Osaisko joku sanoa, miten nelitahti roxin saa kulkemaa? esim. 60kmh
Prikan olen ottanut pois jonka jälkeen kulki 55kmh. Sekin nyt laskenut, että kulkee vain 51 kmh.
Yamaha aerox 4t viritys
9
6836
Vastaukset
- Neon4t2015
https://youtu.be/ij3OgWAISI4
n.75km/h - Anonyymi
Mitä vuosimallia?
- Anonyymi
en löytänyt roxista (2018) variattorin prikkaa, jonkun prikan otin pois ja meni noin 4km/h kovempaaa miten saan menemään vielä kovempaa :DD prikan jonka otin pois oli 1mm paksuinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en löytänyt roxista (2018) variattorin prikkaa, jonkun prikan otin pois ja meni noin 4km/h kovempaaa miten saan menemään vielä kovempaa :DD prikan jonka otin pois oli 1mm paksuinen
Jossai putkes on vissii prikkoi ottaa niit pois pari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jossai putkes on vissii prikkoi ottaa niit pois pari
Missähä putkessa?
- Anonyymi
Toivottavasti jäät kiinni, menetät korttis ja maksat mp veron.
- Anonyymi
ok boomer
- Anonyymi
Onko mitää teho putkee mitä pystyy tilata 4t roxii
- Anonyymi
Samaa mietin ookki löytänyt
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932129Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237- 731190
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881106Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51936Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901