Eli pääsenkö helpommin yliopistoon opiskelee, jos uusi hetu? Mulla on ongelmana, että tyhmästi otin opiskelupaikan vastaan huuhaa-linjalta vuonna 2015.
Uusi hetu ja ensikertalaisuuskiintiö?
5
269
Vastaukset
- IB_lukio
Jos kävis jopa uudestaan suorittamas lukion ja hankkis rivin laudatureita, pääsis opiskelee mihin vaan ! ! !
- utugytdftuyglkuh
Luultavasti on siitä kiinni, näkeekö Yliopisto henkilötiedoista myös historiatiedot, jolloin vanhakin hetu näkyy. Yleensä vanha etunimi näkyy laajemmin ja sekin herättää tietoja tutkivan.
- KahtokeesNy
Toivot siis saavasi oikeudetonta etua uuden identiteetin turvin!
- Jebutijeeee
: DDD Vähänkö paras syy lähtee transpolille.
Pötilas: Moro, mun pitäs saada hetu muutettuu kun en jaksa ansaita opiskelupaikkaani yliopistossa.
Siitä sit 2-3v hoitoja ja sterilisaatiotodistus ja tadaaa! Uus hetu! Tossa ajassa ei voiskaan millään vähän opiskella ja korottaa niitä täysin turhia arvosanoja.
Olkoot trolli xD Silti niin mahtava ajatus näin maanantain alkuun. - Kaydeäämyysssikittuuri
Olen muuten huvikseni miettinyt tätä asiaa. Pyrin yliopistoon joitakin vuosia sitten ja yliopiston kuuluisi saada hakijan todistus automaattisesti lautakunnalta. Minun taas pyydettiin tuomaan todistus mukanani, koska tietojani ei löydetty, varmaan siksi, koska hetu on muuttunut. Jos haluaisin huvikseni käydä vaikka iltalukion, olisikohan se mahdollista tehdä kenekään huomaamatta? Ei sillä, että nyt mihinkään iltalukioon olisin menossa. Mietin vaan olisko mahdollista ja mitä seurauksia siitä olisi, jos jäisi kiinni.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64205Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152536Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681068Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?198984- 39942
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38901- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119825Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802