Okei eli haluaisin aloittaa pelitubettamisen. Kone löytyy mutta mikin, kuvausohjelman yms tarvisin. Mitä ehdottaisitte? Ei kiitos mitään superkallista, haluaisin jotkut vehkeet joilla nyt pystyy aloittamaan. Mietin et mikiks vois olla toi BLUE SNOWBAL ICE... Mut noh vinkkejä!
(Kanavan nimen varmaan kerron kun aloitan.)
Aloittava PeliTubettaja
7
192
Vastaukset
- ketääneikiinnosta
Tumputusvideot on so last season. Ala suppaan tai kerään vaik jotain tryffelei.
- ei-tule-yleisöä
Pelivideoitasi Youtubessa pällistelet sitten yksinäsi, jos et nyt äitiäsi ja paria kaveriasi saa pakotettua uhkailullla ja kiristyksellä töllöttämään.
Ei ehkä oikea paikka kysymykselle. Monet luurit toimivat ja niissä myös mikki. Samoin monissa webcameissa. Itse en käytä ja en oikein osaa vastata.
- porkkana-ei_mikroon
Pc näytönohjaimissa on striimaus ohjelma, esim. gtx korteissa.
ps4 on mahdollisuus striimaukseen jne.
Et siis tarvi mitään kuvausohjelmaa välttämättä, erillisen kaappauskortin voi hommata jos edellä mainitut ei kelpaa, esim. Green screen on niillä näppärää tehdä.- Yönritari
Joo PS4 se toimii.
PCllä taas voi näyttää omituiselta.
- bööörb
Suosittelisin erillistä laitetta joka kaappaa kuvaa HDMI kaapelista,
PC farme ei tahdistu Youtubessa kovin kivasti!- ApuaAloittelijoille
Voi sen striiminsä nVidioilla kovallekin tallentaa ensin, ja sit saa sitä vaikka directorilla muokattua fiksummaks ja myyvemmäks mm. logoilla yms. Ja ettei ihan jokasella hölinällään tartte välttämättä katsojiaan kiduttaa. Mut ennekaikkea suosittelen ennenku edes alottaa, et oletko ees ns. supliikkimiehiä et suo kukaan jaksais kuunnella, ja onko sulla mitään annettavaa yleisölle kyseisen pelin suhteen. Meinaan aika vähiin tulee katsojat jäämään, jos sä vaan rouskuttelet juustonaksuja pelaillessas ja luulet saavuttavas kovinkaan isoja katsojamääriä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat265626- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437