Mikä on panga?

maalle.menossa

Mummi kirjoittaa: "Sillä aikaa, kun paistan lättyjä, ukki opettaa sinut sitomaan kestävän pangan." Mitä ihmettä se tarkoittaa? Ei se voi olla kala.

12

450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisko

kukka-amppelin naru?

• onkimies

jotai kalastusjuttuja varmaan, vieheen sidontaa tai veneessä joku köysi.

• pukettiyhteen

Se on se kiekura millö kukkakimppu, kauralyhde tai olkikoriste sidotaan kasaan.

• Seon

saunavihdassa se pää mistä pidetään kiinni

• Pingapangaponga

Pingapangaponga.

• totuusasiasta

Panga on vietnamilainen kala jota myös kasvatetaan ja tuodaan myös Suomeen. Herkullista ja edullista. Kysykää markettien kalatiskiltä.

• Panga on se kun sulta tulee iso kakka ja se jää kiinni sun perseeseen.

• jaskafhkjfhchn

panga on väli liha

• Hei sinä idiootti,
      Panga, eli Haimaani on kala. Tämän vastauksen olisit löytänyt googlaamalla eikä olisi tarvinnut raiskata suomi24:ljän servereitä tällaisella paskalla

Kiitos ja kuole

• ihmettelijä

Mitä sieniä te olette syöneet vai onko helle sekoittanut pään kun tuollaista sontaa pitää suoltaa?

• Hauskintahan on, että kellonajoista päätellen he ovat lähes kaikki sama henkilö.

• Pnga on kokrkee keulainen pulpettivene usimmiten huumeiden kuljettamiseen rakennettu. Mexikosta tulevat ja aasan maista usein perässä 40hv yamaha enduro kahva ohjattava

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1334
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      863
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73