Katuvaloissa

Kökkönummi

Onko mitään uutta kerrottavaa katuvalojen suunnasta?

24

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohikulkija0

      Mitäpä sitä 20 vuoteen mitään uutta. Samat "paavalit" ja samat töllit kallellaan.

    • Kansamaksaa

      Tultiin Urjalasta hiljakkoin Katuvalojenpaikkeilta , ei kummempaa , jokuhan sieltä on löytänyt morsiammekin, mutta se mettäkulmalle pykätty koulu voisi herättää keskustelua.

      • Entkojolainen

        Kojon koulu on Wahrenin perustama1800-luvulla, ylläpidosta vastasi Wahren itse. Kojon nimi on mainittu ensi kerran asiakirjoissa 1506.
        Nykyistä Kojon kylätaajamaa ei voi "mettäkulmaksi" luokitella.

        Missähän sinunlaisesi on saanut koulutuksen, vai onko saanut ollenkaan.
        Miten muuten UrjalaLASTA voi tulla katuvalojen paikkeiLTA?


    • Entkojolainen

      Vielä tuohon vuodatukseeni, mistähän saisi Helluntaina "ihmistä" Katuvaloistako?

      • Otemporaomores

        Sinä et saa mistään, jos tällä palstalla täytyy nillittää.
        Ethän osaa keksiä edes omaa nimimerkkiä, vaan käytät toisten nimimerkkejä. Kirjoitin Kojon koulun historiaa entisenä kojolaisena (entkojolainen), mutta pitipä se arvata, että katuvalomies ilmestyy taas palstalle.


      • Ööööööööööööööööööööö

        EI KANNATA PROVOSOITUA Kukkopillin katuvalo/saankovaiensaa-Paavalista.
        Nyt hän on keksinyt pienessä päässään mielestään hauskan jekun eli omii muiden nimimerkit.
        Annetaan Paavalin pitää huvinsa, säälit hänelle. Vanhuus ei tule yksin....


      • TuulikaappiinTaasVaan

        K-Supermarketin tuulikaapista saa sitä "ihmistä"! Tyttö oli tässä viikonloppuna pitkästä aikaa tuulikaapilla kun kävin kaupassa hakemassa lonkeroa.
        Oli talvivaatteet vaihtanut ihaniin läpikuultaviin kimalteleviin sukkahousuihin. Sen verran alkoi viisari värisemään että pidemmittä puheitta lähdimme linjavaunuaseman vessaan.
        Kyllä teki hyvää ja tyttö vaan nauroi posket punaisena!


      • Otemporaomores

        Minä olen tällä Mettäkoulupojalla pärjännyt, ei ole tarvinnut itseäni tyrkyttää tuulikaapeissa, löysin vielä hyvän miehen.


      • Kvalovalo
        Otemporaomores kirjoitti:

        Minä olen tällä Mettäkoulupojalla pärjännyt, ei ole tarvinnut itseäni tyrkyttää tuulikaapeissa, löysin vielä hyvän miehen.

        Niinhän se elämä NORMAALILLA ihmisellä menee, riippumatta siitä, mitä koulua itse tai puoliso on käynyt. Onneksi.


      • jehveli3377
        TuulikaappiinTaasVaan kirjoitti:

        K-Supermarketin tuulikaapista saa sitä "ihmistä"! Tyttö oli tässä viikonloppuna pitkästä aikaa tuulikaapilla kun kävin kaupassa hakemassa lonkeroa.
        Oli talvivaatteet vaihtanut ihaniin läpikuultaviin kimalteleviin sukkahousuihin. Sen verran alkoi viisari värisemään että pidemmittä puheitta lähdimme linjavaunuaseman vessaan.
        Kyllä teki hyvää ja tyttö vaan nauroi posket punaisena!

        Hyvä että sait ihmistä. Voi päästää lehmät laitumelle.


    • Entkojolainen

      Pääseekö Urjalaan Katuvalojenkautta?

      • kvalot

        Urjalaan mennäänkin yleensä Koijärven kautta. Katuvalot tulevat Kukkopillin ex kaupan kohdalla ja ex ministerin paikkeilla. Kannattaa nähdä ja kokea. :)


      • Kvalot

        Juu, kyllä katuvalot kannattaa nähdä ja kokea, yleisesti ottaen sen verran harvinaisia. Linja-autopysäkille voi pysähtyä filmaamaan.


      • Entkojolainen

        Ei tuommoisissa Katuvaloissa nyt enään mitään, se oli silloin viiskytluvulla kun lähdettiin Kojolta hevoskyydillä Forssaan katselemaan Asfalttitietä ja Kivitaloja.


    • Jänhijoenpaavo

      Maalaiset keskustelee Katuvaloista valoiseenaikaan, mutta onko heinät jo seipäillä?

      • Kvalo

        Ei ole heinäntekoon ehditty. Istutaan katuvalojen alla ja odotellaan turisteja 24/7.


    • Aikameininkiä

      Matkunbaari oli aikoinaan hyvä menopaikka, ei keskusteltu Kepujuttuja, ryypättiin ja pyrittiin haaroväliin.

      • valott

        Niinpä, se oli hyvää aikaa se. Nyt pyritään haaroväliin K-superin tuulikaapissa. On vaarallisempaa ja kalliimpaakin.


      • Matkuu

        Matku baari lienee ollut suljettuna kohta 30 vuotta. Kyllä kanat ja munat ovat vanhentuneet...
        Muuten Matkun kylä on samanlainen, varmaan suomen rumin kylä. Lahoja rakennuksia kallellaan, pihat täynnä törkyä.


      • Naamanen
        Matkuu kirjoitti:

        Matku baari lienee ollut suljettuna kohta 30 vuotta. Kyllä kanat ja munat ovat vanhentuneet...
        Muuten Matkun kylä on samanlainen, varmaan suomen rumin kylä. Lahoja rakennuksia kallellaan, pihat täynnä törkyä.

        Elääkö N-Kassu vielä?


    • kyänäinon

      Meidän edustajaa arvosteltiin Vorssan lehresä. Sellasesta pelistä ei tykätä yhtään täällä päin. Katuvalotkin hankki.

    • TupinAleksi

      Minun edustajani jakaa Kokkaremakkaraa torilla vaalienalla, laulaa kauniisti.

      • TupinAleksi

        Tähän lisäten, laulaa vain minulle ja saan makkaran ensimmäisenä. Olen tärkeä. Eikä minulla ole makkaraa kotona.


    • Kvalo

      Nyt on kirkkokansakin huomannut katuvalojen mainosarvon. Tiluksille ajaessani huomasin Jeesus-julisteen. Sanomaa en ehtinyt lukemaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe