Hei,
olen ihmetellyt miksi roskapostikansioon tulee joka päivä kymmeniä viestejä, estosta huolimatta?
Viruksentorjunta on kunnossa. Joku päivitys tuli, niin sen jälkeen roskappsteihin menevät myös omasta puhelimesta lähetetyt kuvatkin. En ota osaa mihinkään kilpailuihin.
Roskapostit gmailissa
3
1989
Vastaukset
- sitäriittää
johan se selitettiin, meiliosoitteesi on vuotanut roskapostittajille joko sinulta tai joltain muulta, joka sen tietää, ei siihen mikään virustorjunta vaikuta. Lähetetyt viestit liitetiedostoineen näkyvät lähetetyt kansiossa.
- gmailpois
Koska kuukkeli on itse roskamainostaja. Eivät tee mitään estääkseen roskapostaajia, mutta ei useimmat muutkaan.
- ddgge
Roskapostisuodatus toimii, joten roskapostista ei tarvitse välittää.
Suodatinta on myös helppo opettaa. Jos roskapostikansioon menee vääriä posteja, kerro sille että ne eivät ole roskapostia. Vastaavasti postilaatikkoon tulevat roskapostit kannattaa merkitä roskapostiksi, jolloin seuraavalla kerralla suodatin osaa siirtää ne suoraan roskapostikansioon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374