, jonka voi itse tulostaa netistä. Asunnon myyntihän on yhtähelppoa kuin autokauppa. Tai ei, autokauppakin on monimutkaisempaa.

    • näinseon

      Tämä koita-terapiaa heppu on tainnut päästä sieltä syrjäytyneitten kanavalta. Täytyykin lähteä tästä töihin ja jättää nämä syrjäytyneet kirjoittaan jotakin nasevaa. Ottaisivat itseään niskasta kiinni ja menisivät ihmisten ilmoille. Voi reppanoita.

      • JosAuttaisi

        Hieno kun valitsit terapian


    • ollaanvaan

      Olkoon sanomatta.

    • Einuuka

      Kukin taaplatkoon tavallaan.
      Minä ainakin mieluusti maksan hyvästä työstä👍.
      Ei kiinnosta nuukailla tämmösillä asioilla.

      • tupa

        Hämeenlinnassa ei asunnot liiku minnekkään myi sitten itse tai joku vi tun välittäjä. Jos myy itse niin on vara pudottaa hintaa välittäjän palkkion verran jos kaupat tällä valmistuvat.
        Paras asunnon esittelijä on tietysti asunnon omistaja itse tai joku hänen tuttunsa jos itse on tuppisuu.


    • Kroko

      Sanooko koulutus KIAT mitään🤔?!?
      Parhailla firmoilla on vieläpä ammattikuvaajat.
      Se niistä "ammattilaisista"...

      • helppoa

        Nykyään monet osaavat kuvata paremmin kuin ammattikuvaaja. Puhelimet ja kaapit ovat ihmisillä täynnä kameroita. Jos itseä ei salamavalo kiinnosta niin kaveripiirissä löytyy aina joku "skeittaaja" joka kästtelee kameeraa ihan miten lystää.
        https://www.youtube.com/watch?v=RJrcEEaJNEc


    • laatutietouttamyynnissä

      ai onko täällä maalämpökin no sittenhän energian kulutuskin kai on aika pieni

    • Asunto

      Kyllä tuolla alalla moni on palvellut vuosia.
      Hyvin siis vissiin menee hyvillä välittäjillä.
      Kannatan ammattia!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe