Moi.
Asensin asus vivobookiin linux mint 18,03.
Kosketus levy ei enää toimi muuten ok..
Mikähän avuksi..
Kosketuslevy
5
217
Vastaukset
- exBersel
Suurin osa tämän palstan "linux-käyttäjistä" käyttää Windowsia, jota väittävät poistelevansa Linuxin tieltä päivittäin :)
Jos haluat järkiperäisiä neuvoja, sinun kannattaa kirjautua kyseisen käyttöjärjestelmäjakelun omalle tukisivustolle ja kysyä sieltä.
Todennäköisesti jonkinlaisen sudottelun ja virittelyn kautta touchpadin saa ehkä toimimaan.- Ptruiii
sudo apt get prtui ptrui touchpad
- ouoto-versio
Mistä löysit tuollaisen version Mintistä kuin 18,03 ?
Aivan outo tapaus.- siinähän.se
Windows 10 1803?
- Weijo_Esso
Aloittaja varmaan tarkoittaa versiota 18.3. Ei meikäläisellä ainakaan ollut minkäänlaisia ongelmia kosketuslevyn eikä minkään muunkaan kanssa. Jotkut ovat valittaneet verkko-ongelmista, mutta minulla ainakin Mint 18.3 löysi reitittimen, ennen kuin ehdin tehdä yhtään mitään. Ikivanha Huawein 3G-mokkulakin toimi, toisin kuin kaikissa muissa Mintin versioissa 13:n jälkeen.
Härvelini on vanha Lenovo Touchpad T-500. Olisiko konemerkissäsi jotain, mikä kerjää sudoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1026651KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696221Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603093Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112574Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082225- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341365Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237