2018 vuonna ei yhdelle vavalle viehekalastuksessa tarvita kuin valtion kalastuksen hoitomaksu, tällaisen kuvan saa kun googlaa "viehekalastus luvat"..
...mutta sitten selviääkin että joillekin järville tarvitaan vielä erikseen järvi kohtainen lupa, vai olenko väärässä, ainakin vesialueet joissa kalakantaa hoidettu/istutettu vaati erikseen toisen luvan, aika sekainen soppa kumminkin syntyy kun lähtee asiaa selvittämään netistä, miksi ihmeessä ei voisi olla viehelupa yhdelle vavalle niin että pelkästään valtion kalastuksen hoitomaksu riittäisi, pois lukien tietysti kosket, mutta mistä tietää mihin muualle sitä kalaa on istutettu jne..
Viehelupa????????
ei.selvyyttä.vieläkään
1
224
Vastaukset
- Laintuntija
kalastusrajoitus.fi
Tuolta löytyvät tämän maan lailliset alueet, joissa kalastusta kalastonhoitomaksulla on rajoitettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606744- 1003472
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262800- 212458
- 272013
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581852- 251720
- 321588
- 111532
- 491512